Stranica 1 od 2

Autodeltino kvacilo

Poslato: Sub Apr 10, 2010 2:24 pm
od darko qv
http://www.autodeltashop.com/product_in ... ucts_id=32
Sta mislite o ovome?Je li u osnovi ovo normalno-poboljsano-laksi set kvacila zajedno sa zamajcem?

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Ned Apr 11, 2010 6:45 am
od dusanGT
Sve je to OK, ali kad je u pitanju startnost...
Ostali parametri (trajnost, vibracije, očuvanje obrtnog momenta kad skineš nogu sa pedale gasa) mogu da budu problematični...
Mislim da su dobici mali, a da postoji rizik da ne budeš zadovoljan i da se nešto iskomplikuje.
Zamajac (tvoj na 145ci je tzv. "single mass") verovatno možeš da "olakšaš" i sam: odneseš na strug i skineš sloj debljine xx.xxmm. E nauka je da se odredi xx.xx.

Za kvačilo vidi i ovde...
http://www.clutch-specialists.co.uk/home.php

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Ned Apr 11, 2010 9:29 pm
od darko qv
Ma znam.Toga i mene strah.Zamisli kupis to,i ugradis,sve platis,i onda provalis da radi samo kad kreces u punom gasu i da se ne moze okrenuti auto,jer se gasi.Da se roknes u glavu. :banghead: .

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Ned Apr 11, 2010 11:19 pm
od JaMaL
uzimati jace kvacilo nema mnogo svrhe ako ne povecavas snagu motora znacajno pa imas problem sa klizanjem kvacila pri naglim startovima...

a extremno olaksavati zamajac je besciljno ako ne vozis auto stalno u visokim obrtajima...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 7:49 am
od ljube-kugla
kod vecine tih kvacila nema nezno kretanje kakva su na cesta u gradskim guzvama kod nas,jer su kao prekidac (off-on) trza na kretanju,ili potpis ili da se ugasi

drugar je vozio sinter na jugu 1.6 + N2O i jedan dan je popizdio i pita za savet sta ciniti,jer sam morao da ga doslepam kuci,stavio je novu korpu i lamela se ukopala 5mm u korpu za 2000km

e onda je uzeo neki fiatov set SACHS ali zbog spojnicke nije odgovaralo pa smo prenitovali lamelu na obicnu jugovu lamelu koja je takodje bila SACHS

auto ide normalno nezno krece a i dalje cupa na tih 100 i + konja sa 15'' felnama

nema potrebe ici tako daleko ako fabricki nije predvidjeno i ne povecavas snagu 5 puta

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 2:31 pm
od dusanGT
Na strani:

http://www.clutch-specialists.co.uk/sea ... tegoryid=1

su "standardna" kvačila za Darkovu 145cu... Izgleda da tamo za oko 85€ može da se dobije set kvačila. Ovo navodim zbog večite dileme da li je kod nas "Valeo" ili "Sachs" original ili "original"...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 2:48 pm
od kilson
Jeeee, po ovim komentarima ispada da nista ne treba raditi - vozi stokericu i "miran" si.

Ja bih bas sljustio zamajac i iskreno se kajem sto to nisam uradio jer sam upravo isto tako slusao razne price i na zalost odustao, a kod mene se radi u strvini od 11Kg napred + 7Kg pozadi :(

Nemoj to, ovo ono... Ma vazi!

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 7:54 pm
od darko qv
Haha Kilsone legendo.A,sta znam.....280 e je Valeo u Baru.Znaci set cio.Raspitacu se i za sachs.Ovo je oko 400e valjda.Ako je funkcionise ISTO kao normalno kvacilo,ja bih to trke uzeo.Jes skuplje,ali racunam da u nekoj srednjoj voznji(posto je jace od norm.)trebalo i vise da traje,i da se i isplati.

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 10:00 pm
od ljube-kugla
olaksavanje zamjca je druga prica,a kvacilo je treca prica

standardno kvacilo za svakodnevnu voznju sa olaksanim zamajcom je odlicno,prednost olaksanog zamajca je da lakse prima gas tj lakse se zalece i usporava motor,to na uvo skoro da je i neprimetno ali kad se nakarika malo na ovom malo na onom to mnogo znaci,i nije greska

kod mene na alfi sam stavio fabricki olaksan zamajac ima na mom virusu i imao sam utisak da je osetna razlika ali vremenom sam se navikao i deluje mi normalno

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 12, 2010 10:57 pm
od darko qv
Ne bi lose bilo naci negdje komplet menjac,pa se malo valja igrati.Sto kazes ti,pomalo dobitak ovdje,dobitak tamo.....
A,i nosim se mislju,ako skupim nesto da uzmem neku u inostranstvu ispravnu. :scratch:

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 7:30 am
od Santino
ja tvoj zamajac ne bi pipnuo, jer 16v je sam po sebi slabasan u niskim obrtajima, a dobices jos manje momenta sto znaci da ces morati da kreces sa vecim gasom kao pocetnik.
sve zavisi koliko je laksi zamajac ali mislim da ces se vremenom nervirati koliko nije zgodan za grad. on bi svakako trebao bolje puniti nakon 4000 a takvu narav imaju trkacki motori.

moj zakljucak je ili kupi set kvacila ili kreni u neku transplataciju! :D

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 2:50 pm
od SCHUMACHER
Jeste da je off nad off-ovima,a mozda i nije:
A sta mislite o budzenju mjenjaca od TD na npr Darkovu 145 QV?
Cujem price od ovih sto voze koje kakve GTI-e i auta sa ostalim plasticnim oznakama da su neki stavljali mjenjace od dizela i imali bolja ubrzanja...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 6:18 pm
od Santino
td nema nikako kraci prenos od 1.4, menjac pase sraf na sraf i treba biti bolje vreme do 100km/h od 0.3 do 0.5s

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 7:20 pm
od dusanGT
Težak/lak zamajac ima isti efekat na performanse kao teške/lake felne... Sa lakim felnama (i zamajcem) povećava se startnost (čime se smanjuje i vreme 0-100km/h), a krajnja brzina je ista. Mogući su sledeći problemi:
a) suviše lak zamajac (tj. sa malom rotacionom inercijom) ne prigušuje dovoljno dinamičke udare motora koji se prenose na kvačilo i dalje na transmisiju...
b) zamajac neodgovarajuće mase (ili teži ili lakši) može da ugrozi fabrički definisane rezonantne frekvencije sistema (naravno samo prvih nekoliko - ali te se najviše osete)...
c) smanjuje se komfor u vožnji - zbog smanjene mase, a po skidanju noge sa pedale gasa obrtni moment pada brže nego sa zamajcem koji je dobro dimenzionisan.
Na dovoljno velikom broju obrtaja (ovde neka svako stavi svoju cifru o/min) u uslovima konstantne brzine, tj. bez ubrzanja, potpuno je svejedno kakav je (DMF ili SMF) i koliki je zamajac.
Ima kod Darkove 145ce toliko stvari za budženje, a pre zamajca, a možda sam samo oprezan. U svakom slučaju samo napred!

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 10:08 pm
od darko qv
Ma,ovo je bilo uglavnom razmisljanje,a i htio sam da podjelim to s vama.Budzenje je i blago poboljsavanje fabrickih dostignuca je o.k.I ovako nemam gdje da iskoristim cio potencijal auta.Al ponesto odraditi je sasvim o.k.

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 13, 2010 10:27 pm
od starac vujadin
Zamajac je jedna od stvari koja se radi na poslednjem mestu...otprilike kada vise nema sta vise, onda se to radi. Olaksavanje zamajca spada u ekstremni ulicni tuning.

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Sre Apr 14, 2010 10:31 am
od SCHUMACHER
A sta mislite da li je laksi zamajac od 1.7 TS i da li bi se "dobilo nesto" kada bih ga montirao na 2.0 TS,a da to vremenom ne "osteti" motor?

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Sre Apr 14, 2010 6:16 pm
od dusanGT
Vidi u ePer da li je isti zamajac...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Čet Apr 22, 2010 8:59 am
od SCHUMACHER
Ako ne bude isti-ne bi trebalo da bude problema?
To sa eperom-tesko da mogu provjeriti,ali mogu izmjeriti oba pa uporediti dimenzije i provjeriti da li se "gadjaju" sarafi na oba...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 26, 2010 5:04 pm
od SCHUMACHER
Mjerio sam metrom zamajce od 1.7 i 2.0 8v-identicni su...Znam da nije mjerodavno dok se ne izvagaju ali opet ne moze tu biti neko odstupanje...
Moje pitanje je-bi li skodilo da ja malo olaksam zamajac na 2.0 8v prije nego ga ubacim?

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pon Apr 26, 2010 6:35 pm
od darko qv
Pa,ako vec imas 2 zamajca(identicna)ne bi lose bilo da ti neko,ako znas da takav postoji kod nas jedan olaksa.S tim sto bih ja prvo sve stock ubacio,pa budzio posle,da vidis kako ide sa org.,a kako sa olaksanim.Mada,kad ubacis taj 2.0 i sve napravis kako treba,bices preeeezadovoljan!! :hug: :hug: :yahoo:

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Uto Apr 27, 2010 7:56 am
od SCHUMACHER
Vidjecu vec sta i kako ;)
Nadam se da cu biti prezadovoljan :)

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Čet Jun 17, 2010 3:55 pm
od SCHUMACHER
Ljudi sta mislite o ovome:
http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=6006

razmisljam se da iscimam nekoga da mi dobaci par,prejeftina su...

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pet Jun 18, 2010 12:57 am
od darko qv
Dzabe brate.Onaj moj drug sto ima sredjenu 2 gti,ima ovakva 2 sjedista.Toliko se nisko sjedi da je to nenormalno.A,ako imas malo siru pozadinu,u ovo ne mozes da sjednes.Mislim ti si slank,al ako sjednes nekog druga krupnijeg,moraces kranom da ga vadis. :lol: :rotfl: :rotfl:

Re: Autodeltino kvacilo

Poslato: Pet Jun 18, 2010 1:36 pm
od SCHUMACHER
Kranom da ga vadim :rotfl:
Vidio sam ono prevozno sredstvo druga ti,vidi se da je dosta ulozeno...