Dajte mi hleb, mleko, zejtin i jednu Alfu MiTo
Poslato: Sub Jan 16, 2010 2:41 pm
Evo kako se posetioci jednog shoping centra u Briselu ostavljaju bez teksta. Rec je o pravom automobilu i novoj marketinskoj kampanji Alfa Romeo Belgije. Osim u Briselu kampanja je prisutna u trznim centrima u Antverpenu i Lijezu a kampanju radi poznata advertajzing agencija Duval Guillaume. Cilj je da se promovise lakoca kupovine, dostupnost i pristupacnost. Pravi primer kako se stvari ne prepustaju slucaju vec se kreativnoscu i mastom privlace novi kupci. Gde su oni, a gde smo mi.

Inace, ista marketinska agencija je skoro imala jos jednu interesantnu akciju. Promovisuci spcijalno niske cene Alfe 147 pred Birselski Motor Show spustili su sa broda plasticno metalni reklamni pano na najnizu tacku na zemlji, na dno Tihog okeana blizu ostrva Guam u Mariana arhipelagu, 10,911 metara. Moto kampanje je bio "Ne mozemo nize".
Pano je bio plastican, napravljen na specijalnom celicnom kavezu koji je mogao da podnese veliki pritisak na tim dubinama. Bilo je potrebno 12 km kablova i 11 sati da se cela operacija izvede.

Evo i videa:
... r_embedded






Inace, ista marketinska agencija je skoro imala jos jednu interesantnu akciju. Promovisuci spcijalno niske cene Alfe 147 pred Birselski Motor Show spustili su sa broda plasticno metalni reklamni pano na najnizu tacku na zemlji, na dno Tihog okeana blizu ostrva Guam u Mariana arhipelagu, 10,911 metara. Moto kampanje je bio "Ne mozemo nize".
Pano je bio plastican, napravljen na specijalnom celicnom kavezu koji je mogao da podnese veliki pritisak na tim dubinama. Bilo je potrebno 12 km kablova i 11 sati da se cela operacija izvede.



Evo i videa:
... r_embedded