Stranica 1 od 1
Visoka Potroshnja 145
Poslato: Sre Nov 11, 2009 3:30 pm
od Slaven
U pitanju je AR 145 1.6TS i imam problem sa povecanom potrosnjim, ~14L/100km lagane voznje . E sad je problem sto auto ne mogu da zakacim na komp zbog plina (koji inache nije u funkciji) da bi provjerio izbaca li koju gresku . Protokomjer je zadnji put stavljen neki kineski i vjerovatno je izdahnuo pa me interesuje moze li biti povecana toliko potrosnja samo zbog njega ili je mozda zbog lambda sonde ili moze biti nesto trece...
I interesuje me moze li se provjeriri lambda na neki drugi nachin osim preko kompjutera ...
Dajte neki savjet sta da odradim
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Sre Nov 11, 2009 3:48 pm
od ale944
sondu mozes proveriti unimerom...plus na crnu zicu, minus na masu , i treba da seta na leru 0.3-0.8 V okvirno. ako je zakucana ili nema nista , umrla je.
kako zbog plina ne mozes da nakacis dijagnozu ?
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Sre Nov 11, 2009 3:54 pm
od Slaven
Vjerujesh da ne znam ni sam , ovaj momak chije je auto bilo kaze da je povezan prvo komp od plina pa alarm pa onda komp od kola , jer valjda auto ne moze da se upali bez kompjutera od plina. A ovaj majstor kaze da vjerovatno neki emulator plina smeta kacenu na komp . ne znam ni sam kako ovo da rijeshim
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Čet Nov 12, 2009 9:53 am
od SCHUMACHER
Zar se ne bi na check panel pojavila slika one dizne,ako je u pitanju lambda sonda???
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Čet Nov 12, 2009 11:21 am
od Slaven
SCHUMACHER napisao:Zar se ne bi na check panel pojavila slika one dizne,ako je u pitanju lambda sonda???
pa ne znam , ona se ne pali . tj. pali se samo na kontakt , ali startovanjem motora se ugasi
a kad sam imao problem sa jednim osiguracem gorela je stalno , nakon zamjene osiguraca ugasila se
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Čet Nov 12, 2009 1:59 pm
od SCHUMACHER
Protokomjer i lambda sonda mogu da ti budu glavni uzroci,u plinase se ne razumijem,ali potrosnja zavisi i od motornog ulja,filtera vazduha,benzina,kablova svjecica,svjecica itd,a ti ako imas nekog ko vozi 145 prebaci protokomjer na par dana pa proracunaj,ili na neki otpad uzmi protokomjer,probaj ga par dana,pa ako valja uzmi ga...
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Pet Nov 13, 2009 9:51 am
od Slaven
evo dako ugrabim danas vremena da ispitam L.sondu , a protokomjer je vjerovatno riknuo pa cu morati naruciti ga
pitao sam fandja ali nema drugi protokomjer jedino da vidim nedje drugo
ps. dje se moze naci original Bosch-ov protokomjer i po kojij cijeni
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Pet Nov 13, 2009 1:08 pm
od SCHUMACHER
Krecu se oko 50e za polovni naravno,a potrazi ga kod Djura,Deverdzica ili Toskica (na Konik)...
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Sub Nov 14, 2009 8:20 pm
od Slaven
evo sad sam testirao sondu sa unimerom ,auto na leru i stalno stoji na 0.4v i ne mrda . jel to znak da je riknula???
e sad ne znam ima li veze sto sam koristio najobicniji unimer ... i moze li biti da on nema toliko brz refresh , mada vjerovatno bi trebalo da oscilkira i nebi bio tako stalan napon tj. zakucan
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Ned Nov 15, 2009 12:08 am
od ale944
probaj sa digitalcem, nisam nikad merio analognim, ali moguce da zbog inercije igle ne stigne da isprati promene, vec se drzi oko srednje vrednosti, koja treba da bude bas tih 0.4-0.5 v.
na digitalcu se jako lepo vide promene.
Re: Visoka Potroshnja 145
Poslato: Pon Nov 23, 2009 10:53 am
od Slaven
ale944 napisao:probaj sa digitalcem, nisam nikad merio analognim, ali moguce da zbog inercije igle ne stigne da isprati promene, vec se drzi oko srednje vrednosti, koja treba da bude bas tih 0.4-0.5 v.
na digitalcu se jako lepo vide promene.
mjerio sam sa digitalnim (auto je bilo zagrijano na radnoj temp.) , i napon je varirao od 0.2 do 0.4v. Jel to uredu ili .....