Stranica 1 od 1

malo pitanja :)

Poslato: Ned Jul 05, 2009 11:41 pm
od srdjan_pop
Imam 164 2.0 TS, predstavljena u virusu.

Posto je tek dospela odradi bih jedan mali servis, pa me zanima:

1. koje svecice nosi (jel 8 isti tip, koji? ili 4 i 4, pa opet koji?)

2. kablovi, sta sa njima?

3. ima dva kajsa, jedan malo ponekad zapisti kad upalim klimu, jel to onaj sto tera i alternator ili drugi? Kojih su dimenzija? Idu li neki spaneri za njih?

4. moze li se naci filter vazduha u radnjama?

5. gde se uopste nalazi filter ventilacije/klime?

i naravno cene za gorenavedeno.

Hvala unapred za odgovore na ovako osnovna pitanja, ali sta cu kad neznam...

Re: malo pitanja :)

Poslato: Ned Jul 05, 2009 11:52 pm
od Gruja
1. NGK V-line 6BP ES, cini mi se da tako bese, inace svih 8 komada su iste. Idi kod M-powera sa CBC-a, znace vec... Oko 200-300 je komad. Bitno je da im se skidaju kapice ;)

2. Lika sistem na Zrenjaninskom putu, najbolja moguca solucija, cirka 6000 komplet sve(mozda je i cak hiljadu dve manje, zaboravio sam, zovni pitaj). Rade na licu mesta, sve je gotovo za manje od 2 sata.

3. To ce vec neko drugi tacnije da kaze, samo kao preporuku za marku mogu da ti kazem Optibelt. Uvozi ih i prodaje Coning doo, na Donjogradskom bulevaru (ispod Kalemegdana), odes direkt tamo i iz kataloga pogledaju sta je za tvoj auto i daju ti odmah. Cena se ne secam, ali su krajnje pristojne.
I zameni odmah oba, budi miran.

4. Moze, Knecht opet kod M-powera, cirka 1000 dinara. Samo nema u radnji, narucis sta ti treba pa pokupis kad stigne. Ima i MANN filtere ulja, oko 700 dinara behu...

5. E pa mnogo pitas! :grin:

Re: malo pitanja :)

Poslato: Pon Jul 06, 2009 8:50 am
od vule
Posto je sve odgovoreno osim filtera klime, evo da dodam i za to - filter klime je ispod haube, iza pozarnog zida sa leve strane kada gledas ka autu. Crna kutija, filter se ubacuje na dole... ako bas imas problema, kazi da slikam.

Re: malo pitanja :)

Poslato: Pon Jul 06, 2009 10:04 am
od Tihomirce
Kao što reče Vule sa leve strane požarnog zida se nalazi filter klime ,
evo ova slika , ako bude nejasno ti kaži da slika Vule :this: , ja nemem klimu :cry:

Slika

A raspored kaiša je sledeći , znači trebalo bi da ima jedan španer ili roler ,
a po meni pre roler pošto se španuje preko alternatora :scratch:

Slika

Kao što Gruja reče svećice NGK V-line BCP 6 E Slika

sa skidajućom kapicom zbog kablova :thumbsup: Slika

:arflag :arflag :arflag :arflag :arflag

Re: malo pitanja :)

Poslato: Uto Jul 07, 2009 8:12 am
od srdjan_pop
Mora i podpitanje sad :).

Imao sam ove VLine i nisu mi se nesto pokazale za plin na 128. Mnogo su bolje radile obicne jednokrake NGK. S obzirom da je i 164 sa plinskom instalacijom, mozda su bolje jednokrake?

Ovo mi je jako bitno posto sam sad posle nekih 500km koliko je auto kod mene imao mini-eksplozijiu ispod haube zbog TNG (iskreno i ja sam malo kriv nesto sam tupio auto na 832 o/min :) ). Srecom nista nije osteceno (protokomer), klapnica je odradila posao svaka cast. Vratio gumicu radi dalje normalno.

Re: malo pitanja :)

Poslato: Uto Jul 07, 2009 9:07 am
od Tihomirce
Ove i jesu sa jednim krakom :scratch: Slika :scratch:

Re: malo pitanja :)

Poslato: Uto Jul 07, 2009 6:46 pm
od srdjan_pop
Jeste, samo je krak na "v" otud i ime valjda, pogledaj elektrodu. Posto je "6" to bi trebalo da je isto kao i za Zastavu i sl... Samo neznam tacno sta su ove ostale oznake posle 6, a jos manje da li su bitne.

Danas sam posetio ciku sto vari auspuhe sa idejom da mi zavari ulaz u zadnji lonac koji je progoreo/istrulio. Rekao covek nema od varenja ovde nista pa smo tutnuli novi (naravno original elipsa top zadrzan). Osim toga i katalizator je danas removed... Ne mogu da verujem da je tu bio skoro 200.000km da bi ga ja sad tek skinuo... Kad se kucne po njemu dobije se osecaj da si kucnuo u zid a ne u nesto suplje... Jos izbacujem gar iz auspuha u voznji... Ako bude lepo vreme malo ispucavanje na autoputu. Eto... ode zbog toga moje racunanje potrosnje :). Deluje kao da sad ima vise snage a uz to oborio je i temperaturu...

Imate li preporuku za nekog sa ok cenom ali efikasnog (treba mi auto svaki dan) da mi izmenja kajseve i svece/kablove, pa da fino ustelujem plin...?

Jos nesto par stvari, bas sam dosadan :)

1. Da li se lanci dotezu i gde, kako?

2. Danas sam skinuo poklopac sa svecica i ukapirao da su kablovi poprilicno normalni, tako da ne kapiram u cemu je fora sa skidajucom kapicom na svecici??? Na njima pise made in usa... :)

3. Onaj filter klime... ja izgleda da nemam :) Po crtezu, taj poklopcic nemam, a na tom mestu je nesto tek sasvim levo (prikljucak za punjenje klime)...

4. Ne svetle mi displeji za temp i sat, pitanje je imaju li oni pozadinsko osvetljenje pa da rasturam i da menjam sijalicice ili ne?

5. Stel ventila... Na nekom listingu iz Autodate sto sam dobio uz auto kaze 0,25-0,30, mozda bi i to trebalo uraditi. Predpostavljam da su klackalice ili ipak plocice?? Gde uraditi?

6. Koje menjacko ulje imajuci u vidu da menjac nije vise nov, posto imam trip i to da promenim... kad ide june nek ide i uze :)

7. Stelovanje paljenja? Da ili ne? Kazu to kontrolise komp, a ja licno vidim da ima sliceve na razvodnicima za pomeranje...???

Uh! :) Toliko slatkih briga :)

Re: malo pitanja :)

Poslato: Uto Jul 07, 2009 7:42 pm
od OMP
aj ja da probam nesto da ti odgovorim

1. doteze se lanac ali nisam siguran da li je isto kao na 155ici ali verovatno jeste, procesljaj ovu temu ;)
viewtopic.php?f=13&t=45849

2. ako imas plin bolje su svecice sa jednim pipkom jer bacaju konstantnu varnicu skoro na istom mestu uvek, one sa 3 i 4 pipka bacaju varnicu na razlicitim mestima pa to nije dobro, tako kazu ljudi koji voze automobile sa plinom i koji ga ugradjuju, ja nemam tng pa ne mogu nista iz iskustva da ti kazem :rolleyes:

3. ni ja nema filter klime tj neko ga nije ni stavljao, nije toliko ni bitan jer je to mesto dobro zasticeno prvo plastikom oko risaca a zatim jos jednom plastikom preko filtera tako da lisce i ostale krupnije stvari ne mogu da upadaju u kuciste filtera ali bolje je imati ga zbog prasine i sl. inace pretrazi malo deo ispod plastike brisaca i mora da je tu negde, kod mene je na suvozacevoj strani kao sto su i na slici pokazali

4. postoji osvetljenje displeja sata i temp. kod mene je bila crkla za sat pa sam je menjao

5. stelovanje ventila je preko plocica samo sto plocice nisu kao na zastavi sa gornje strane solje pa da se lako skidaju nego ispod solje ventila(po meni jako glup princip) tako da moraju bregaste da se skidaju da bi se doslo do njih, ako ne moras nista ne diraj, nije mali posao kao kod "normalnog" stelovanja

6.ako je kao kod 155ice fabricki ide polusintetika 80w90 ali bolje je ici na ful sintetiku 75w90, mozes tutelu(koja je inace i fabricka ugradnja) litar je oko 750din mislim da kao i kod 155ice staje 2l, ili jos bolje motul gear300 mozda je malo skuplje ali bolje od tutele

toliko od mene nadam se da sam bio od pomoci a ako sam nesto pogresio kolege koje voze 164ke ce me ispraviti :wave:

Re: malo pitanja :)

Poslato: Uto Jul 07, 2009 8:38 pm
od dekideki
moj kec je imao sve zive svecice, ali sa NGK V-Line je radio najmirnije i najstedljivije. V-Line su pogotovo pozeljne na motorima koji se pogone gasom. nesto tu ti nisi imao srece sa kupovinom ili nije bio odgovarajuci zazor... :scratch: NGK V-Line i ni jedne druge!

ja vozim Lika sistem kablove, i zadovoljan sam. cenom ne moze niko da im parira, a kvalitet je na solidnom nivou. novi silikonski kablovi su u ipak bolji od originalnih matorih korodiralih tu i tamo sa pukotinicama na sve strane (moj slucaj).

*dodatak za NGK: sad vozim 16V i imam platinske NGK koje lepo rade i na gasu. zbog toga i intervala zamene od 100.000km ne menjam ih. inace, ima i za mene varijanta V-Line sa kojom bih siguno imao dobitak jer vozim na gas, ali bih morao cesce da ih menjam sto je kod 16V nepristupacno, najblaze receno.

Re: malo pitanja :)

Poslato: Sub Jul 11, 2009 11:15 am
od srdjan_pop
" Jeste, samo je krak na "v" otud i ime valjda, pogledaj elektrodu. Posto je "6" to bi trebalo da je isto kao i za Zastavu i sl... Samo neznam tacno sta su ove ostale oznake posle 6, a jos manje da li su bitne."

E, sad da odgovorim sam sebi :). Evo ga sifranik za NGK svece

Slika