Prva Turbo konverzija u nas !
Poslato: Ned Nov 08, 2009 3:02 pm
copy paste tehnologija
Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...
Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj
Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)

Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ???
Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!!
E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!
Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)


Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja
U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.
O nastavku radova bicete obavesteni
----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks
Auto je u medjuvremenu malo pimpovan
Nastavak radova sledi...



----------------------------------------------------------------------------
17 zoll

Big Brake kit by Jevrem

IC od 147jtd by Profesor (dusan147)

Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:

Flansne by Srecko:

Ima pitanja ?
-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...
Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja
motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5
Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas
i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem
Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora
eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944

1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe
----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi
Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...
Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm
Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne




Malo istumbano ali se vidi koncepcija
Posle dosta vremena zanemarivanja alfe koja se jadna pomalo raspala i zapustila, resio sam da je malo doteram...
Posto kod nas to jos niko nije radio, rekoh sam sebi, stavi turbo, cuti kenjaj i brzine menjaj

Ovako to radi NOVITEC (sliku obezbedio Aleksandar Duracov iz Danske, kolega alfista, veliko hvala)

Cak i po mom ukusu, ovo je sramota, t25 na ovako jadne cevi, reprogramiran fabricki ecu, interkuler i to je 3500 funti (bez poreza) ???

Da stvar bude gora, kontaktirao sam i Novitec i Autodeltu u vezi programa za fabricki ECU u smislu kupovine samo softvera i tome slicno, dobio sam naravno jedno veliko NO WAY !!!

E pa gospodo, napravicu ga ja bar 2x bolje nego VI !!!!
Pocelo je sa Gewindama od KW-a (hvala Mijo care kralju !!!!)


Ko nije skidao amortizere na alfi 156 taj ne zna sto je to patnja

U medjuvremenu je nabavljena metalna usisna sa modela 155 koja je bez puno prepravki i muke ugradjena.
O nastavku radova bicete obavesteni

----------------------------------------------------------------------------
Mali update, stigao je turbo, kkk k03 sa VAG-a 1.8t , mali brzo zalece, max duva 200ks

Auto je u medjuvremenu malo pimpovan

Nastavak radova sledi...



----------------------------------------------------------------------------
17 zoll

Big Brake kit by Jevrem

IC od 147jtd by Profesor (dusan147)


Kuciste prokletomera by Kumsija Dalmatinac:

Flansne by Srecko:

Ima pitanja ?

-----------------------------------------------------------------------------
Za one koji su se sad ukljucili, cilj nije pravljenje MAX powera-a vec popravljanje obrtnog momenta u medjuubrzanjima, pri putujucim brzinama...
Ovim autom prelazim puno kilometara, i smara me sto je slinavi atmosferac od xxx mrtvih konja

motor je zdrav, ima odnos fabricki 10.3:1 nikad nije otvaran. idemo na 0.35bar-a da vidimo sta ce biti, ako EGT bude zadovoljavao (u sta cisto sumnjam) dizemo na 0.5
Stock ubrizgavanje, ostaje selespeed, vozi se na autogas

i da, trudimo se da napravimo bolt on kit...
gewinde, kocnice i felne su kolateralna steta da to i da bi bolje izgledao auto, kocnice su fabricke dobre za 2.5v6 od 190ks pa bi bile dobre i za ovo chudo, al ipak ako mi padne na pamet da jurim, da imam kako i da stanem

Dakle, pravi se auto za auto put, a ne za grad od semafora do semafora

eh da , zaboravih , ispusna grana by Ale944


1.8 motor je interesantan jer deli precnik i kompresionu visinu sa fiat 20v turbo motorom od kojeg bi se dali pozajmiti klipovi, te se ici na neki veci power, tipa 250ks, ako bude potrebe

----------------------------------------------------------------------------
Napredak...
Bila danas ekipica, Srki i Bata, profi mashin bravari-tuneri , okacili turbo za cas posla, uz jedno vopi

Karter je na popravci chepa za ulje i dodavanju odliva za isto, nov hladnjak je u fazi nabavke, diskovi za bremze su stigli, ostaje samo ventilator, a potreban je neki tanak...
Naime turbo je seo bas tamo gde treba , da odliv ima lep pad, da downpipe ima lepo mesta za realizaciju da ne bude blizu nicega, ali je debljina fabrickog ventilatora dosla do izrazaja sa svojih 14.5cm

Ako neko zna od cega moze neki tanak ventilator a da ima da se kupi, ili gde da nadjem SPAL ventilatore univerzalne, molim da gukne





Malo istumbano ali se vidi koncepcija
