Stranica 1 od 1

AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 7:45 am
od jonicalfa
dajte malo vasa iskustva sa ovim autom, interesuje me realna potrosnja, mane i vrline ovog modela...hvala

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 1:46 pm
od darko qv
Ako je imalo odrzavan,odlican automobil..udoban,brz,lak za odrzavanje (sto se tice motora i ne bas).Rijetki su 2.0 v6 turbo. Al,ako je dobra,realna cijena...ja bih je trke uzeo.

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 8:21 pm
od jonicalfa
potrosnja me interesuje i geristracija

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 8:24 pm
od Vuk 166
Registraciju mozes izracunati ovde.

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 9:39 pm
od cabarakandi
imao sam je 2 godine. motor je radio kao sat trpeo je sve i svasta. izuzetno stabilan znaci meni je prijanjao kao pegla uz ostru voznju. ali potrosnja pa u gradu 20-21 l ali zato na otvorenom beograd pozega brzina 180-190( neki audi misli da je formula paje duvao u auspuh) oko 10-11 litara. napravljen za przenje i vrloooo opasan ubija mnogo jace od sebe!!!! :arflag

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Sub Feb 13, 2010 9:41 pm
od Zeljko155
arese v6 + turbo = najlidji alfin motor :grin: :arflag

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Čet Mar 18, 2010 12:07 am
od alaza
Registracija smesna, odrzavanje malko skuplje (motora) ali kad pogledas ostale nove male krseve servis mu skoro dodje na isto, Ja sam je imao, doduse limarijski dresh, ali motor sam kod Deshe doveo do savrsenstva i trosio mi je normalnom voznjom, a da ipak malo i ukljucim turbo kako treba, izmedju 10 i 12 litara.
Izbegavati lose puteve jer motor je bas tezak i hoce brzo da strada prednji trap, sve u svemu ako imas dobru za uzeti moja preporuka :wave:

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Čet Mar 18, 2010 10:41 am
od Masinac
Evo i ja da dadnem komentar.
Ako je u dobrom stanju neces se pokajati.
Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)
Ja imam godinu dana stariji auto i prezadovoljan sam.
Po meni nije skup za odrzavanje pogotovo kad se vidi u koju klasu spada.
Postoji par stvari koje izuvaju sa cenom ali nemoj da te brinu jer su to set kvacila, razvodnik paljenja (koji na tom modelu nebi trebalo da postoji).
Nesto sto se retko menja i traje jako dugo.
Karoserija, limarija, konfor ---- fenomenaln.
Isto racunaj da je malo tvrdji auto pa ces osetiti ove nase ceste. :)))
Sto se potrosnje tice meni se krece od 13-14 litara po BG.
Na otvorenom putu mi drzi 9 litara a da pritom ne razmisljas kako ces da vozis, kad i koga pretices.
I najbitnije auto ide kao mecava kad upali turbinu. :arflag :arflag :arflag

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Čet Mar 18, 2010 9:03 pm
od alaza
Masinac@

Pogotovo sto bi trebalo da je motor sa hidro podizacima i bobinama direktno na svecici (dve jako dobre stvari u odnosu na ranije generacije)

Imas li mozda za postaviti fotografije motora od V6TB sa i bez hidropodizaca, bas me interesuje da vidim gde mu dodje ta razlika jer taj noviji nisam imao prilike da vidim?!

Re: AR 164 2.0 turbo v6 super 1995.

Poslato: Čet Mar 18, 2010 9:27 pm
od dekideki
od V6 samo 2.5 i 3.0 atmosferci (noviji) postoje u takvoj varijanti da imaju hidropodizace bobine iznad svecice i 24 ventila. (3.2 GTA takodje...)

svaki V6TB 2.0 je 12V. stari/novi se razlikuju samo po turbini (mitsubishi/garrett)...