Stranica 1 od 4
Diskovi
Poslato: Pon Dec 28, 2009 12:31 pm
od dusanGT
Pre nekog vremena sam stavio "Valeo" zadnje diskove i pločice jer su mi rekli da je to za 147cu prva ugradnja... Ako to i nije baš tačno - svakako je "Valeo" pristojna firma za Alfine delove...
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Pon Dec 28, 2009 12:59 pm
od vnov
Hvala druže Flavio

.Dušane zato sam se i odlučio za Valeo pratio sam tvoju temu o zadnjim diskovima, samo da su pravi Valeo

, ali videćemo kako se budu ponašali.
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Pon Dec 28, 2009 9:00 pm
od dejan555
Jesu ovo cene za PAR diskova ???
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Pon Dec 28, 2009 9:35 pm
od sErGiO
Da trebalo bi da je komad 3000-3500 din.
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Pon Dec 28, 2009 9:48 pm
od ZEPP 46
Za 156-icu,su prednji Valeo,oko 2300/ kom,a plocice oko 2500

..sto znaci i da su za 147 isto
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Pon Dec 28, 2009 10:43 pm
od vnov
dejan555 napisao:Jesu ovo cene za PAR diskova ???
Da to je cena za par.
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 6:48 am
od dusanGT
Kad smo već kod diskova - negde sam pročitao (i izgleda mi logično) da samoventilirajući diskovi sa brazdama, otvorima, rupicama i sl. nisu pogodni za serijska vozila (ma šta ovo značilo)... Naime zbog pojave mikroprslina (izazvanih zamorom materijala zbog upotrebe) ovakvi diskovi imaju manju trajnost nego "klasični" samoventilirajući (dvoslojni kao ovi tvoji "Valeo")... Za trkačku namenu su OK - tu se svašta menja pred svaku ili posle nekoliko trka, ali za "svakodnevno" vozilo... Mada moram da priznam da su ovi sa brazdama ili rupicama baš "fancy"...

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 8:57 am
od Markoni147
Uffff prezalio bih to sto kratko traju...

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 9:55 am
od kilson
Dusane, to je bila prica na CBC.rs, ali se odnosilo na standardne samoventilirajuce koji su naknadno busheni. Dakle ne fabrichka reshenja, vec su pojedinci 'tjunirali diskove'; "bate, uz'es burgiju i flokish, pa crtaj i bushi"

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 3:18 pm
od dusanGT
To kad je "DIY" sigurno ne valja, ali našao sam i na:
http://www.carbibles.com/brake_bible.html
pa, jer mi je logično, prenosim i ovde. I meni se sviđaju, ali...
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 3:39 pm
od sErGiO
Moje pitanje je čemu ventilirajući diskovi na 1.6 TS motor

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 4:23 pm
od nik2yu
pa da se ne zacrvene od muke

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 8:30 pm
od vnov
Dušane baš su dobri ovi diskovi, razmišljao sam i o njima ali sad je Sprint u prvom planu, 147 samo redovna održavanja.
sErGiO verzija 1.6 od 105 ks nema ventilirajuće diskove, od 120 ima i ne vidim razlog zašto ne bi imao

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 8:35 pm
od kilson
sErGiO napisao:Moje pitanje je čemu ventilirajući diskovi na 1.6 TS motor

Ne kocis ubrzanje automobila, vec masu koja se krece odredjenom brzinom.
Dusan; nice find!

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Uto Dec 29, 2009 9:27 pm
od ljube-kugla
prvo kocnice i trap pa sve ostalo,a motor dal vuce il ne vuce
i stvarno ne treba stedeti,pogotovo kad imas lep auto kao sto je ova 147-ica u unikatnom izdanju
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:06 am
od dejan555
ZEPELINBG napisao:Za 156-icu,su prednji Valeo,oko 2300/ kom,a plocice oko 2500

..sto znaci i da su za 147 isto
Pa za svaki auto ima po par varijanti kojie su se ugrađivale,
i za 147 ima 3 varijante pločica pa verovatno i ove koje ti kažeš
bi pasovale za istu tu varijantu na 147 - ne za svaku ni 156 ni 147.
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Sre Dec 30, 2009 12:16 am
od 147
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Sre Dec 30, 2009 5:55 pm
od ljube-kugla
sad odosmo u off
i obicni diskovi kad se izbuse ima efekta,kod penzionera koji ne jure i redko koriste kocnice njima je sve dobro
nalazio sam na 75-ici obican disk fabricki izbusen,cisto sumnjam da bi neki italijan to radio
busenjem ili rezanjem se dobija lakse izbacianj opiljaka koji se skupljaju i zbog njih dolazi do brzeg pregrevanja kocnica jer nema gde da izbaci a sivonjski se gazi pedala
ja sam busio na vise auta i nikad nisam imao nikakav problem,koji je naveden kao sto je pucanje,kad se lepo rasporede rupice koje ne idu vece od 4.5mm sa frezenkovanim pocetcima,da se izbegne zvizdanje pri kocenju,a to sto se prica da onda losije koci to je zbog legure diska koja se ne trpi sa odredjenim plocicama
a to sam vise puta imao kao problem i sa Remsa plocicama resio,koje se slazu sa vise proizvodjaca diskova i provereno i sa originalnim i sa divljackim proizvodjacima
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Čet Dec 31, 2009 10:45 am
od sErGiO
kilson napisao:sErGiO napisao:Moje pitanje je čemu ventilirajući diskovi na 1.6 TS motor

Ne kocis ubrzanje automobila, vec masu koja se krece odredjenom brzinom.
Dusan; nice find!

Pa ne verujem da je 164 lakša od 147 + ima 25KS više pa nema ventilirajuće diskove.
Re: Diskovi
Poslato: Čet Dec 31, 2009 12:03 pm
od dejan555
Ali je stariji auto i korišćena je starija tehnologija ...
Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Čet Dec 31, 2009 2:30 pm
od Tihomirce
sErGiO napisao:
Pa ne verujem da je 164 lakša od 147 + ima 25KS više pa nema ventilirajuće diskove.
Ček malo kolega , ti misliš samo na zadnje diskove

164-ka napred samoventilirajući a pozadi običan

ili je kod tebe nešto menjano

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Čet Dec 31, 2009 3:21 pm
od DushanSD
Tihomirce napisao:sErGiO napisao:
Pa ne verujem da je 164 lakša od 147 + ima 25KS više pa nema ventilirajuće diskove.
Ček malo kolega , ti misliš samo na zadnje diskove

164-ka napred samoventilirajući a pozadi običan

ili je kod tebe nešto menjano

I na 155-ici je isto, napred samoventilirajuci a pozadi obicni... Mada ne vidim nista lose u tome ako je neko stavio i pozadi samoventilirajuce

Re: Diskovi
Poslato: Čet Dec 31, 2009 5:17 pm
od JaMaL
Q: Why slotted discs?
A: The edges of the slots continuously clean and refresh the pad surface. This will allow the pads to have a maximized friction surface always available. Additionally, they prevent containments from collecting between the pad and disc interface.
The disc is lightened, decreasing its rotational inertia.
Slots prevent the formation of a water film on the disc in wet weather, maintaining the best brake response.
Plain Disc
· A plain disc is generally superior for dry track duty and competition use due to the maximum surface area and disc mass for maximum heat absorbing capability.
· A plain disc has the least chance of cracking and warping due to having no potential stress risers and hot or cold spots on the disc face.
· Discs are also available unplated, for quicker bedding. However, unplated discs are not corrosion resistant.
A note on drilled discs:
Girodisc does not recommend drilled discs for high performance applications. The rapid heating and cooling cycles will cause cracking on the friction surface of a drilled disc. The use of high friction or racing pads will exaggerate this condition. Most pad manufacturers specifically recommend that their race pads not be used on a drilled disc for this reason. Girodisc can drill discs for an additional fee, and if the customer is aware of the potential hazards of drilling the discs.
Note as example the cracking in this OE Ferrari F360 drilled disc after one track day. Also note the front disc of a Porsche 993 Turbo after hard use.
a ako neko pita sto trkacki automobili koriste busene diskove... jer posle tih 15-20 krugova ih bacaju... oni koji idu vishe od 15-20 krugova uglavnom koriste keramicke diskove bas iz ovog razloga...
nemojte busiti diskove i kociti sa 200+ km/h

Re: alfa romeo 147 by vnov
Poslato: Čet Dec 31, 2009 5:29 pm
od kilson
sErGiO napisao:kilson napisao:sErGiO napisao:Moje pitanje je čemu ventilirajući diskovi na 1.6 TS motor

Ne kocis ubrzanje automobila, vec masu koja se krece odredjenom brzinom.
Dusan; nice find!

Pa ne verujem da je 164 lakša od 147 + ima 25KS više pa nema ventilirajuće diskove.
I sad je to kao dobro resenje? Poteraj auto malo ozbiljnije niz npr. Kosutnjak ili Avalu pa ces videti sta se desava posle 5-6 uzastopnih jacih kocenja. Btw, 147 1.6TS nema ni napred ni pozadi ventilirajuce diskove, a svaka nadogradnja kocnica je jednostavno unapredjenje automobila, end of story. Jedini razlog zbog kojeg fabrike ne ugradjuju ventilirajuce ili diskove veceg precnika je upravo usteda - nista vise.
Mislio sam da u prici oko unapredjenja kocnica nema potrebe sugerisati koliko je to korisna stvar...

Re: Diskovi
Poslato: Čet Dec 31, 2009 5:36 pm
od vnov
Laki napisah ranije 147 1.6 120 ks ima fabrički prednje ventilirajuće diskove nisam ja tu ništa nadogradjivao, verzija 1.6 od 105 ks ima obične.