Stranica 1 od 1

Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 9:02 am
od DRAGAN156
Alfa 156 2.0 ts 98god
Posle tri godine zadovoljstva počelo je da me jako nervira sto mi ler gas varira na niskim ortajima i da se gusi u toku vožnje. Kad nateram preko 3000 obrtaja radi sasvim ok mada mi se čini da za nijansu slabije. Menjala se ls.,protokomer,čistile dizne i motor lera,štelovalo....ali posle dan dva sve je isto. Zvuk motora je normalan sto isključuje varijator. Kod više majstora sam bio i na dijagnostici je sve ok. Stojanov me je oladio jer je ukapirao da mu neću ostaviti 500-600 evrica. Iz pročitanog na forumu mi je sinula ideja o čišćenju rezervoara. Da li ima neko sa sličnim iskustvima i kako je rešio problem?
Pozzzz... iz NS-a :arflag

Re: Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 9:29 am
od pop 156
svecice i kablovi na primer?

Re: Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 9:40 am
od DRAGAN156
Zaboravih da navedem da je menjano pre 30000km. :blush:

Re: Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 1:06 pm
od darko qv
Provjeri rad lambda sonde.Ono oce da daje takvo gusenje-trokiranje. :wave:

Re: Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 5:26 pm
od Alfanatic
Koliko ti je prešla Alfa? Zapravo, bolje da pitam u kakvom stanju ti je katalizator? Preporuka je da se menja već nakon 100.000 u uslovima ovdašnje eksploatacije, ali svi gledamo da izguramo koliko je moguće imajući u vidu cenu katalizatora. Ali ako je kilometraža oko 150.000 onda obavezno prekontrolisati situaciju sa izduvom. Kada se kat začepi mogu da nastanu slični problemi i da dođe do zbunjivanja lambda sonde koja može biti ispravna sama po sebi, ali da čovek ne može da locira problem. Ovo pričam iz iskustva sa 145-icom. Katalizator je bio skroz zapušen, menjao sam lambda sondu 3 puta misleći da je tu problem, auto se gušio i trošio duplo više goriva nego što je trebao. Ne moram ni govoriti do kakvog je olakšanja došlo kada je skinut katalizator i stavljen nov auspuh...

Re: Trzanje Alfe 156

Poslato: Pon Feb 22, 2010 9:32 pm
od dejan555
Ako radi lepo na visokim obrtajima moguće da
je do zapušenog sita na pumpi u rezervoaru ili je sama pumpa loša
(na visokim obrtajima sa motor može da stvori podpritisak
koji prevazilazi te probleme)

Mada sad se prisećam da je neko pominjao da nikada nije
nalazio nikakvu prljavštinu u rezervoaru ...