Stranica 1 od 1
zubcenje...
Poslato: Ned Avg 09, 2009 6:56 pm
od njegos
Pisao sam u predhodnim temama u wezi lezajeva i temperature...
Radio sam motor pre nekih 6,7 meseci.I od tad mi dizao temp.A nisam siguran kako se zubci,poshto koliko ja znam taj motor se zubci preko komparatera.Ja sam samo nashao shtiftove na bregastama...Ne bitno,i po nekoj logici sam ga zubcio...Malo je troshio goriva,a malo i ulja,trzao je od 1000 do 3000 rmp,nije imao snage neshto extra da wuce.Pre nekih 3 nedelje pomerio sam radilicu u napred, slabije trza,samo od 1000 do 2000 rmp,nekad i nece,ima wishe snage,ne troshi ni gram ulja,ne dize temp,ali guta goriva ko lud.Od pa do novog bga i nazad proguta 1500din.Ne mogu nigde da nadjem komparater.
Re: zubcenje...
Poslato: Ned Avg 09, 2009 7:31 pm
od alfaskorpion
imas reper na zamajcu koji se vidi kroz rupu na menjacu , tako da ti netreba komparater , malo je ne pristupacno za videti ali reper postoji

Re: zubcenje...
Poslato: Uto Avg 11, 2009 11:08 am
od chale
Ako je nekim slucajem prije skidan zamajac pa nije lijepo vracen nemoj da te zabuni jer ti se nece poklopiti oznake.
Ja sam imo slicnih problema na jednoj alfi, isto tako se zajebavali nekoliko dana, pobudalio sam bio, jedva joj utrefili fazu, a jos bio jedan kvar a mi mislili da nije dobro ozubljena, zato vidi da nije jes nesto kvar.
Re: zubcenje...
Poslato: Uto Avg 11, 2009 6:54 pm
od gaston
Heeej , o kom motoru je rec , ako je 2.0 TS , i ako si video komparator u auto dati on je samo za podesavanje spanera ... daj malo pojasni i ne igraj se sa zupcenjem , jos ako ti je ispravan varijator pa preko 3 K pomeri usisnu bregastu nasta haos .
Re: zubcenje...
Poslato: Uto Avg 11, 2009 8:46 pm
od alfaskorpion
kako mislis da je komparater za podesavanje spanera, pojasni malo ?
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 10:08 am
od gaston
Koji je motor u pitanju ????? , moze da se koristi da se dovede klip u gornju mrtvu tacku na kecu , i ima onaj sa osloncem gde ako je pomenuti motor olabavis sraf ( kljuc 12 sa strane ) i povuces spaner da se podigne lanac izmedju bregastih , mada ne vidim svrhu , ali u auto dati 2 su tako stavili .
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 11:45 am
od alfaskorpion
U pitanju je 8v motor i taj komparater ne sluzi nicemu drugom sem da se nadje gornja mrtva tacka klipa

, na remenicama na 8v motoru imas repere .... spaner na 8v motoru se steluje tako sto se podigne tocak , ubacis u petu , okrenes tocak da se zategne lanac ,olabavivs sraf koji drzi spaner opruga ga gurne i lanac je zategnut

. Naravno ovo sve radis kad dobro uzubcis auto ...
Radio sam ovo dosta puta i sa tim nema greseke

Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 5:36 pm
od chale
Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 5:41 pm
od chale
@alfaskorpio moze se zategnuti lanac i da se izbaci iz brzine a kljucem 36-ticom na remenici okreces radilicu

Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 7:40 pm
od njegos
Rec je o 1.7 8v motoru...U toj alfi je bio 1.8 8v....Samo sam strpao motor,racunar nisam menjao,a imam ga...
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 7:50 pm
od Blade
Pa zar su isti kompjuteri mozda ti je to problem a ?
Cudno

Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 7:58 pm
od alfaskorpion
kompjuteri nisu isti kao ni mape u njima, instalacija je kod 1,7 drugacija nema impuls za varijator, stavi njen komp

Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 7:59 pm
od alfaskorpion
chale napisao:Kad sam zubio jednu 155 1,8 8v, da sad ne pisem cijelu pricu ali uglavnom auto nije moglo lijepo da radi ako ga fabricki ozubis, prvi klip GMT, bregaste se poklope na oznake, kod 8v nije na remenicima nego bas na bregastim i na srednjim polutkata stoje oznake koje se trebaju poklopiti i isti su 1,8 i 2,0 a 1,7 nema varijator.
Varijator i bregaste nema u koji polozaj nisam pomjero dok mu nisam naso idealnu poziciju, uglavom ta pozicija nije kao u autodati i po fabrickim oznaka sto nikako ne kontam. Naravno svaki put kad bi ih pomjerio rucno bi okreno radilicu da budem siguran da mi se ne sudare ventili sa klipovima.
A spaner ne sluzi nicemu drugom nego da se olabavis lanac kako bi ga mogo otkaciti ili da ga zategnes kad ga montiras.
nesto u tom autu nije bilo od njega 100% ,mozda neki lancanik...
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 8:09 pm
od njegos
probacu owih dana....
Re: zubcenje...
Poslato: Sre Avg 12, 2009 8:39 pm
od Dora
Dovoljno je da je ravnana glava i skinuto malo više, oznake padaju u vodu...
Re: zubcenje...
Poslato: Čet Avg 13, 2009 5:22 pm
od njegos
malo pre sam probao sa racunarom od 1.7,nece da upali...

Re: zubcenje...
Poslato: Čet Avg 13, 2009 6:10 pm
od alfaskorpion
kao sto rekoh drugacija instalacija ... dobar majstor da to prepoveze ili original instalacija od 1,7 , koju ima Sumacher a njemu treba instalacija sa izvodom za varijator pa se dzorajte

Re: zubcenje...
Poslato: Čet Avg 13, 2009 9:39 pm
od Blade
Em korisno em za Dz
