Stranica 1 od 1
Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Uto Sep 01, 2009 10:30 pm
od steph
Da li neko ima iskustva sa praznjenjem/skidanjem katalizatora na 2.0 TS euro3?
Moj auto je presao > 50k na nas sumpor-benzin i verujem da su katalizatori u jako losem stanju pa razmisljam o tome da ih ispraznim ili mozda potpuno uklonim i prebacim lambda sonde u izduvne cevi.
Cisto da ne bude zabune: u pitanju je motor sa 3 lambda sonde, od kojih se 2 nalaze u katalizatorima. Katalizatori su sa prednje strane motora, kao 2 limenke, odmah ispod izduvne grane.
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Uto Sep 01, 2009 11:09 pm
od milosh024
Treca lambda sonda koja se nalazi posle onog katalizatora koji lici na protocni mali lonac, ona pravi zezanciju kada to uradis......obicno se upali check engine kojipsole ne mozes da ugasis. jedino ako stavis novi kat ili prevaris sondu sa emulatorom. postoji i varijanta da navaris malu cev u koju ces izvuci sondu sa direktnog protoka izduvnih gasova, pa onda nece paliti check sto je isto dosta skakljivo resenje jer ti niko ne moze garantovati da ce bas tako da se ponasa

....meni se kat raspao i zapusio izduv, imao sam muke sa lampicom posle...ako ne moras nemoj to raditi, mislim dobices malo na zvuku i verovatno performansama ali i to je diskutabilno, obzirom da ce brljati sonda i paliti check moguce da nesto nece raditi kako treba.....
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Sep 02, 2009 12:08 am
od steph
milosh024 napisao:Treca lambda sonda koja se nalazi posle onog katalizatora koji lici na protocni mali lonac, ona pravi zezanciju kada to uradis......
Mislim da ja taj katalizator nemam na autu

Gledao sam u eperu gde se to nalazi i mislim da na mom autu ne postoji taj cat, stoji samo mali lonac koji ide iza sonde. Verovatno ga je prethodni vlasnik skinuo
Meni je izduv dosta rasterecen jer nemam zadnji lonac, tj. imam, ali mali protocni. I pored toga su ova dva prednja katalizatora mnogo vruca, tako da se plasim da su vec delimicno zapuseni. Citiram Alexu: "mnogo je tuzno kad gledas auto kako gori pored puta". Voleo bih da nadjem neko resenje za izduv a da ne kosta 3 nova katalizatora, jer to nema smisla kad sipas NISov "bezolovni" od 92.5 oktana.
Kako si ti resio problem sa "Check Engine" i bagovanje te lambda sonde. Je l' se to odrazilo na rad motora na leru ?
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Sep 02, 2009 6:48 am
od vnov
Gile pokušao sam da nadjem moju temu sa mojim problemom u vezi katalizatora, da pomognem čoveku ali teme nema

zvala se Euro 3 motori i katalizator.
_________________________________
edit by Gile: Ne mogu ni ja da je nađem 
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Sep 02, 2009 10:39 am
od ale944
katalizator i treba da bude vruc, jer u njemu dogorevaju nesagorele materije.
ja sam izbacio zajednicki kat (raspao se) , lampicu jos ne pali jer rade dva mala kata.
i kad upali lampicu (probao, otkacio zadnju sondu skroz) nema razlike u performansama, jedino sto lampica nervira malo.
2.0 ts takodje je u pitanju.
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Sep 02, 2009 12:38 pm
od vnov
Pošto mi je tema nestala

da napišem ukratko.
Katalizator mi je počeo da zvekeće, kupio sam zamenski kad je stari skinut skroz je bio šupalj(izgoreo), lampicu nije palio najverovatnije zato što imam ispred još 2 mala predkatalizatora.Isto mi je išao sa šupljim i sa novim , malo je bio bučniji i činimi se da je malo više trošio kad je bio progoreo kat.
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Pon Sep 07, 2009 2:42 pm
od steph
Ok, nisam hteo da odgovaram jer nisam bio siguran za treci katalizator.
Proverio sam za vikend i provalio da ga prethodni vlasnik skinuo sa auta.
Auto ovako radi super, ali se plasim da ova 2 mala predkatalizatora nisu crkla jer se mnogo greju, cak i majstor koji je radio izduv kaze da se mnogo greju.
Iz vasih iskustava mogu samo da izvucem zakljucak: "ne diraj".
Ako neko ima iskustva sa "praznjenjem" tih "predkatalizatora"....
Moram da spremim auto za 27i. Necu da se trkam sa zapusenim katalizatorima

Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Ned Sep 20, 2009 3:47 pm
od milosh024
Kako si ti resio problem sa "Check Engine" i bagovanje te lambda sonde. Je l' se to odrazilo na rad motora na leru ?
Nisam gore nista odgovorio jer ne znam kako se lampica ugasila, ja nisam nista dirao i ona se ugasila...moja laicka teorija je da se nakupilo garezi ili necega pa je samim tim manje ocitavala i nije se palila skoro pa godinu dana....elem, problem nisam resio jer sam prosle subote bio u Pesti i u povratku sam na Shelu sipao V-power......auto nisam gazio jako jer nisam bio sam u kolima ali evo danas cim sam poterao malo u visoke obrtaje lampica se ponovo upalila......check ne da malo nervira, nego sam se skenjao kada sam video da ponovo gori

...do te mere sam se iznervirao da cu sutra verovatno naruciti aftermarket katalizator i da zavrsim pricu...samo ne znam koji da uzmem, da li da vijam taj treci ili da trazim ona dva mala u cevima jer i njih nemam (bivsi vlasnik sve to ocistio ko da ne treba tamo da bude

)....ne znam da li bi polovni pomogli....ono sa vadjenjem sonde u cevcicu mi je opet rizicno jer ne bih da zeznem i nju....stvarno ne znam
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Sep 23, 2009 9:34 pm
od milosh024
Evo malo da dopunim pricu....zvao sam za univerzalan katalizator na preporuku kolege vnov-a, ali mi je receno da za moj motor nece da valja zbog neke krivine dole na izduvu i da treba da se sece i kroji i da je jako tesko uklopiti na moj izduv....to je bio komentar prodavca pa nisam imao razlog da mu ne verujem, ipak je njegov cilj da proda....posle sam mozgao sta da radim i odlucio se za najjeftiniju varijantu za probu....otisao sam kod majstora koji je kuciste za sondu isekao, navario pod istik kosim uglom parce cevi, na koju je navario maticu od sonde....to smo lepo uvrteli, danas sam u servisu obrisao gresku koju sam imao (catalysator1) i za sada ne svetli...motor radi lepo na leru, lepo vuce nema razlike.....posto dosta dugo nisam imao gresku i sa starom postavkom bez kata, jedino merodavno ce biti kada predjem ponovo u Mdjarsku i sipam kvalitetan shell od 100 oktana i poteram malo zivlje...javljam sta se desava i utiske a ako ni ovo ne upali prelazimo na plan 3. koji je takodje super resenje samo mi je ovo sa izvlacenjem bilo jeftinije.....zeleo bih da se zahvalim playeru koji mi je jos davno dao savet sta da uradim

.....cekamo rezultat

Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Čet Sep 24, 2009 6:32 am
od vnov
Ajde uslikaj to nisam te nešto razumeo

Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Čet Sep 24, 2009 8:00 am
od milosh024
Cim budem imao uslova uslikacu, u servisu nisam hteo da se guram jos i to da radim, jer sam otisao posle posla oko 16 i nisu bas bili srecni sto su trebali i to da odrade

.....probacu da docaram jednostavnije....izvrnuli sondu iz cevi, na cev navarili cevcicu u vidu aneksa i u nju uvrteli sondu......isti efekat dobio bi se navarivanjem dve ili tri matice na izduvnu cev u koje moze da se uvrne sonda....znaci poenta je bila napraviti tako da sonda izadje napole iz direktnog protoka izduvnih gasova a da ipak bude u izduvnom sistemu........e sad posto zbog nosaca auspuha nismo mogli to da uradimo na mestu gde je pre stojala sonda morali smo sve to da pomerimo par cm prema bivsem katalizatoru (sada jednoj obicnoj cevi) jer je tamo bilo vise mesta.....
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Čet Sep 24, 2009 9:14 am
od vnov
Sad sam te skapirao znači samo si je odaljio od postojećeg mesta(cevi).
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Čet Sep 24, 2009 10:03 am
od milosh024
Da, izvukao sam je napolje za celu duzinu, tako da sada nije u protoku uopste....bojao sam se da ce doci do nekog variranja ler gasa i slicno i zato nisam hteo to odmah da uradim ali rekoh da probam pa sta je tu je......ono na sta smo obratili paznju je da smo je da smo taj aneks zavarili pod istim kosim uglom da bi sonda stojala isto kao sto je i bila a ne pod uglom od 90 stepeni u odnosu na izduvnu cev
Re: Katalizatori na 2.0 TwinSpark Euro3
Poslato: Sre Mar 23, 2011 3:55 pm
od intcp
milosh024 napisao:Da, izvukao sam je napolje za celu duzinu, tako da sada nije u protoku uopste....bojao sam se da ce doci do nekog variranja ler gasa i slicno i zato nisam hteo to odmah da uradim ali rekoh da probam pa sta je tu je......ono na sta smo obratili paznju je da smo je da smo taj aneks zavarili pod istim kosim uglom da bi sonda stojala isto kao sto je i bila a ne pod uglom od 90 stepeni u odnosu na izduvnu cev
I kako se pokazalo ovo rešenje do sada? Jel pali engine failure?