Stranica 1 od 1
156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Pet Mar 12, 2010 9:34 pm
od boki1967
auto mi je iz cista mira poceo jezivo da stuca i izbacuje crni dim pozadi.sutra ga teram kod majstora i plasim se sta ce da me snadje.da li neko ima predstavu sta moza da bude da se spremim za majstora.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sub Mar 13, 2010 8:49 am
od darko qv
Crn dim??Paljenje nije u redu..???Lose sagorijevanje...

Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sub Mar 13, 2010 9:26 am
od Viper
Mozda je u pitanju lose gorivo

Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sub Mar 13, 2010 7:15 pm
od kilson
Ne, nego ima visak goriva ili paljenje nije u redu kao sto je Darko naveo.
Par mogucih mesta gde se desio kvar; Lambda, protokomer ili regulator pritiska goriva. Prekontrolisati svecice da se vidi da li svuda zaliva, a proverio bih i bobine..
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sub Mar 13, 2010 8:11 pm
od boki1967
ostavio sam ga kod majstora ali ce da ga pogleda tek u ponedeljek.Auto trokira pa povremeno proradi na par sekundi pa opet trokira.Preko 3000 o/min se smiri i ponovo postane brutalan kakav i jeste pa kad mu oduzmem gas opet trokira,kao da mu neki cilindar cas radi cas ne radi.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Ned Mar 14, 2010 6:33 pm
od darko qv
Sinoc sam napisao cio text,al me net zezao i nisam ga postavio.
Bratu mom na Vectru 2.5 V6,uzeo je sa kvarom da 3 i 5 cilindar ne rade.Treci i proradi,al 5 nikako.Izmjenjane svjecice,kablovi bobine cak 2x,jer su majstori redom govorili da je u njoj problem.Na kraju,auto ostavljen kod momaka,koji su cio kontakt sprej potrosili,jer je masa bila problem.Evo ima god.dana da je sve o.k i da nema nikakvih problema.Uglavnom pisi sta je bilo.

Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 2:20 pm
od boki1967
danas sam ga uzeo od majstora jer je hteo da mi zameni dve bobine i sve svecice pa onda da trazi kvar(kao da je pekar).
ocajan sam jer auto izgleda ne radi dobro od viska goriva-ja mislim da mi je na 20km potrosio 10l benzina.
neka mi neko pomogne ako zna a ja cu da trazim dalje majstora koji moze da vidi na dijagnostici.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 2:26 pm
od darko qv
Auuuuuuuu.Izgleda da su te dizne otisle skroz i da je jadan auto uvijek zalivenih cilindara gorivom.Moguce da je to.Djeluje logicno,s obzirom na potrosnju.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 2:35 pm
od boki1967
da ali to se desilo odjednom.znaci auto mi je trosio 13-14l u gradu sto je daleko ispod fabrickih podataka i radio je kao sat bez ikakvog stucanja.Ujutro ga upalim 1200o/min radi 5min. padne na sam pocetak belog polja i tu ni ne zadrhti i onda jednog dana dam malo jaci gas uzbrdo(nije preko 5000o/min sigurno) i kad sam izasao u ravan on je poceo da trokira i sad je sve gore i gore.Toliko goriva dobija da ga zivog izbacuje na auspuh.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 8:32 pm
od vojaalfa
Mozda zvuci otrcano ali moze razlog da bude i protokomer.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 9:33 pm
od dekideki
i ja se slazem sa lakijem, lambda sonda ti je zveknula. otkaci je pa probaj bez nje...
*proveri sve pre no sto zamenis ceo motor deo po deo...

Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Uto Mar 16, 2010 9:40 pm
od boki1967
da li se na dijagnostici vidi rad dizni,protokomera i lambda sonde i da li neko zna gde da ga teram na dijagnostiku.Beograd.
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sre Mar 17, 2010 5:59 pm
od boki1967
Resio sam problem tako sto sam otisao kod pravog majstora.Zakacio je lap top i za 15sek. mi rekao da je PROTOKOMER.Poslao decka po prootokomer ,zamenio ga malo nastelovao na lap topu i to je to.Nov protokomer i rad 110e.Hvala svima za savete.Pozdrav!
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sre Mar 17, 2010 6:35 pm
od darko qv
Re: 156 2,5 V6 24v opet neki problem
Poslato: Sre Mar 17, 2010 7:10 pm
od dekideki
*
da li mozda imas sportski filter tipa K&N ili slicni, koji se uljem impregnira? ako da, protokomer ti je crkao zbog njega (ulja iz njega).
zameni ga sa suvim filterom, inace i taj novi ce brzo da ti izgori.
dobro si resio problem...

malo skuplje doduse, ali opet - znas na cemu si.
***cena originalnog BOSCH uloska protokomera tvoje Alfe i neke Omege (ne znam napamet koje) se razlikuju i do 4 puta, a ulozak
nosi istu oznaku... jbg, sori za zakasneli info. bar se nadam da ce neko sa istim motorom procitati da zna za ubuduce...
http://ecat-online.bosch.de/toc/