Stranica 1 od 1
Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Ned Nov 22, 2009 9:12 pm
od pedjakm
Molio bih da mi odgovorite, mozda je i bila ova tema, a radi se o sledecem. U poslednje vreme, narocito kada su hladna jutro i uopste start po ovakvom vremenu, manifestuje pojacani diim, dok se vozilo ne zagreje. Takodje u tom vremenu primetno je i stucanje Alfe, tj. neprimanje gasa - propadanje papucice gasa, pa onda krene kao iz katapulta. Dali je to u sprezi jedno s drugim i o cemu se radi.
Unapred zahvalan.
Pozdrav
Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Ned Nov 22, 2009 9:46 pm
od darko qv
Hm.....to sto ne vuce pa cimne,islim da su dizne...znaci ciscenje istih,a to sto dimi.....he,vile ga znaju,moze biti svasta i nista.Promjeni ti fino sve filtere,ulje,pa na hiljadu km izmjeris i vidis gdje si....

Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Ned Nov 22, 2009 9:51 pm
od dekideki
dim? ima dimova i dimova...
koje boje? crni, beli, plavi, braon...
*kad je hladan i ima tu knedlu, velike su sanse da su dizne. kako radi na leru kad je hladan, jel stuca, preskace neki put?
kad si menjao protokomer? to ti je najlakse da eliminises, zamenis kod majstora sa 100% ispravnim, pa ako si resio problem...
sistem eliminacije je najbolja dijagnostika.
Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Ned Nov 22, 2009 9:59 pm
od dexxxter
dizne, protokomer, lambda sonda, step motor, kablovi, bobine, svecice...
Sistem eliminacije ne bi bio los, ako imas mogucnosti da ga primenis!

Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 10:46 am
od SCHUMACHER
Ako ces "sistem eliminacije" kreni od najjeftinijeg prema najskupljem...To sto dimi mogu biti i gumuce ventila,a stucanje skoro 100 % je zbog zaprljanih dizni,sto se protokomjera i lambda sonde tice-mislim da nisu u pitanju osim ako ti na check panelu ne svijetli crvena lampica sa znakom neke kao brizgaljke...
Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 4:16 pm
od pedjakm
Hvala Vam ljudi na odgovorima, sto se tice dima, on je beo kao kao i kod drugih po ovom vremenu, samo sto je jaceg intenziteta i sve tako dok se dobro ne zagreje, za sistem eliminacije sam spreman i to me ceka, lambda sondu sam menjao pre nekih 2-3000 km, protokomer nisam i dizne nisam cistio. Sve je to OK i to cu sigurno uraditi, mene je jedino strah da nije neki senzor na radilici ili gde je vec za koji mi je rekao jedan alfista iz Krusevca a to je negde oko 1000 evra. ( uh samo da nije to).
Pozdrav i hvala jos jednom
Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 5:13 pm
od Vuk 166
1000e za taj senzor? Mozda lupam ali to je nenormalno mnogo...

Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 6:05 pm
od dekideki
ako je beo dim, onda je veoma verovatno da su gumice ventila (semerinzi). pustaju malo ulja u cilindre dok se ne zagreju i to je to. ako si iole iskusan, mozes da namirises sagorelo ulje na izduvu.
ako je tako, trosice ti 0.8l-1l ulja na 1000km, minimum.
*kupis lepo celu istu takvu Alfu za 1000e pa skines senzor i ostane ti resto gratis

koji senzor kosta toliko? da je od cistog zlata i optocen dijamantima, onda mozda i moze...
Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 6:46 pm
od vasavaz
A mozda nije nista od toga nego joj je samo ladno pa dok se ne zagreje to je normalno kod kola kad je napolju ladno

Re: Dimi kad je hladna 145 1,4TS
Poslato: Pon Nov 23, 2009 7:01 pm
od dekideki
jeste normalno da gura jacu smeshu kad je hladan, ali to su isparenja a ne dim. treba znati razliku.
*pedja, da li se taj dim vidi i kad ode od kola, deset dvadeset metara daleko ili se raspline posle metar dva?