Stranica 1 od 4

Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 3:02 pm
od Gumetina
copy paste tehnologija

Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...

Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj :D
Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)

Slika

Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ??? :mad:

Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!! :mad:

E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!

Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)
Slika
Slika

Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja :(

U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.

O nastavku radova bicete obavesteni :D
----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks :)
Auto je u medjuvremenu malo pimpovan :)

Nastavak radova sledi...

Slika

Slika

Slika
----------------------------------------------------------------------------
17 zoll

Slika

Big Brake kit by Jevrem :bow:

Slika

IC od 147jtd by Profesor (dusan147) :applause:

Slika

Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:

Slika

Flansne by Srecko:

Slika


Ima pitanja ? :idea:
-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...

Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja :(

motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5

Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas :D

i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem :D

Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora :D

eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944 :headbang3:


Slika


1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe :D
----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi :)

Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...

Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm :(

Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne :D

Slika

Slika

Slika

Slika


Malo istumbano ali se vidi koncepcija :)

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 3:06 pm
od Gumetina
Najnoviji razvoj dogadjaja je ta da je pocela ugradnja kocnica u tehnologiji Alfa/Porsche/VW :)

Naje8 je nastao usled malo "pliceg" diska od VW koji je dodatno izgurao inace deblju od fabricke celjust od porsche-a i nabio u felnu :(

Preliminarna procena je da ce biti potrebni distanci od 15-16mm tako da ce pored boljih kocnica dobiti i pit bull izgled :D

Odoh da struzem, slike cim nabacim na glavcinu :good:

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 4:58 pm
od alfaskorpion
:arflag samo napred

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 5:53 pm
od vnov
Samo napred željno isčekujem nastavak radova. :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 9:44 pm
od Gumetina
Zapelo je :(

trebaju mi 2 distanca od 10mm za 5x98 tj za prednje tockove, posto celjust en moze da se resi drugacije :(

Jel zna neko gde ima, jeftino, posto ?

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 9:56 pm
od ljube-kugla
svaka vam dala od koje trazite"deo" koji kupujete

ha ha,lepo i to mora da juri jako

ima decko u Indjiji koji pravi valjane srafove i brezone u hvalitetu a i distancere,ja uzimao za juga od 20mm i 16 brezona i bilo je oko 5000din sve,par distancera je bio 2400din

Marko
063/77-38-966
022/533-430

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 10:05 pm
od Gumetina
to ljube care , to mi je trebalo :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Ned Nov 08, 2009 10:19 pm
od dexxxter
Bilo je distancera u centru Boban i u Gang Land-u (cini mi se PILOT) od 10 i 16mm... Cena oko 3000 din...

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 1:33 am
od Gumetina
jel moze neko da proveri tu informaciju ?

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 2:38 am
od Gumetina
kocnice jos malo pa gotove, samo distanci i auto moze na tockove :)

eh da, oko motora jos pipnuo nisam :D

Slika

Slika

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 7:36 am
od vnov
Rale ovde imaš celu temu o distancerima viewtopic.php?f=29&t=46766 :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 11:00 am
od Masinac
Svaka cast na poduhvatu! :arflag :arflag :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 8:10 pm
od OMP
odlican projekat, svaka cast :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 8:24 pm
od darkonny
Super samo napred :arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 10:29 pm
od vojaalfa
Kao sto sam naslov kaze, pionirski rad, svaka cast, lepo je doraditi auto po svojoj zelji i svojim potrebama.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Pon Nov 09, 2009 10:59 pm
od Gumetina
Hvala na bodrenju, ali u duhu alfizma, vise srafljenja manje price :)

Dajte da pricamo o tehnici :D

kad zavrsim onda moze i pljuvanje i hvalospev :D

:arflag

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 10, 2009 1:10 am
od Blade
Koliko moze da trpe pomocni delovi dihtung pod jedan znam da neces puno da naduvavas ali opet :scratch:
El ide vems :love: :wave:

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 10, 2009 3:09 am
od Gumetina
ne ide zems, ide varijacija na temu moronik :)

koliko ce da istrpi stvarno ne znam, ako istrpi pola bara, a novitec duva 0.7, onda nema zime :)

plin je chudo.... :quadrifoglio

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 10, 2009 9:30 am
od JaMaL
evo tehnicko pitanje...

posto remapiras motronic kako si resio boost kontrolu... samo mehanicki preko wg-a ili ces imati i neki elektronski kontroler... i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese, samo pravis mapu prema wb02 i zakucavas je bez korekcija ili imas neki piggyback za motronic?

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Uto Nov 10, 2009 12:05 pm
od Gumetina
nema elektronske boost kontrole, posto je vrlo mali pritisak u pitanju, idem na prost mehanicki WG, smatram da ce varijacije na malom pritisku za vruce/hladno da budu jos manje, te da me to uopste nece zanimati :)

mapira se fabricki motronic, provaljena su i neka obogacenja, a postoji cak i varijanta da se udje dublje u rasturanje me7 centrale, pa ce biti opcija za podesavanje vise nego na vems-u :)

na zalost, ne u realnom vremenu, ali.... :) bar ce sva fabricka oprema da radi u automobilu :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 11, 2009 9:37 am
od ale944
i kako bez map senzora ces da radis obogacenje smese,
ME2 kao i ME7 je torque based sistem, tj, postoji parametar koji se zove "drivers wish", tj, otprilike koliko si pritisnuo gas :) ..posto su drive by wire sistemi.
posto nema map senzora nego samo maf, potrebno je znati u tabeli rpm/load koji su delovi u overloadu, a koji ne.

stvar dodatno komplikuje sto kod ovih sistema postoji vise fuel i ignition mapa, tako da ce biti potrebno dosta eksperimentisanja za pravljenje custom mape.

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 11, 2009 12:10 pm
od JaMaL
pa da ali zar ne moze da se primeni cista matematika...

izmeris default protok vazduha i vrednosti iz mape koja se trenutno koristi... onda uzmes flow turbine i uradis tabelu prema obrtajima i prema % vazduha vishe dodas u fuel mapu gorivo a sa paljenjem se igras kasnije...

posto se radi o minimalnim pritiscima.. 0.3 se skoro i ne oseti ne bi trebalo da bude neka frka... valjda

ali kako planirate da prevazidjete problem lambde... preko koje ce ecu uvek kalibrisati pogresnu vrednost... iliti previshe siromasnu smesu za turbo... ne previshe... ali na granici... ?

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 11, 2009 12:54 pm
od Gumetina
ne znam da li si procitao da pise da smo skoro provalili neke stvari u vezi sa fabrickim ecu-om

dakle nije problem u protoku vazduha, ako si primetio uzeto je vece kuciste protokomera da ne bi zabo u max vrednost pod boost-om i okinuo check.

lambda tabela u ecu moze da se menja :) isto kao i gorivo i palenje...

osim toga, preko nekih obrtaja/pedale gase/protoka vezduha, ecu prelazi u open loop i ne gleda vise lambdu :)

u sustini imamo pokriveno dosta stvari, i ne bi trebalo da se desavaju lean spotovi ili tome slicno.

Sta vise, toliko smo se ogrezli u provaljivanje ecu-a da ce uskoro biti napravljene mape za ukidanje zadnje sonde na euro3 motorima, i omoguceno DECATovanje :D

:yahoo:

Mukotrpan posao, valjda ce se isplatiti.... :gitara

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 11, 2009 2:33 pm
od kilson
Dokle je stiglo slaganje me'anike, nesto mi odugovlacite? :D

Re: Prva Turbo konverzija u nas !

Poslato: Sre Nov 11, 2009 2:53 pm
od Gumetina
karter napokon stigao ispravan, mecem ga veceras, nosaci kocnica su kod strugara. hladnjak porucen.

ostalo , ide... sve po planu :P