Stranica 16 od 19
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 7:40 am
od mirdza
284x22mm + kliješta sa Brere
Zadnji točkovi, naravno
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 9:31 am
od horvat
A kako si resio diskove, s obzirom da Brera ima 5 rupa a Punto 4?
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 9:52 am
od mirdza
Diskovi su prednji sa Grande Punto Sport
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 11:26 am
od G0XY
Te kocnice nose i 159-ke
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 11:37 am
od mirdza
Da - 3.2 V6 i 2.4JTD
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jul 29, 2021 4:22 pm
od G0XY
I 1750 TBi
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Avg 19, 2021 7:26 pm
od IMSA75
mirdza napisao: ↑Sre Dec 09, 2020 12:47 pm
Auto napokon stigao
Razlika u voznji je ogromna iako se snaga nije bitno promijenila (normal mode > 275KS @ 360NM / 1,25bar). Sport je trenutno (skoro pa) neupotebljiv. Cekam na proljece i bolju trakciju - danas je bilo -1,5C a auto je dalje na Toyo R1R
Inace, spool je mnogo bolji nego ranije - III brzina:
2400rpm > 0,2bar
3355rpm > 0,9bar
3800rpm > 1,2bar (u IV je 1,2bar vec na 3450rm)
Zvuk na novom izduvu je fantastican - reski italijanski, bez nepotrebnog basa
Meni iskreno ove cifre nisu baš najjasnije za motor od 1400 ccm... Npr. GQV sa 1.2 bar ispucava 220 - 225 ks. Na 1.5 bar je oko 260 ks i to sve preračunato sa korekcijom za transmisiju, dakle snaga na radilici. Istini za volju cifre su sa fabričkim katalizatorom i jako uštinutim downpipe-om. Ako se ode na decat, cifre su za 10ak ks veće.
Ono što mi je najluđe;
GPA 1.6 bar - 303 ks (na točku ili radilici???)
GQV 1.5 bar - 260 ks (na radilici) pri tom ovaj motor ima dve varijabilne bregaste i 350 ccm više.
Da ne voziš ti na E85?
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Avg 19, 2021 7:43 pm
od mirdza
Ne, na 98 eventualno 100-oktanskom benzinu. Jbg, agresivno paljenje, dobar protok i tuner koji zna svoj posao
Cifre su na radilici.
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Avg 19, 2021 9:15 pm
od alonso14
I dalje dosta nas ceka snimak 100-200 , ipak ovo nije nesto sto se cesto vidja
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Nov 18, 2021 10:55 am
od mirdza
Re: Bijeli Punto
Poslato: Čet Jan 27, 2022 6:17 pm
od mirdza
Naletio sam na grafik sa valjaka A595. Malo više modifikacija, ali takođe benzin 98 i 1,7 bar peak I 1,55bar u blokadi, tj. slično kao kod mene. Efekat je takođe veoma sličan
Da, znam da sam dužan snimak ali trenutno se kližem i u IV...
Re: Bijeli Punto
Poslato: Sub Maj 28, 2022 2:43 pm
od mirdza
Od nekih nebitnih novosti - montirane ljetne gume:
Drže veoma dobro, ali su glasne kad se ugriju. Jbg, kao i većina semi
Osim toga, promijenio sam ulje sa Ravenol RCS 5w40 na Eneos Sustina 0w50. Motor radi neuporedivo tiše i mirnije, iako je i staro ulje vrhunskih karakteristika.
Ide, kotrlja se
Kupovina novog propala
Re: Bijeli Punto
Poslato: Ned Maj 29, 2022 9:16 pm
od Alfanatic
mirdza napisao: ↑Sub Maj 28, 2022 2:43 pm
Kupovina novog propala
Eh, kakva šteta zbog toga, ali za Punto i dalje kapa dole
Re: Bijeli Punto
Poslato: Ned Maj 29, 2022 9:56 pm
od horvat
Malo je "gumatiji" ovako sa 225/45.
Re: Bijeli Punto
Poslato: Pon Maj 30, 2022 9:01 am
od mirdza
Već dugo vozim na 225/45 umjesto 215/45. Veći izbor i bolja trakcija. Za tu širinu bolje bi bile feluge 7,5" umjesto 7", ali nemam volje za traženje odgovarajućih. A ni da trošim pare
Re: Bijeli Punto
Poslato: Pon Maj 30, 2022 10:17 am
od Veloce
Mirdza koji si beše setup spakovao ?
Re: Bijeli Punto
Poslato: Pon Maj 30, 2022 10:59 am
od mirdza
Setup čega? Motor?
Re: Bijeli Punto
Poslato: Pon Maj 30, 2022 1:46 pm
od mirdza
Ok, posto vidim da nisam pisao konacnu verziju svega sto sam uradio
Motor
- T-jet 150, fabricki internali
- prepakovana glava i stavljene bregaste Punto 1 1.2 16V Sporting
- ubrizgivaci Bosch 420cm3
- turbo Garrett GT2256S + aktuator Kinugawa 1,2bar
- izduvna grana Abarth Punto Evo
- filter K&N u fabrickoj kutiji
- TIP by TRS racing
- IC 550x230x65mm + cijevi by TRS racing
- 16-redni hladnjak ulja + termostat, ulje Eneos Sustina 0w50
- elektricna puma vode + turbo timer
Izduv
- Downpipe 3" by TRS racing
- metalni kat 2,5" 200cpsi Magnaflow
- lonci MG Motorsport 2,5"
Mjenjac
- pojacani lezajevi (Timken)
- shirt shifter by TRS Racing
- kevlarsko kvacilo + novi plivajuci
Vjesanje
- amortizeri Sachs
- Eibach Prokit
- Team Dynamics Monza R 7x17 ET35 + Emperum Pro 225/45/17
Kocnice
- prednje fabricke 305x28mm, 4-klipna kljesta Brembo, plocice Ferodo HP 1000/1
- zadnje 284x22mm, kljesta Alfa Brera 3.2
- Motul RBF-600
Razno
- EGT Defi
- aluminijumska rucica mjenjaca
- metalna ploca pod motorom
Re: Bijeli Punto
Poslato: Uto Maj 31, 2022 9:12 am
od Mihel
Kakva raketica
Svaka čast!
Re: Bijeli Punto
Poslato: Uto Maj 31, 2022 11:18 am
od horvat
Sta je turbo timer?
Re: Bijeli Punto
Poslato: Uto Maj 31, 2022 12:09 pm
od mirdza
U najkracim crtama, relej koji gasi auto tek kad temperatura spadne ispod zadane ili nakon zadanog vremenskog perioda. Kod mene je spojen sa elektricnom pumpom rashladne tekucine, tako da nakon gasenja tekucina cirkulise jos 30-60s i hladi turbo.
Re: Bijeli Punto
Poslato: Uto Maj 31, 2022 2:14 pm
od horvat
Odlicno. A sta je TIP (by TRS racing)? Poslednje pitanje, obecavam
Re: Bijeli Punto
Poslato: Uto Maj 31, 2022 2:25 pm
od mirdza
Turbo Inlet Pipe - metalna cijev od filtera do turba
Re: Bijeli Punto
Poslato: Sre Jun 01, 2022 10:52 am
od Veloce
mirdza napisao: ↑Pon Maj 30, 2022 10:59 am
Setup čega? Motor?
Da, da
Re: Bijeli Punto
Poslato: Sub Jun 11, 2022 11:41 am
od mirdza