Stranica 1 od 1

Upravo se vratio

Poslato: Pet Jul 31, 2009 11:49 am
od NikolaP4
Jednom u Alfu nikad iz nje. Ipak posle 33 P4 i jedne 145 1.6 kupio Lanciu Lybru 2.4 JTD ali srce ište i evo je 2004 147 JTD u dvorištu ima ponešto da se radi na spoljnom izgledu i zato još ne stavljam slike.

Može li neko ko je pomalo dokon da mi napiše uopšteno na šta da obratim pažnju pri održavanju i uopšteno šta god misli da je korisno.

U poređenju sa 2.4 JTD sve deluje pomalo tromo ali izgleda da je menjač proračunat kao na ostalim, u II moram da vučem u obrtaje u ostalim ne moram. Čini mi se da malo teže izlazi iznad 140 u V na auto putu. Kakva su iskustva sa motorom, da li je ova prividna lenjost normalna ( vozim i jedan službeni 406 HDI kome ne mx. obrtni na 1800 pa sam navikao na manje šaltanja).

Vešanje je super tiho, bio na reglaži, kažu da je u super stanju,
Navodno je prešla 120.000 ali zaista odaje takav utisak, nije glancana, skinuo sam je sa kamiona.

Eto toliko, ponovo među braćom, pozdrav svima!

Forza Alfa!

Re: Upravo se vratio

Poslato: Pet Jul 31, 2009 7:26 pm
od Dragon
Super, da li je 8 lili 16v?

Sigurno da posle 2,4 ovaj motor izgleda tromo, ali idi na dijagnostiku da ti provere parametre EGR ventila i kako puni turbina. Odradi i pregled dizni.

Ja sam se dosta zezao sa svojim motorom, evo tek sad sam ga doveo u zeljeno stanje, odnosno, tek sad vuce kako bi trebalo.

Kakva je razika izmedju Lybre i Alfe u voznji? Mislim na leznje, iako nije ista klasa.

Re: Upravo se vratio

Poslato: Sub Avg 01, 2009 7:09 pm
od NikolaP4
8V

Pravo da ti kazem nemam vremena do septembera da joj se posvetim izuzev sto cu je ostaviti farbaru da je nalicka dok sam na moru.

Iznenadjuje me mala potrosnja od 5,9 prosek obzirom da ni spruga ni ja nismo nezni na gasu a klima uglavnom radi. Pa kontam, ako ne malo trosi, motor je OK. Valjda, videcemo najesen. Posto odrzavam dva automobila, ne mogu ovek sve sto hocu.

I nije i jeste ista klasa, razlika jeste u velicini karoserije nakalemljene na sasiju i vesanje. Sve ovo imajuci u vidu da 147 i 156 imaju gotovo isto vesanje i veci deo transmisije.

Sa druge strane, osim duzine i dela sasije, 156 i Lybra nemaju gotovo nista zajednicko u pogledu vesanja. Ne kazem da Lybra nema dobro vesanje, naprotiv ali je potpuno razlicito. Osmisljena je da klasi kojoj pripada da dah udobnosti, stila i luksuza, sedi se visoko ali se u njoj osecas gospodski, razmazeno i smireno. Kao da gledas svet sa neke visine.

Sto se tice modela Lybra koji ja jos uvek imam ( 147 kupili za suprugu ali nikako da joj je predam, vozila je samo 20 min, pre toga imali za nju jednu 323f lantis (opaka masina)), u najkracem to je vuk u jagnjecoj kozi. Spolja sva nezna, zenstvena , kao razmazena punacka ljubavnica, ali kad se sa 310 Nm na 1800 obrtaja u nekoj izazovnoj situaciji pritisne gas do kraja . . . 270 CDI ostaje da gleda u rep kao i vecina BMW-a slicne velicine i snage. Sve u svemu, potpuno razlicit ali automobil sa kojim sam za 1 god presao 45000 od Atine do Amsterdama i nauzivao se.

Kao sto rekoh, nikako da predam suprugi Alfu, upravo sam zavrsio pregovore da to nece biti bas samo njen auto nago da i jedan i drugi vozimo na smenu :glare:

Re: Upravo se vratio

Poslato: Sre Avg 05, 2009 6:32 pm
od Majoras V6
Razlika izmedju Libre i 156 nije strasna...2.4 motor je malo zivlji u Lanci zbog same tezine auta... Ali lezanje...nije libra losa,ali ipak je alfa,alfa..! Vec 166 je prica za sebe mnogo tromija od 156 kamoli od libre... Ali osecaj i lezanje na putu nema veze sa KING OF ROAD-om!!! :love: :love: :love: :cool:

Re: Upravo se vratio

Poslato: Sre Avg 05, 2009 8:35 pm
od NikolaP4
Pa to sam i ja 'teo da kazem. Drugar ima 156 1.9 pa vozamo sta ko do'vati. Ja zavoleo Lanciu . . .