Stranica 1 od 1
Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 3:20 pm
od speedfreak968
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 3:22 pm
od Zeljko155
Sto je tuga??
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 3:45 pm
od QV lale
Zato sto je jako crno! Dotakli su dno zivota....
Koliko sam razumeo na giulietti je sve... Nece izbacivati nove modele (naslednika 166) Vec ce videti kako triziste prihvata giuliettu....Ako rezultati budu pozitivni,nastavice sa razvojem ...
Cisto sumnjam u ono gore... Maseratti ,abarth i alfa romeo pod istim krovom...to mi vise zvuci kao neki dugorocan plan..posto mislim da alfi nema spasa

Ali mi je malo nerealno da se to sprovede u delo tako brzo.. nzm... Neko ce se javiti sa boljim objasnjenjem..
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 4:20 pm
od Zeljko155
:cray:
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 4:52 pm
od darko qv
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 6:10 pm
od starac vujadin
Nije to losa vest uopste...rano je reci da li je dobra ili losa. Ali, za pocetak dobro je da Alfa nije upala i Chrysler-Lancia grupu nego u ovu. Dobro je da nece da prodaju firmu. A kakav ce biti plan za Alfu cemo videti kada se donese novi biznis plan za sledecih 4 godine, a to bi trebalo da bude 2-3 meseca najkasnije. Sve ovo ostalo su spekulacije i nigde u inostranstvu se ne spominju ova resenja...malo se novinar "Nacionalne klase" uziveo pa poceo da zamislja razna scenarija. Strpite se jos malo, uskoro ce stvari biti izvesne.
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 6:18 pm
od Blade
Evo posto ne verujem da su svi procitali ili culi

Harald Wester new CEO of Alfa Romeo Automobiles
Harald J. Wester has been appointed Chief Executive Officer of Alfa Romeo Automobiles, replacing Sergio Cravero, who will assume responsibility for Product Portfolio Planning & Product Concept.
Mr. Wester will maintain his current positions as Chief Technical Officer for Fiat Group and Fiat Group Automobiles and Chief Executive Officer of Maserati and Abarth.
The Fiat Group Chief Executive, Sergio Marchionne, stated: "The purpose of bringing the Alfa Romeo, Maserati and Abarth brands under the same leadership is to emphasize and leverage the value of the shared qualities of the three brands in terms of their sporting characteristics and performance.
Harald Wester, who has demonstrated his enormous commitment on several fronts and achieved optimum results, will bring strong leadership capabilities and solid technical experience and know-how to this project. In his new role, Sergio Cravero will be well positioned to fully leverage his technical and commercial abilities."
Harald J. Wester's short biography
Harald J. Wester, born in Linz am Rhein (Germany) on 26 February 1958, received his Masters in Mechanical Engineering from Braunschweig University in 1986. He began his professional career at Volkswagen AG in Wolfsburg where he served as General Manager of the Vehicle Research and New Concepts department from 1991 to 1995. Later that year, he joined Audi AG in Inglostadt where he became Program Manager for A2 models and Special Vehicles, a position that he held until January 1999. Subsequently, he joined Ferrari S.p.A. as Director of Product Development until his appointment in 2002 as Group President Engineering and Chief Technical Officer (Research, Development and Technologies) of Magna Steyr AG.
In 2004, he joined the Fiat Group where he took on the role of Chief Technical Officer for Fiat Group Automobiles and, subsequently, CTO for the Fiat Group. In addition to these roles, in August 2008 he was appointed Chief Executive Officer of Maserati S.p.A. and, in January 2009, Chief Executive Officer of Abarth & C. S.p.A.
Alfa Romeo, Maserati i Abarth zajedno

Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 6:38 pm
od dekideki
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 6:43 pm
od starac vujadin
MiTo Quattroporte Abarth Cambiocorsa GTA Asseto Corse SS

Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 6:59 pm
od Blade
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 7:29 pm
od Alfanatic
starac vujadin napisao:Nije to losa vest uopste...rano je reci da li je dobra ili losa. Ali, za pocetak dobro je da Alfa nije upala i Chrysler-Lancia grupu nego u ovu. Dobro je da nece da prodaju firmu. A kakav ce biti plan za Alfu cemo videti kada se donese novi biznis plan za sledecih 4 godine, a to bi trebalo da bude 2-3 meseca najkasnije. Sve ovo ostalo su spekulacije i nigde u inostranstvu se ne spominju ova resenja...malo se novinar "Nacionalne klase" uziveo pa poceo da zamislja razna scenarija. Strpite se jos malo, uskoro ce stvari biti izvesne.
Slažem se, moguće da se nazire svetlo na kraju tunela! I sam sam više puta rekao kako sam stekao utisak da rukovodstvo nije dovršilo posao sa Alfom i nije je u potpunosti pozicioniralo na tržište onako kako se verovatno želelo, pa ni rezultati nisu bili u skladu sa očekivanjem. Sada zaista treba preseći, pa ako se reši da se Alfa zadrži i istinski oživi, onda da se to uradi kako treba, u skladu sa imenom i tradicijom. Nadam se dobrim vestima, mada je svakako dug put pred nama i mnogo posla i neizvesnosti dok sa sigurnošću ne kažemo da smo isplivali...
Re: Tuga i elegija
Poslato: Pon Jan 25, 2010 9:07 pm
od darko qv
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 12:59 am
od speedfreak968
Ko bi rekao da je pre samo deceniju Alfa bila ta koja je maltene jedina donosila kintu u Fiat... Alfi treba/mora da se ponovo desi jedna 156-ca inache mrka kapa... Direktorski bord gleda stvari iskljuchivo crno-belo, emocijama tu nema mesta... Ako ne bude bilo pomaka uskoro, bojim se da... Mada mi je satvarno teshko pomisliti da bi neko na sebe preuzeo jednu tako veliku istorijsku (negativnu) odgovornost da ugasi jedno tako veliko ime... objektivno...
U svakom sluchaju u jednoj stvari se slazem a to je Alfa jako loshe pozicionirana na trzishtu, i zapravo je jako teshko reci koja Alfi je trentuna ciljna grupa. Opaska da ljubitelji Alfe koji su prilichno mnogobrojni, kako pishe u tekstu, uglavnom kupuju polovne automobile je na mestu, ali, hej, neko je morao da kupi te iste automobile dok su bili novi, zar ne? Definitinvo mora da se poradi na boljem pozicioniranju brenda, i svakako na cenama za sve modele, jer mislim da, ruku na srce, s obzirom na situaciju na trzishtu, nisu ni priblizno konkurentne...
Sa druge strane u potpunost sam protiv stapanja i utapanja Alfe sa bilo kojom drugom markom, jer bi tako u potpunosti izgubiti svoj identitet, koji je nekako i uspevala da zadrzi pod Fiat-ovom kapom do sada...
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 9:36 am
od jonicalfa
Definitivno da na ovo je uticala svetska ekonomska kriza, znamo i da je americki gigant delimicno preuzet od fiata, ono sto izgleda na prvi pogled katastrofalno ne mora da znaci da necemo se diviti novim ostvarenjima sa nasim popularnim amblemom. Bice to sve u redu...
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 10:22 am
od speedfreak968
hmm... ne znam bash... eno kako je sirota Lancia proshla... Kada sam video novu Deltu sa Chrysler-ovim grilom umalo nisam povratio... Nemojte pogreshno da me shvatite, nemamja nishta protiv Chryslera i Dodge-a, chak shta vishe ja zapravo i volim americhke muscle automobile, ali zamislite samo Dodge Viper ili Challenger sa alfinim grilom i grbom ili Breru, a ne daj Boze 8c sa Dodge/Chrysler grilom... Ja mislim da bi pravi fanovi oba brenda izvrshili nekoliko ritualnih ubistava u oba tabora, sa zavrshnicom u vidu, opet ritualnog, masovnog samoubistva...
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 12:02 pm
od darko qv
speedfreak968 napisao:hmm... ne znam bash... eno kako je sirota Lancia proshla... Kada sam video novu Deltu sa Chrysler-ovim grilom umalo nisam povratio... Nemojte pogreshno da me shvatite, nemamja nishta protiv Chryslera i Dodge-a, chak shta vishe ja zapravo i volim americhke muscle automobile, ali zamislite samo Dodge Viper ili Challenger sa alfinim grilom i grbom ili Breru, a ne daj Boze 8c sa Dodge/Chrysler grilom... Ja mislim da bi pravi fanovi oba brenda izvrshili nekoliko ritualnih ubistava u oba tabora, sa zavrshnicom u vidu, opet ritualnog, masovnog samoubistva...
Xaxaxa...Sto se tice svega potpuno se slazem.

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 3:02 pm
od Zeljko155
Ma samo da je ne kupe nemci i kinezi... to bi bilo sra*** Zamislite 159 TDI

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 6:37 pm
od darko qv
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 7:08 pm
od Zeljko155
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 7:20 pm
od starac vujadin
Pa, ne prave (jos uvek) 159 Kinezi, ali je zato prave Tajlandjani...

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 7:49 pm
od Zeljko155
Sta prave? Kopiju 159??

Covece koji su oni radnici... sve zivo prave....

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 7:57 pm
od bokac
Ja sam cuo da kinezi imaju 50 miliona robijasa.Verovatno za dzabe rade

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 8:07 pm
od darko qv
ko 5 Srbija,samo zatvorenika...xaxa...Dobro,a i ima ih milijardu i Bog zna kolko...Eeeeeeeeeee....da smo zdravo...Pricacemo unucima....kako je postojala posebna marka automobila.....Prva u mnogim stvarina,razvoja...tehnologije....A,mozda i unuci budu vozili..Alfu!!TOME SE NADAMO!!

Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 8:08 pm
od starac vujadin
Alfa 159 se sklapa na Tajlandu, nije nikakva kopija u pitanju.
Re: Tuga i elegija
Poslato: Uto Jan 26, 2010 8:10 pm
od Zeljko155
Ma ja mislim da ce Alfa da se izvuce...
