Stranica 1 od 2
33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 1:52 pm
od Petronija
Imam problem sa paljenjem tj nece da upali.
Motor je kompletno odradjen i radio je sasvim normalno, e onda se desilo da sam ja ostao bez benzina

i uglavnom vise nece da upali :cray: . Sipao sam benzin i par puta se desilo da upali na sekund ali vise nece.
Pomagajte ako mozete.
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 1:56 pm
od Viper
Prvo sto mi pada na pamet je pumpa za gorivo, proveri da radi i da nije filter zagusen u samoj pumpi, mozda je povukla talog i rezervoara.
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 3:15 pm
od flojd
Najverovatnije si pokupio djubre iz rezervoara zapusila je pumpa ili filterer ili i jedno i drugo skini crevo kod pumpe daj kontakt pa ako tu prolazi idi prema filteru moras da nadjes gde je prekid goriva nastao!
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 3:46 pm
od Petronija
Zaboravio sam da napisem da se oko motora oseti blag miris benzina, a pokusao sam i direktno da upalim na plin i nece.
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 7:18 pm
od giska
Ako nije problem do goriva onda probaj da skineš crevo od protokomera i da vidiš da se nije možda zaglavila klapna za vazduh!Ja sam imao takav isti slučaj!Poz...
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 8:18 pm
od Tihomirce
Jesi li proveri dal ima varnicu
možda nije uopšte do goriva

Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 8:49 pm
od Petronija
Nisam proveravao da li ima varnicu, a nisam proveravao ni pumpu ali cu videti sutra. Samo sam pokusavao da je upalim ali se neda pa reko da ja nesto nepametujem previse da nebude jos gore nego bolje se malo informisati i cuti druge predloge.
Javljam ako nesto uradim
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 9:21 pm
od Vuk 166
Jel odradi pumpa 2-3 sekunde kada das kontakt?
Re: 33 16v problem
Poslato: Sre Feb 10, 2010 10:13 pm
od pejo
pogl.osigurach od pumpe
Re: 33 16v problem
Poslato: Čet Feb 11, 2010 12:47 pm
od Petronija
E ovako gledao sam osigurac kod releja pumpe i citav je, kad dam kontakt necujem pumpu da okrece ali sam probnom lampom nabo kontakt na releju i onda se cula pumpa i prekontrolisao sam sve osigurace i svi su dobri.
Ako nadjem jos nesto javljam
Re: 33 16v problem
Poslato: Pet Feb 12, 2010 3:33 pm
od Blade
Pumpa radi nije to problem sinoc se zezali sa rele-om i instalaciom jedno 2 sata jer smo bili uporni da mora na kontaktu da odradi 2 sec ko npr kod mene.
Pa smo odlucili da probamo da u toku verglanja mi dajemo pumpi direktno struju kad gle cuda dok se vergla pumpa sama radi izgleda da je tako kod 16v
Ali i dalje nece da upali veceras opet da probamo jos ideju dve
Svaki predlog dobro dosao

Re: 33 16v problem
Poslato: Pet Feb 12, 2010 11:32 pm
od Tihomirce
Re: 33 16v problem
Poslato: Sub Feb 13, 2010 4:28 pm
od Blade
Nismo bili u mogucnosti nista da cackamo odlozili za danas, kad ono gle mecave nocas i kolicine snega napolju

naravno nemamo garazu tako da se sve odlaze samo ne znam za kada, nekako mi bolja varijanta da grlim radijator
Eto prilike da istrazujemo sta je moguci problem, pa kada se ukaze prilika da isprobamo svasta nesto

Re: 33 16v problem
Poslato: Pon Feb 15, 2010 1:06 pm
od Petronija
Jedna od ideja je bila da skinemo relej pumpe za gorivo i par puta zaverglamo da ukoliko ima goriva u cilindrima da ga izbacimo napolje pa da vratimo relej i probamo ponovo.
Danas je praznik pa ko za inat meni se nesto radi tako da sam probao doticnu ideju i gle cuda upalio

sad da li je to zato sto je praznik ili nesto drugo

neznam.

Re: 33 16v problem
Poslato: Pon Feb 15, 2010 10:53 pm
od Petronija
Napravljena samodijagnostika i iscitana jedna greska
1-2-4-4 - A) elektromagnetni ventil benz. para u krajnjoj poziciji kratak spoj sa masom ili je kolo u prekidu
B) elekrtomagnetni ventil benz. para u krajnjoj poziciji kratak spoj sa plusom na akumulatoru
Za proveru: kvar je identifikovan samo u toku pokretanja elektromagnetnog ventila za benz. pare kao sto su nagla ubrzanja u toku stajanja ili dok je motor pod opterecenjem
Greska je izbrisana i vise ne prijavljuje gresku.
Sto se tice hladnog starta nasao sam na hrvatskom forumu post o 33 16v i tamo je napisano da prilikom paljenja ne treba davati gas nego paliti bez gasa inace oce da presisa i ima li tu pomoci?
Zar ne bi trebalo da prilikom hladnog starta motor digne obrtaje na oko 2000 rpm kao 8v ili kao u mom slucaju odma radi na 1000 rpm?

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 12:21 pm
od Stefan Zailac
Motronic uvek drži ler kako treba (850 rpm) bez obzira na temperaturu. E sada j-tronic

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 12:30 pm
od Vuk 166
Nisam video do sada 16V sa Jetronicom,trebalo bi da ima Motronic ML4.1....

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 1:13 pm
od spider850
Pozdrav! Nov sam na forumu ali od kako imam alfu pratim redovno, inace imam 146 1,4 ts .
I juce mi se posle sipanja benzina desila potpuno ista stvar upalio je preparkirao ga i kad sam seo sledeci put radio dve sec. i ugasio se pumpa se cuje kad dam kontakt proverio sam klapnu na protokomeru, isto se malo oseti benzin na auspuhu i kad verglam svakih par sekundi se cuje kao da hoce da upali ali nista i nece da prebaci na plin. kasnije cu pogledati varnicu(ako dodjem do kablova

) i proveriti jel dobija gorivo, a nadam se da je presisao. Ako jeste koliko da cekam da ispari to sto ima? jer ne bi da skidam relej ( neznam ni gde je)

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 1:17 pm
od Tihomirce
Probaj da stisneš pun gas i verglaj malo duže , ako je presisao tako će da upali

Kad kažem duže verglanje mislim na 20-30sekundi , da me ne shvatiš pogrešno
javi šta si uradio

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 1:31 pm
od spider850
Isto, idem dalje da trazim.
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 1:45 pm
od Vuk 166
Cek,jel ti imas 33 ili 146? Odakle "L" protkomer na 146?

Jel ti svetli jos neka lampica osim ulja i akumulatora?
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 1:58 pm
od spider850
ja sam drugi s 146 ali isti problem pa da ne otvaram drugu temu.
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 2:14 pm
od Petronija
Ja sam taj sa 33 16v 
i da kod mene je ML 4.1 motronic nego sam pitao za obrtaje prilikom hladnog starta iz razloga sto sam primetio da na jetronicu odma digne na 2000 rpm dok kod mene odma radi na 1000 rpm, ipak nisam do sad bio upoznat sa normalnim radom motora iz razloga da kad sam uzeo auto na benzinu nije radio nikako verovatno zato sto je stalno vozen na plin, tako da na benzinu je radio dok se drzi papucica gasa a ako se pusti auto bi se ugasio dok je na plinu radio oko 750 - 800 rpm bez problema.
Naravno sad radi na benzinu.

Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 2:40 pm
od Vuk 166
Ma znam da je tvoja 33 ali mi nije bilo jasno kako 146 moze da ima protokomer sa klapnom,verovatno je covek mislio na leptir gasa jer "L" protokomer u 146 ne postoji...
Sto se tice hladnog starta,mislim da bi trebalo da digne malo obrtaje,nemam iskustva sa ML4.1 ali noviji sistemi dizu.
Re: 33 16v problem
Poslato: Uto Feb 16, 2010 2:51 pm
od spider850
mislio sam na klapnu od plina na protokomeru. Inace ceo zivot imam italijane i nikad nisam isao kod majstora sve smo matori i ja sami radili, 146 nisam ni gledao gde sta i kako jer je dobra i nisam hteo da cackam ali cu izgleda morati, a moram da priznam bas su je iskomplikovali
