Stranica 1 od 1
156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Mar 15, 2010 8:42 pm
od krlegorky
Vozim ovaj auto cetiri meseca,nisam ranije vozio alfu,naime kad ga vozim normalno i postepeno dodajem gas auto se ponasa normalno cak sam ga vozio pre neki dan 180 km/s bez problema,ali kad iz niskih obtaja dodam naglo gas auto pocinje da se gusi u razmacima to se narucito oseti na uzbrdicama.Ako je neko imao slicnih problema neka mi odgovori,hvala.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Mar 15, 2010 8:47 pm
od Kosovic
Mislim da ti auto dobija više vazduha nego goriva. Trebalo bi neko stručniji da se javi. Imao sam taj problem, doduše ne na Alfi, nego na Opelu, pa je sve sređeno štelovanjem Bosch pumpe.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pet Apr 30, 2010 7:30 pm
od Gogi71
Kosovic napisao:Mislim da ti auto dobija više vazduha nego goriva. Trebalo bi neko stručniji da se javi. Imao sam taj problem, doduše ne na Alfi, nego na Opelu, pa je sve sređeno štelovanjem Bosch pumpe.
Otidji na servis da te zakace na komp. moguce lako da je turbina u pitanju , ide i moja 215 al kod naglog gasa ponekad ju utusi , lezaj na turbini je otisao

) ovdje kod mene je 350 eura polovna za mene , nova od 700 pa gore

Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pet Apr 30, 2010 10:14 pm
od dusanGT
Prvo pitanje je: na kojim obrtajima se to dešava? Normalno je da iz niskih obrtaja treba više da se turbina zaleti tj. da postane efikasna...
Drugo pitanje je: da li pri tome ima dosta crnog dima? Ako ima to je u skladu saprethodnim... Ako pri tome nema dosta crnog dima moguće je da pumpa viskog pritiska, pumpa za gorivo i/ili filter za gorivo prave problem.
Ako postoji višak vazduha u odnosu na gorivo onda turbina nije problem, već eventualno MAF senzor - protokomer.
Ako je ipak turbina problem, bolja varijanta je remont postojeće (oko 250€), nego kupovina nove (700€). Najgore rešenje je kupovina polovne (350€) - ko može da garantuje da je ta bolja od stare?
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Sub Maj 01, 2010 1:58 am
od dejan555
Da li si ranije vozio dizel?
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Ned Maj 02, 2010 7:11 am
od krlegorky
Pre nje sam vozio Astru 2.0 dti ali ona ima totalno drugaciji odziv na gas nego alfa,kod nje auto pocinje da vuce tek posle 2500 obrtaja.Meni u sustini ovo kod alfe nesmeta puno,ionako kad krenes po majstorima da ispitujes sta je to je robija a ni tako nagli gas ne bi trebalo da se daje zbog zamajca i drugih stvari kod dizela.Vozicu ovako dok to ne postane ozbiljniji problem,u svakom slucaju hvala na odgovorima.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Ned Maj 02, 2010 11:33 pm
od Relja
jel ti ispisuje neku gresku?
jel si nekad sipao za ciscenje dizni ili slicno?
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 7:41 am
od Bogdan156
Krle to ti je najveca greska koju mozes da napravis makar sto se Alfe tice....
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 9:12 am
od Dragon
Probaj da otkacis protokomer i vidi sta de onda desava. Meni se cini da ti on ne radi najbolje.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 9:42 am
od Kosovic
Ne verujem da je protokomer, mnogo mi više liči na pumpu, tj. da mnogo više vazduha dobija nego nafte. Da je protokomer (bar po mom iskustvu s istim), non stop ne bi vukao ili bi čas vukao čas ne. A ovo što si rekao za Astru je živa istina, ima turbo rupu do 2000 rpm.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 11:49 am
od milance
slazem se sa kosovicem da nije protokomer.
meni je na fiat bravu JTD bio crkao protokomer u voznji na auto putu i brzina mi polako poceka da pada i nisam mogao da predjem 100.
i do NS je isao tako navlacio raspad i cim sam ga skinuo on opet stari.bas je bio izgubio snagu.kupio polovni i resio problem.
najbolje ti je da provozas neciju alfu sa jtd motorom da uporedis.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 11:59 am
od Relja
nije pumpa sigurno, nego dizne, zato sto pumpa radi na xx bari i daje dovoljan pritisak
a ako su dizne zaprljane moze se desi da nema dovoljnu propusnu moc i dolazi do problema, tj ubacivanja nedovoljno goriva
uradi sledece, nadji STP octan booster i idi na NIS pumpu
sipaj prvo booster u rezervoar pa onda napuni gorivom, izadji na neki autoput, razvuci ga na 3500rpm na nekih 5-6min i neces imati frke
zadnja varijanta je ciscenje dizni i zamena ulozaka
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 2:23 pm
od Dragon
milance napisao:slazem se sa kosovicem da nije protokomer.
meni je na fiat bravu JTD bio crkao protokomer u voznji na auto putu i brzina mi polako poceka da pada i nisam mogao da predjem 100.
i do NS je isao tako navlacio raspad i cim sam ga skinuo on opet stari.bas je bio izgubio snagu.kupio polovni i resio problem.
najbolje ti je da provozas neciju alfu sa jtd motorom da uporedis.
Meni je opet crkavao postepeno. Nije odjednom, nego se to vuklo nedeljama. Onda ga jednom ocistim nekim cleanerom i izduvam i auto poleti. Medjutim, ubrzo je definitivno riknuo. Najlakse mu je da ga otkaci i proba jer ECU data prihvati neke srednje vrednosti po defaultu.
Re: 156 1.9 jtd problem pri naglom gasu
Poslato: Pon Maj 03, 2010 6:58 pm
od krlegorky
Bogdane 156 upravu si sto se toga tice jer je alfa auto koji je napravljen da bi se vozio sa punim gasom cak i dizel varijante,jos preko svega ova moja 156-ca ima ugradjene koni amortizere verovatno su ugradjeni u italiji pa mu to daje posebno zadovoljstvo pri vecim brzinama i u krivinama.Sto se protokomera tice cuo sam da kad on ne radi kako treba znatno se poveca potrosnja goriva a ja nisam primetio da meni auto trosi nesto primetno vise.Proba cu sa ovim sredstvom za ciscenje dizni,mozda pomogne.