Pre x dana krenem u preticanje sa alfom 164 20 TS , i dignem obrtaje u trecoj na nekih 5.5 k sto nije nista neuobicajeno , motor zagrejan , vec 20 km na putu ka kuci i kada sam oduzeo gas da presaltujem u cetvrtu iz motora se culo :krrrrrr , prebacim u petu i u momentu stiskanja kvacila i oduzimanja gasa isto , nastavim sa nekih 2800 obrtaja i prvom prilikom pri oduzimanju gasa opet isti zvuk , probam svejedno da li oduzimam gas sa stisnutim kvacilom ili spojenim isto , predjem 2800 obrtaja on opet pocne da se cuje , prvo sam pomislio da je iz nekog razloga spaner na lancu popustio a posle poceo da sumnjam i na malu pesnicu na nekom klipu , tj klipnjaci posto je pritisak i temperaturu drzao normalno .Predjem preostalih 50 km do kuce i parkiram .Ujutru upalim i on na leru pocne da lupa , periodicno kao da nesto nekontrolisano leti unutar bloka , kada se zagrejao putisao se pa prestao , pri laganom dodavanju gasa nista ali pri oduzimanju opet lupanje . Skinem ventil dekl sve uzupceno i uspanovano kako treba , ispustim tecnosti , skidanje glave sa svim sto ide pride , klipovi odozgo ok , na ventilima i klipovima nikakvog traga ostecenja , ajd onda ono sto se ne pise skidanje kartera i vadjenje klipova , sve ok , ni traga od lufta ni na lezajevima ni u pesnicama , klipovi bez ostecenja u predelu karika , glavu na sto i okreci bregastu casice uredno idu gore dole bez nekih zapinjanja , doduse polako kljucem malo po malo .
Nov dihtung , karike i leteci kad je vec otvoreno , ko je radio zna kako je namestiti karter pa jos bez kanala i dizalice , sve spakovano , brisnuto podmazano , usput i nov lanac i spaner , paljenje i opet isto , otkaceni svi agregati stetoskopom naj pribliznije zvuk dolazi iz glave predela 3-4 , na zvonu menjaca ga nema , poceo da sumnjam da se nije otkacila poluga na korpi ... relativno skoro radjenjo pre dve tri hiljade km , prilikom zvuka udara nista se ne menja u obrtajima i vibracijama motora , u prilogu obratite paznju na kloktav tup zvuk udaraca , ostala mi je jedino sumnja da nije neka opruga na ventilu pukla pa casica neku nano sekundu okasni pa zvekne u bregastu , zvuk i dalje sa pojacanim neizbeznim intezitetom prilikom smanjenja obrtaja , mada je ovde na hladno i cucete povremeno je prisutan . Sa kim sam razgovarao i ko je cuo bio je ubedjen da je ono na sta sam i sam sumnjao .Ako neko ima ideju ili iskustvo bio bih zahvalan , znam svaki sraf na tom motoru , uradio kompet generalke na bar desetak ali nista mi nije mi jasno , da skidam glavu ili vozim u prvoj na 3 K u blizini kuce dok ne pukne sta treba da pukne ... a onda steta moze biti ???????
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Nov 17, 2009 9:28 pm
od dekideki
zvuci kao ventil. slomila se neka oprugica ventila pa landara jer tako frekventan zvuk ne bi imalo sanse da se cuje nije ta ucestalost. culo bi se tk tk tk tk kao npr kad je los varijator, a ovo leti polomljena oprugica landarajuci gore dole.
bolje znas tu glavu od mene, siguran sam, ali ako je klasican ventil sa dve oprugice... meni tako zvuci. nema tu sta drugo tako ucestalo (frekventno) da landara.
nadam se da sam bio od pomoci
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Nov 17, 2009 11:17 pm
od gaston
Otprilike i ja sad pretpostavljam da je to i nadam se , posto ono na sta sam sumnjao nije , kad mu nalije ulja ugrejanog on se na leru izgubi , mada to jos nisam video a ni cuo da se desilo , naj lakse bi bilo samo da zamenim glavu posto ne znam kome sam pozajmio LUK za skidanje ventila , ali opet necu biti siguran dok ne namontiram , kod njega je malo sve uvuceno u rupu gde ide casica , klasican sistem sa dve opruge i osiguracem od dve polutke .....
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Nov 17, 2009 11:27 pm
od darko qv
U zivotu ovo nisam cuo...ovakav zvuk.Mada procitavsi tvoj text zakljucio sam kao i ti sam da nista vitalno citaj klip.radilica.i td nije otislo.Moguce da je kolega koji je komentarisao prije mene u pravu.Ne bi lose bilo da probas s drugom glavom...
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sre Nov 18, 2009 12:15 am
od Tihomirce
Probaj kroz onu rupu na menjaču da se slučajno nije popustio zamajac ,
sličan zvuk pravi on , bar koliko sam mogao da čujem sa snimka
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sre Nov 18, 2009 10:35 am
od gaston
Probano i ako bi se odrazilo na kvacilo da i malo baca , a i tresao bi motor , pravio vibracije , a i zvuk bi trebao biti ostriji i bolniji , posumnjao sam u momentu ( mada pre na korpu) ,pogotovo sto se javljaju pri smanjenju brija obrtaja kada se ugreje , i preko 3 K , po nekoj logici na vecem obrtaju bi zamajac i da je popusten ili izleteo i sve izlomio ili se stabilizovao .
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Ned Dec 06, 2009 8:52 pm
od Tihomirce
Ima li kakvog pomaka
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Dec 08, 2009 9:52 pm
od gaston
Skinuti noseci lezajevi sa radilice , uglavnom u ovakvom stanju , neverovatno mi da zbog tolickog zazora poceo sraf od velike pesnice da kaci blok ???? oznaceno na fotki , malo bljesnulo zbog blica , dve pesnice bile pretegnute , sad na radilici nema nikakvog ostecenja , da li sklopiti i pomoliti se ?
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Jan 05, 2010 1:38 pm
od gaston
Ajde da dodam , motor morao ceo napolje , v ili ne moze i bez dizalice i kanala , elem : polutke nosecih lezajeva u drasticnom rakoraku kada je stezanje u pitanju , onaj siroki do zamajca malte ne rukom skinuo srafove , gornja polutka ko iz radnje donja pojedena prilicno , na zamajcu ( treba da je muka skinuti ih , ) samo jedan stegnut po PS u , ostali glat gedorom odvrnuti sa slobodne radilice i da ne spominjem nedopustive sitnice koje nisu pokazale za sada anomalije , sve u svemu , majstor " NN" poceo da radi pa otisao na pivce verovatno , kada se vratio " aha , to smo sj idemo dalje " .... rezultat , : ajmo sve ispocetka kako bog zapoveda , a skoro petsto evrica ...... , pa mnogo piva moze za te pare ....nek se casti majstor
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Jan 05, 2010 4:02 pm
od darko qv
XAXAXAXAXAXA...!!!!!!!!!Svaka cast kolega kad je raspolozenje dobro.To je najbitnije.!!Evo vec neko vrijeme cekam da se javis sta je bilo,i sta si uradio.Sad makar znas na cemu si i sta treba da odradis. ...Pisi dalje kako teku radovi.Cudi me da je takvo stanje(zateceno)u motoru.Neki sraf se odvrce lako,nesto tesko..neki djelovi su zdravi..neki otsli pooooodobro...Kako to??Sta mislis je li otvaran ranije,pa je sve uzrok tog???Ne strucna ugradnja?? ..Evo i koje pivo od mene!!
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Jan 05, 2010 5:40 pm
od DushanSD
gaston napisao:Ajde da dodam , motor morao ceo napolje , v ili ne moze i bez dizalice i kanala , elem : polutke nosecih lezajeva u drasticnom rakoraku kada je stezanje u pitanju , onaj siroki do zamajca malte ne rukom skinuo srafove , gornja polutka ko iz radnje donja pojedena prilicno , na zamajcu ( treba da je muka skinuti ih , ) samo jedan stegnut po PS u , ostali glat gedorom odvrnuti sa slobodne radilice i da ne spominjem nedopustive sitnice koje nisu pokazale za sada anomalije , sve u svemu , majstor " NN" poceo da radi pa otisao na pivce verovatno , kada se vratio " aha , to smo sj idemo dalje " .... rezultat , : ajmo sve ispocetka kako bog zapoveda , a skoro petsto evrica ...... , pa mnogo piva moze za te pare ....nek se casti majstor
Bedak . Uvek razmisljam ovako: "Ma sve se sredi i popravi, da smo zivi i zdravi" . Da je muka jeste...
Evo neko pivce i od mene
Postavi neku sliku ako te ne bude mrzelo, i izvestavaj nas sta je i kako je .
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Jan 05, 2010 10:48 pm
od gaston
Hvala ali neka hvala , pivo majstoru za cast i na cast , posto sam prosle zime bio i dalje u radnom odnosu , a otisle gumice na hilznama , racunam kad radi da odradi kako treba , cak i hilzne promenim , naravno lezajevi , karike glava , kad je vec napolju , mada nisam imao apsolutno nikakvih zamerki , sem sto sam kupio budjav da ne kazem ko zna sta pod imenom G 12 , odu gumice i pocne da se sliva antifriz u karter , to je bila kapisla koja je umesto osvezenja preventivnog rezultirala celo leto nerviranja nekim vibracijama na odredjenim obrtajima i katastrofom nerviranja i ponovnog posla .Motor je sastavljen ( bez glave ) uslovi montaze na ruke , ona ce kad legne na nosace blok ,druga radilica , opet nove karike lezajevi dihtunzi i sve sto je preskoceno , garaza je knap i moraju da se otvore vrata da se radi sto sa trenutnim padavinama nije izvodjivo .
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sre Jan 06, 2010 12:34 pm
od DushanSD
gaston napisao:a otisle gumice na hilznama
Kako bre otisle gumice , pa jel ih menjao taj NN majstor kad ti je radio motor? Pa bre nije to sona kiselina pa da nagriza tako ?
Tebe bas poterao neki baksuz
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sre Jan 06, 2010 8:02 pm
od gaston
Pa ustvari zbog gumica je otvaran motor , posle 240 000 prilikom zamene antifriza procure , pa rekoh ajde kada se otvara motor da uradim osvezenje , i tu napravim em trosak em glavobolju , sad ispade da su gumice jedino uredu
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sre Jan 06, 2010 8:55 pm
od DushanSD
gaston napisao:Pa ustvari zbog gumica je otvaran motor , posle 240 000 prilikom zamene antifriza procure , pa rekoh ajde kada se otvara motor da uradim osvezenje , i tu napravim em trosak em glavobolju , sad ispade da su gumice jedino uredu
Jbga, sta ces...
Mogao bi da otvoris temu u virusu, i za 156 a i za 164-orku
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 4:22 pm
od gaston
Saga se nastavlja .... i ako sam napisao da su gumice jedino u redu ... cvrc , kad je sve odradjeno i upaljeno pomesao ulje i vodu , i sad klipovi i hilzne napolje kroz karter naravno , glava naravno opet dole , mozda sam ja glup ili kada su konstruisali auto nisu culi za crveni silikon pa konstruisali gumice ...
I dalje nemam nameru da imenujem majstora koji mi je to radio , ali cisto da budete na oprezu , pocelo je cesto sa onim ja menjam amortizere , dodjem e j ga otisla ti i viljuska pa steta da se ne promeni odjednom kada se radi i sl , rekao sam vec da lezajevi behu placeni , gumice , i sve ostalo , a zatekoh fabricke lezajeve , 80 e hilzne koje su bolje od mojih a ja sad nadjoh jos bolje , bez risa na jednoj koji je bio za 40 e , pisao sam da je duvao i dizao ler na plinu ponasao se kao da vuce fals vazduh dok nisam izbacio iber iza separatora a usis zacepio , igra me kosta 550 e u cugu , predjeno 2K km pa jos preko 200 ( radilica , dihtunzi , karike , lezajevi , ulje antifriz koji ce ponovo kako i dihtung glave Pajen naravno ) bez mojih ruku , momci oprez , toliko mi je muka da sad i kad je kvacilo odradjeno i sve prodam auto za onoliko koliko sam ulozio za poslednjih god dana , gde je reg a auto nije vozen , elem iz prilozenih fotki sami prosudite i nek vam je bog u pomoci sa majstorima , ja sa 53 god vise ne mogu bez uslova za rad , dizalica , kanal bar
Ovo je od danas a prosle nedelje je ovako izgledalo
I sve uz ovakve uslove za rad
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 4:49 pm
od Viper
Lele, tebi bas nije dosadno, samo nemogu da razumem zasto stitis takvog "majstora" mozda jos nekom tako "opravi" kao tebi.
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 5:12 pm
od darko qv
...Sta covek da kaze...katastrofa,nadam se da ce uskoro Alfa stati na svoje noge.Jbg..
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 8:42 pm
od gaston
Necu da ga imenujem , obecao sam da nikom necu reci da mi je uzeo samo 150 e za ruke ,a i toliko sam ga detaljno izogovarao da nema smisla , mogao sam da mu nabacim inspekciju , izmedju ostalog zenska mi je inspektorka ali s obzirom da sam i sam imao 15 god svoju radnju to mi dodje degute krajni , ali savet , na prvu sumnju ZDRAVO !!!! sa bilo kojim i strpljenja pa kod Mise , bolje sacekati nego na...ati , ili ako imate noviji model lepo kod Rode .
Isti mi je inace radio veliki servis na 156 , dodjem upalim cakcu ventili , sta je ovo pitam ? : ma hidropodizaci se malo cuju , kako cuju pa nisi menjao ulje i skidao glavu , ma odgovara tako je bilo nisi obratio paznju , dobro de i ovako mi se zavrtelo od cene delova svi spaneri kaisevi , mozda mi zvoni u glavi . Polovina sutra da upali blaga detonacija na benzinu i buka , zove me dodjem , kaze otisao auspuh , kad ono u usisu bije , platim slep ode kod njega , kazem da mi nije dobro uzupcio , zove me da dodjem po auto kaze zamenio samo plasticnu usisnu 70 e , nisam srecom imao kod sebe , daces drugi put itd , dodjem kuci pod haubu kad ono na deklu , usisu prasina visemesecna , na kablovima i sl , ocigledno samo namestio repere kako treba pa muku da naplati kroz usisnu granu , da mi ucini inace su 140 ??? posle se saberem i shvatim da me je kako je stigao , znam coveka kome je na 145 boxeru zamenio radilicu a nije proverio pumpu i opet mu otisao lezaj samo srecom , dodje kod mene sredimo pumpu i nove lezajeve i jos vozi , njemu je kod reklamacije rekao da nije on kriv sto mu se sin izivljava na autu .
Sve u svemu ... uhhh , na motoru od 164 ne mogu da zamislim da neko napravi toliko propusta nenamerno , sve izosljareno , nije morao kao ja da polira i farba svaki sraf ali osnove mehanike su osnove , evo kako je izgledao blok iznutra i to posto sam izvadio hilzne i suvom krpom dobro obrisao , vidi se trunje koje je palo dole na radilicu , da napomenem od osvezenja motora presao manje od 2 K km .
Da sam znao dao bih mu 200 da nista ne dira
E da , par puta se desilo da kaze kada ce da stigne na red da radi i kad god sam rekao da cu da svratim pravim drustvo ( mi smo kao drugari ) auto bude dan ranije gotov , kako 164 tako i 156 , na zalost vidjao sam tamo i automobile iz kluba .
Naj sretniji bih bio da nadjem potencijalnog kupca da bude tu dok ga sklapam i da se lepo sit posle navoza .
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 9:00 pm
od Viper
Citajuci ovo sto si napisao ja bih mu zapalio radionicu pa nek se j... sad kad rece da si vidjao Alfe iz kluba kod njega, ja ga licno nebi branio tako sto cu da cutim, izvini ali nikako nemogu da te razumem.
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 9:05 pm
od gaston
Ima sigurno jos neko ko je prosao ne bas kao ja , i moze da pretpostavi o kom je rec ,ja necu da napisem zbog nekih ljudi sa kojima sam dobar a saradjuju sa njim , ali nemaju vezu sa ovakvim radnjama .
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 03, 2010 11:14 pm
od darko qv
Viper napisao:Citajuci ovo sto si napisao ja bih mu zapalio radionicu pa nek se j... sad kad rece da si vidjao Alfe iz kluba kod njega, ja ga licno nebi branio tako sto cu da cutim, izvini ali nikako nemogu da te razumem.
E,taman tako.Ne bih radnju,al bi njemu kosti slomio.
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Apr 06, 2010 3:30 pm
od DushanSD
Jesi li spakovao motor?
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Uto Apr 06, 2010 6:36 pm
od gaston
Taman posla , od svih malera jos i za uskrs da radim , danas i sutra neke porodicne obaveze , i jos kisa , prekosutra se pakuje , delovi spremni ocisceni podmazani ....
Re: Gremlini nad gremlinima u 164
Poslato: Sub Apr 10, 2010 5:22 pm
od gaston
Zamenjene gumice , usput i hilzne , upaljen po protokolu , dvaput odradio ler do radne temperature i zatim lagano provozan .
Garage napokon slobodna da zamenim zadnje diskove na 156 i probam po razmaku prasine na lezajevima da vidim koji lezaj nije original i zbog tog ne radi ABS .