Stranica 1 od 2
Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pet Avg 21, 2009 2:34 pm
od sErGiO
Nije ništa strašno ali me zanima šta bi moglo da bude. Kad upalim hladan auto ler gas malo skoči na 1200-1300 rpm pa se onda polako vrati na 900. To mi se dešava već neka 2-3 meseca, znači nije se ranije dešavalo. Kad je vruć motor onda se to ne dešava pri paljenju. Inače nema nikakvih problema u radu.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pet Avg 21, 2009 7:01 pm
od DushanSD
Pa tako i mora da radi, ne vidim tu problem

. Eventualno minut, minut i po na 1100,1200 obrtaja, posle spusti na 850,900 i to je to. Naravno samo kad je hladan motor dok se malo ne ugreje, zimi mozda malo duze drzi tako...
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Sub Avg 22, 2009 10:53 pm
od 982026
Mozda bi trebao da ocistis motor ler gasa, imao sam slican problem i resio ga zamenom istog.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Ned Avg 23, 2009 10:51 am
od Blade
Pa treba da pali automatski sauk kada je hladan zar to nije normalno, jedino ako ti drzi bas dugo mozda se zaprljao pa nezatvori vazduh

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 24, 2009 8:10 am
od sErGiO
Ma ok ali nije se to ranije dešavalo. Nego rešio sam problem tako što sam je provozao autoputem i to na 4000-6000 obrtaja

Sad više to ne radi, izgleda da je bilo nešto zaprljano

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 24, 2009 4:35 pm
od Blade
Stani sada posle izduvavanja ventila

ne radi ti ler gas
Ili radi samo kratko daj tu informaciju ler gas radi stalno kada palis auto barem je tako meni cim se malko zagreje cc 2-4 minuta smanji obrtaje i to je ok

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 24, 2009 10:39 pm
od dragan155
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 24, 2009 11:19 pm
od dragan155
skines motorce sa usisne grane,a razredjivac sipas u ona dva otvora (kuda prolazi vazduh) i dobro ga izmuckas to ponovi sve dok iz njega izlazi prljavstina,a pre montiranja ga samo istresi ono malo razredjivaca sto ostane lako ispari.
javi kako se ponasa auto posle tretmana

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Uto Avg 25, 2009 7:09 am
od sErGiO
@Blade
Ma radi ler gas ali malo mi je nemiran, nesme tako da poskakuje kazaljka obrtomera
@dragan155
Hvala na savetu, samo ja to neumem sam da uradim pa će majstor time da se pozabavi

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Uto Avg 25, 2009 5:13 pm
od Blade
Sta bre ne umes aj vezbaj malko nije to neka nauka pogotovo sto ces videti da nije neki posao i bices zadovljniji posto si ti resio problem a ne majstor

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Sre Avg 26, 2009 7:20 am
od sErGiO
Ja prijatelju blage veze nemam ni gde se nalazi ni kako izgleda, a još manje kako se skida step motor

Prvom prilikom kad budem kod majstora napomenuću mu da očisti to čudo

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Sre Avg 26, 2009 1:58 pm
od Tihomirce
Kolega , nisi pratio na času

, ja sam ga čistio ,
pogledaj ovde šta sam radio
viewtopic.php?f=13&t=46162
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Sre Avg 26, 2009 7:24 pm
od Blade
Eto sada se nemoj vaditi imas detaljno uputstvo od tihomirceta i plus slikovito objasnjeno pa idi i prljaj ruke malo

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Avg 27, 2009 7:40 am
od sErGiO
Pa nisam ni sumnjao da je naša enciklopedija dr. Tihomirče sve to već radio i dokumentovao

Svaka čast Tihi, u subotu čistim step motor na direktorki

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Avg 27, 2009 4:13 pm
od Blade
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 7:28 am
od sErGiO
Eto pokušao sam ali nije uspelo

Raskačio sam crevo i konektor pa pokušao da skinem step motor:
Međutim nema šanse da se odvrne šraf koji drži motorić. Koristio sam WD ali nema šanse, samo sam uspeo da syebem inbus ključ
Tako da će ipak sačekati majstora

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 10:22 am
od Tihomirce
Loš ti je inbus , i ja imam dve garniture bezveznih , obična žica
bolje što je stradao ključ nego šraf

Ili kod maistora ili da pozajmiš kvalitetan ključ

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 10:29 am
od sErGiO
Probaću da nađem kvalitetniji ključ ali ne verujem da neko u komšiliku ima

BTW gde bi mogao da kupim malo kvalitetniji komplet tih ključeva?
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 11:14 am
od DushanSD
Si probao da ga odvijes sa smrt kljestima?
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 2:31 pm
od sErGiO
Mnogo je zavučen šraf, ne može da se priđe.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Pon Avg 31, 2009 2:46 pm
od DushanSD
E jbg. Jedino resenje je da uzmes srafciger koji moze da stane u leziste za imbus pa da lagano chukarash po njemu u smeru u kom se odvija sraf dok se ne otpusti ali ga tako vrlo lako mozes sj..ati pa ces imati problema kad ga vracas (jedino da ga zamenis). I ja sam kod mene skidao step motor i isto tako je bio zabagreo sraf ali se otpustio posle par divljackih pokushaja

Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Sep 03, 2009 9:17 am
od Flavio
Zapekao sraf jer verovatno ko zna kad je zadnji put odvijan.Normalna pojava za aluminijum

.
@Serdjo,prosetaj se do Zagrebacke ulice (BG),u "Woby Haus" pa pitaj za kljuc ili za garnituru

.Imaju svasta od alata,ja sam prosli mesec pazario tu imbus 12 za 280 dindzi-samo njega,da imam za karter.
p.s.
Opste pravilo za odvijanje srafova iz aluminijuma je probati "na sec",rukom ili manjim cekicem dok ne popusti.U suprotnom,ako se zapinje jednovremeno moze cak i sraf da se otkine a onda

...
Tehnika by Dule (sekac i cekic) moze al treba praxe da bi to uradio valjano-kolikogod prosto deovalo.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Sep 03, 2009 9:51 am
od vojaalfa
Koliko vidim tu moze da stane gedora sa tim imbusem a gedora moze da ima dosta veliku polugu tako da je najbolje pravac neka automehanicarska radionica i da zamolis majstora da ti otpusti sraf.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Sep 03, 2009 9:52 am
od sErGiO
Imam Woby ovde kod mene na Bulevaru, samo još da vidim koji je broj pa ću da uzmem
@voja
Probaću još malo sam pa ako ne uspem moraće tako.
Re: Nemiran ler kod paljenja
Poslato: Čet Sep 03, 2009 8:22 pm
od rakocevic011
Slobodno malo čekićem udri po šrafu, pa onda probaj,ako ne uspeš javi se pa da zajedno to uradimo i očistimo ler motor za vikend.
