Stranica 1 od 2

BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:10 pm
od aleksandar71
Da li po vama kada auto radi na plin treba da je iskljucena benzinska pumpa ili bi treblo da radi ???

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:13 pm
od alfaskorpion
pumpa treba uvek da vrti gorivo ;) ,samo se dizne gase :wave:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:23 pm
od Vuk 166
Da li neko moze da objasni zasto pumpa vrti ako auto radi na plin? :scratch:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:29 pm
od aleksandar71
To i mene zanima jer sam upravo danas dosao od majstora koji mi je iskljucio pumpu kad radi na plin. I meni je to logicnije

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:40 pm
od Tihomirce
Koliko sam se ja raspitao , kruženje benzina kroz sistem je bitna stavka jel isti hladi :this: ,
znači dok radi pumpa hlade se i dizne i regulator pritiska goriva :thumbsup:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:46 pm
od aleksandar71
Mislis da sam se presao sto sam je iskljucio ????

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:47 pm
od Tihomirce
Javi će se neko iskusniji , ali moje mišljenje je da treba da radi :thumbsup:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Čet Jun 18, 2009 11:28 pm
od Flavio
aleksandar71 napisao:Mislis da sam se presao sto sam je iskljucio ????
Jesi !!
Vidi aktiviraj je cim pre ;).
Tihomirce je objasnio vec :grin: .
Gratis,pumpa je projektovana da radi,radi,radi ... do iznemoglosti :lol: .Dugo vremena van funkcije dovodi do toga da "zapeche",benzin je hladi ali i podmazuje.Nista od toga dok ne radi.
Dalje,ako duze vreme benzin ne cirkulishe,u sistemu pocinje da se stvara skrama,kamenac,... i benzin sve teze i teze cirkuliche-zapushavaju se vodovi.
Skleroza benzinoza :lol: :rotfl: .

Znaci,pumpa da radi non-stop,samo se dizne gase a emulator shalje signal u ECU umesto dizni.

Nismo mozda najbolje objasnili (Tiha i ja) ali je tacno 200%.
Iskustvo je iz baze znanja CBCa :cool: !

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 12:00 am
od OMP
slazem se sa Flaviom i Tihom, nikako je ne treba gasiti, pa ni oni kad ti ugradjuju plin ti ne gase i ne kazu da je gasis, sto bi to radio, mora da vrti gorivo pre svega zbog ocuvanja same sebe i sistema za dovod goriva pa i sve ostalo

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 12:12 am
od Flavio
OMP napisao: pa ni oni kad ti ugradjuju plin ti ne gase i ne kazu da je gasis
Ispravka (o5 :blush: ) :grin: !
Oni koji znaju posao ;) .
Ostali se prave pametni pa iskljuche :doh: :rolleyes: ...

p.s.
Nije @alekssandar sam iskljucio.

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 12:47 am
od OMP
pa dobro sigurno ima i toga ali nisam jos cuo za one koji iskljucuju :rolleyes:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 7:53 am
od ljube-kugla
ja sam imao problem ba sa pumpom koja je radila

nabijala pritisak u prazno,i dan posle povratka sa mora svuce crevo sa filtera koliko je nabila pritisak,izbaci mi jedno 5L benzina posto sam bio pod haubom i na nizbrdici

e onda sam nju ugasio a centralnu diznu sam ostavio da radi na prazno,to je bilo na corsi,posle na unu sam odma ugasio pumpu i posle tri godine nekoriscenja je crkla-zapekla

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 10:05 am
od alfaskorpion
Druga bitnija stavka je regulator pritiska goriva , njegove membrane se rasue i pocepaju bez benzina, ako on nije ispravan pumpa ce praviti veliki pritisak i vremenom ce :skull ,on je tu koji regulise pritisak od 3bara(kod opela je 2,5 bara) da bude konstantan ;)
Pumpa obavezno mora da radi jer se kao sto flavio rece ,hladi podmazuje ...itd

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 11:49 am
od aleksandar71
Rece mi jedan majstor koji vozi 164 na plin da je tacno da pumpa gura gorivo i da se to isto gorivo vraca ali ne istim protokom kojim gura nego znatno manjim. Zato je pumpa pod opterecenjem kad stalno radi i crkava.

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 3:00 pm
od igordjakovic
Nemojte gasiti pumpu ni slucajno, ona nabije pritisak pa se iskljuci i tako stalno naravno ako auto radi na plin skoro uvek je iskljucena(govorim za vozila s ainspricom).Npr nevezano za alfe imao sam slucaj da na motoru Triumph TT600 dugo bio prazan rezervar(oko god dana) i kada smo hteli da ga upalimo nasuli benz i pumpa nije radila zato sto je zardjala od stajanja,istu sam morao rastaviti i ocistiti i nekako je proradila..

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 10:05 pm
od aleksandar71
Samo da vas obavestim da mi je danas majstor ponovo ukljucio pumpu


Pozz

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Jun 19, 2009 10:07 pm
od Tihomirce
:hello: :thumbsup: mislim da je pametno uradio :thumbsup:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Sub Jun 20, 2009 5:19 pm
od jomi74bor
aleksandar71 napisao:Samo da vas obavestim da mi je danas majstor ponovo ukljucio pumpu


Pozz
i ja vozim 164ku na plin ali mi pumpa radi i nemam nameru da je iskljucim :amen:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Ned Jun 21, 2009 9:42 pm
od Nigy
Postoji uredjaj koji automatski gasi pumpu (posle vremena koje moze da se podesava) kada motor predje na TNG. Znaci, predvidjeno je da se benzinska pumpa moze iskljuciti po ugradnji autogas uredjaja.
Pumpa gura ka benzinskoj rampi cevkom koja je veceg precnika od povratnog. To je normalno, jer se benzin trosi u radu motora, pa ga manje ima na povratku u rezervoar. Naravno da je vrlo bitan regulator pritiska benzina u rampi i svojom neispravnoscu moze ostetiti i dizne.
Iskljucenjem pumpe ona se rasterecuje rada u uslovima za koje nije predvidjena. Takodje se i ne hlade dizne koje ostaju bez goriva, a temperatura u cilindrima kada u njima sagoreva TNG je visa nego kod benzina.
Ipak, mnogo je veca pogreska onih koji ugradnjom plina zaborave na benzin. U svakom iole normalnom servisu je dato uputstvo koliko i kad treba voziti na benzin. Mnogima je to skupo, pa placaju bespotrebne popravke sistema za ubrizgavanje benzina, ili ga u potpunosti zaborave.

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Ned Jun 21, 2009 10:20 pm
od Flavio
I,sta je tvoje vidjenje?
Gasiti ili ne gasiti pumpu?

Sto se tice pravila,nekako se iskristalisalo:
-1000 km na tng pa 100 na benzin,ili
-3 rezervoara plina pa 1 benzina

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pon Jun 22, 2009 9:27 am
od Saler81
Cuo sam davnih dana da ljudi ugrade relej koji ce da je gasi da nevrti bez veze. Moje misljenje bolje da radi. Kao sto rece covek neko se pravi pametan pa ajde da se gasi kao ustedi vek pumpi. :nene: Posle se ispostavi vise kvarova nego da je radila non stop.
Kod ne ja plin automatski pa opet pumpa radi i kada prebaci na plin. Znaci da je pametno uradili bi da se i ona gasi automatski.
Uglavnom bolje je da pumpa radi stalno. Pocev od same pumpe pa do celog protoka benzina. ;)

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pon Jun 22, 2009 11:56 am
od Neewbie
Flavio napisao:I,sta je tvoje vidjenje?
Gasiti ili ne gasiti pumpu?

Sto se tice pravila,nekako se iskristalisalo:
-1000 km na tng pa 100 na benzin,ili
-3 rezervoara plina pa 1 benzina
Jes', a sta kad ti je rezervoar plina 32 l a benzina 60 l? :grin:

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pon Jun 22, 2009 12:58 pm
od Flavio
A ti onda vozi 6 plina : 1 benzina :grin: .

Podrazumeva se da su oba rezervoara priblizno iste zapremine ;).

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pon Jun 22, 2009 2:09 pm
od acasmc@146
Flavio napisao:I,sta je tvoje vidjenje?
Gasiti ili ne gasiti pumpu?

Sto se tice pravila,nekako se iskristalisalo:
-1000 km na tng pa 100 na benzin,ili
-3 rezervoara plina pa 1 benzina
ja vozim na dva meseca 1 rezervoar benzina! otprilike 2-3000km na plin pa jedan na benzin + sipam STP! za dve godine nisam imao nikakvih problema!

Re: BENZIN / PLIN

Poslato: Pet Nov 20, 2009 8:36 pm
od alfa romeo
U zemlji Srbiji "svi" koji voze na plin imaju veoma veoma malo benzina u rezervoaru, e sad kada pumpa radi non-stop gura gorivo kroz sebe samu i hladi se na taj nacin sto benzin odnosi njenu toplotu, pa onda taj isti benzin prolazi kroz regulator pritiska koji je jako blizu motora a ujedno i toplote prolazi kroz distributivnu mrezu koja je isto tako jako zagrejana i tako dooobro zagrejano gorivo vraca se u srpski rezervoar gde ima jako malo benzina i koji se za veoma kratak period dooobro zagreje i sta? pa ne moze da hladi sys. ;)

zato!
kada vozite na plin pola rezervoara goriva da buckanjem usled voznje podmazuje zidove istog i plovak za gorivo i da moze koliko toliko da ohladi benzinski system

a ideja da auto koji ima prazan rezervoar ide brze kada se cepa jeste tacna a koliko tada trpe membrane u regulatoru pritiska i sama pumpa... ma nema veze :) wrooom...