Stranica 1 od 2
146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 1:53 am
od Gumetina
Srdjan P je vlasnik, druga glava, druge bregaste, itd itd.
JAvice se ujutro sa sta kako i koliko, za sad, opusteno vozi 200
Hrchak je doziveo mutaciju, sad je morsko prase na guarani

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 8:32 am
od srdjan_p
Aj i ja da se obratim mada sam rekao da necu da pisem vise u ovom delu foruma...
Stavljena lobanja od 1.8(2.0), usisna grana od 1.8, leptir tjuniran by Rale
Vece benzinske dizne, ugradjen sekvent plin sa kuratim isparivacem...
Odradjeno jos kojesta, bilo je dosta posla, mozganja i nervoze ali sad idemo pun gas, trebalo bi malo custom mapiranja i da se sredi izduv sto ce biti uradjeno cim se malo oporavimo ali i ovako je rezultat jaaako dobar
Motor jako lepo radi, dise punim plucima i vrti ko nenormalan, ubrzanje primetno bolje, maks brzina 200

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 8:43 am
od gile
Ajde bre malo detaljnije

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 8:50 am
od srdjan_p
Rale ima par fotki a bice i neki video kad uhvatim vremena..
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 9:23 am
od kilson
Ko je izvodio radove na automobilu?
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 10:44 am
od Gumetina
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:06 pm
od kilson
Ko je u toj Novaspeed ekipici, cisto da znam(o) ko radi mehaniku i elektriku a ko menja kapice ventila na gumama?
I sta je ovo? Samo ste zamenili glave, nista obrada, slajfovanje itd..?
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:10 pm
od srdjan_p
Ako je ono za kapice bilo na moj racun, ceo vikend sam mastan do laktova tako da...
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:19 pm
od Gumetina
Mehaniku radi jedan moj prijatelj mehanicar, ostace anoniman za sad...
ideja oko motora je izvorno moja, i koliko vidim niko do sad to nije pokusao
bitno je da radi, da ne lomi nista i da ima boljitka
elem, turpijanja je bilo, zar ne vidis sliku u mraku, kako drzim aparat za turpijanje
p.s. ovaj sto men ja kapice je samo smetao, i to sto se zamastio, je zato sto smo ga bachili u kanal...

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:23 pm
od srdjan_p
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:35 pm
od kilson
Ako je ono za kapice bilo na moj racun, ceo vikend sam mastan do laktova tako da...
Ma ja to cisto onako, posto je to moj fah pa da te posavetujem.. A sto si mastan, 'ebem mu misha?
Gumetina: Znam ja ko radi, nego pitam cisto da razgranicimo neke stvari tipa; pojavi se neki cuner i naduva sve nas ovde koji smo eksperti za zamenu kapica i SeleniJu, pa se onda vrati mastan do lakata da nam pokrade nase kapice i prospe najboje ulje na svetu. Srdjane za tebe vazi; kako sadis, tako i zanjes pa se nemoj sada ljutiti previse jer ovo sto pisem, pisem upravo zbog jedne tvoje sadnice.
I sta ste uradili sa glaFom? Je li slata na proveru, jeste li uslajfovali ventile?
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:40 pm
od srdjan_p
Niti sam ja cuner niti sam prozivao tebe i jos par vas koji srafite nego dobro znas na koga sam mislio i sta sam rekao
Lobanja je skoro bila sredjivana i skinuta sa motora tako da je ok...
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 12:48 pm
od kilson
Kada kazes "svi" to podrazumeva da se odnosi na sve ljude koji borave ovde, a opet i da se odnosi samo ne neku definisanu vecinu, ista prica nema smisla. Ovo nije tunerski forum niti svakoga interesuju aktivnosti tog tipa. Zbog svega toga te teram da shvatis kako onakve izjave nemaju smisla. (da ne trujem vise)
Sto se zamene glave tice; zamenili ste glave - ok? Zao mi je samo sto niste nasli ono sto ste ocekivali, a to je veci kompresioni prostor, zar ne?
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 1:00 pm
od srdjan_p
Kompresioni prostori su isti...Klipovi su razliciti, 1.8 ima ravne a 1.4 ispupcene klipove ali zbog razlike u hodu isti je kompresioni odnos....Malo je frka tj tesno na relaciji klip-ventil ali jbg

Ako bude bilo potrebe smanjivanjem komp. odnosa u svrhu pravljenja boost-a, imamo gotovo resenje i za to

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 1:03 pm
od kilson
Sta je resenje? Klipovi od 1.6?
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 8:00 pm
od Gumetina
ne nego diktung od 1.8 tj 2.0, koji je vise od 0.6mm deblji....
glave su kubicirane i rezultat je takav kakav je.
ono sto bi voleo da probam su brege od 1.6 ali otom potom....
glavni problem za nastavak radova je sistem ubrizgavanja koji je fabricki corav skroz....
verovatno ce u nekom doglednom vremenu da se ide na pgm fi, pa onda boost
flat spotova ima, i naravno da su za ocekivati, velika je razlika u venilima , kanalima itd. za stelbanje je bilo najmanje vremena posto je mehanika popapala ceo vikend....
lobanja je sredjena, i diktuje fenomenalno, ravnana je minimalno, itd. sve je to ok.
ipak mislim da bez pretiska nema neke preterane srece...
p.s. majke vam, nemojte da mi ofirate svetal trenutak, idite na pivo popricajte po jednu...

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 9:21 pm
od srdjan_p
Apsolutno se slazem sa Gumenim u ovoj poslednjoj recenici...

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Pon Mar 22, 2010 11:25 pm
od kilson
Gumetina napisao:
glavni problem za nastavak radova je sistem ubrizgavanja koji je fabricki corav skroz....
Kad si kod toga, jeste li probali prvo na std mapi da vozite? I bas me zanima sta si chipnuo posle... Tu bi verovatno najbolje radile brege sa 1.6 i cista mapa sa 1.6 mada ono, zalazis u ekstrem a auto je i dalje atmo sa malom kubikazom i 1250Kg

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 12:07 am
od srdjan_p
Kilaza je bas problem..

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 12:08 am
od srdjan_p
Trenutno je na onoj mapi koja je pravljena za 1.4 Treba tu dosta stelbanje ali to su slatke muke

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 1:19 am
od Gumetina
i nisu preterano slatke kad treba da se oslonis na protokomer koji je u zadnjih 50 000 km radio na venturi plin i xxxxxx X detonirao
kazem, lepo PGM-FI i nema zime... samo ce biti malo bravarije doduse...

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 11:34 am
od srdjan_p
Ubice nas alfisti majke mi

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 3:02 pm
od Santino
a da se na ovo doda varijabilni usis? trebalo bi da pokulja jos 3-4 konjica na svu ovu inhalaciju!
p.s. mislim da su brege od 1.4-1.6 iste, a od 1.8 i 2.0 iste, a klipovi su verovatno glavati jer jedino 1.4 ima kompresiju 10.5!
Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 5:13 pm
od Gumetina
brege su razlicite sve osim na 1.8 i 2.0....
1.4 ima najcoravije, najmanje stepeni i najmanje lifta 8.3 i 7.55 a vec 1.6 je 8.5 i 8.5
kontam da je to najbolja srednja vrednost, posto 1.8 ima 9.5 i 9.5 sa mnoooogo vise stepeni duracije...
elem, pitanje koliko bi se dobilo sa variable usisom, posto su kanali vec sada shiri i vishi po 6mm da li bi variable uopste imao efekta..
u svakom slucaju, vredi pokusati

Re: 146 1.4 ts junior - hibrid
Poslato: Uto Mar 23, 2010 5:52 pm
od kilson
I ja mislim da bi imalo efekta, pogotovo zbog pomerene blokade - tu mu vec treba malo kraci put za vazduh.