nije covek lepo informisan za ovo motosport ali jugo sport je odeljenje koje je nekad postojalo i pravilo trkacke automobile, uglavnom za svoj trkacki tim, ali i za prodaju, ojacane skoljke, rol barove, specijalne delove, ugradjivali dodatnu opremu za vozila sa posebnom namenom (auto skole,vozila za hitnu pomoc i vozila za invalide), vozila po narudzbini, kartinge, itd. kako se ne secate njihovog standa, uvek su na sajmu izlagali u "zastavinoj hali" neko trkacko vozilo, kartinge, itd.
imali su svojevremeno par finih projekata jugica, secam se juga 1,3 grupa A sa 130 konja sa kraja 80ih, veoma pristojno odradjenog za to vreme ali se nije pojavio na stazama zato sto je to bio gvx model pa njegovi duboki(ili siroki) branici i sajtne nisu bili homologirani a bas je lepo izgledao
zatim jugo sport, sa floridinim 1,4 motorom i nekih 120 konja cena mu je, pred bombardovanje, bila oko 20.000DM

ideja je bila da se naprave 50ak komada ali naravno ideja je bila smesna jer niko lud nije hteo da da tolke pare za juga ma kakav bio
imali su i neke tempo jugice sa 70ak 80 konja, malo spustene, felnice, sire gume, kadice, itd. a cene se kretale od 10-13.000DM(obican jugo tempo je tada bio oko 7500DM) , zatim jugo sparco u saradnji sa sparcom koji cija je kompletna oprema bila ugradjena u auto, kadice, volan, felne, opruge, itd. motor 1,3, pripadao je zastavinom trkackom timu a vozio ga je ko je stigao, od dorektora, sefova itd., i danas se vozi, znam coveka koji ga vozi a mislim da je i dalje u vlasnistvu zastave

,itd. pravili su svasta ali jako slabo prodavali uglavnom su to bili unikati koji su zavrsavali kod nekog od direktroa, šefova u firmi ili kao eksponati koji su trunuli negde, kasnije je yugo sport odeljenje prestalo sa "tjuningom" i nasavilo da se bavi samo izradom i opremanjem "specijlnih" vozila, poly-ja i ostalih