Stranica 1 od 2
Yugo T.S.
Poslato: Sre Jun 03, 2009 9:14 am
od SCHUMACHER
S obzirom da se radi o nekoj vrsti tuninga odlucio sam da ovdje postavim pitanje koje su meni juce postavili,a nisam htio da dajem odgovor bez konsultacije sa Vama...
Da li postoji mogucnost da se bez vecih poteskoca u Yuga "ubudzi" motor iz 155-ice 1.8 8v TS?
(Znam da bez problema ubacuju od Lancie i Fiata)
Re: Yugo T.S.
Poslato: Sre Jun 03, 2009 9:31 am
od OMP
pa sve je moguce naravno samo je pitanje koliko posla ima oko toga, ne znam koliko bi prepravki trbalo za taj motor, od fiata i lancije se ubacuje 1,6 bez ikakvih prepravki, pase sraf na sraf,i menjaci su isti ali se stavlja i od lancie 2.0 motor ili nekih fiata tipa 132ka i sl. ali tu mislim da ima malo posla oko nosaca motora koji najvise i prave problem, ostalo ne bi trebalo da bude problem, mesta ima taman, jedino ne znam koja je piiiip oko menjaca

Re: Yugo T.S.
Poslato: Sre Jun 03, 2009 9:47 am
od SCHUMACHER
Od tebe sam najprije ocekivao odgovor na ovo pitanje

Pa i ja mislim da bi mjenjac bio najproblematicniji u svoj toj prici,ali da cujemo jos nekoga...
Re: Yugo T.S.
Poslato: Sub Jun 13, 2009 3:53 pm
od Jurke
Re: Yugo T.S.
Poslato: Sub Jun 13, 2009 11:11 pm
od kilson
1.4 TS ima gusani blok + glavu koja je teska dibidus, mislim da bi ti spustio Yugo-a napred za nekih 30 mm pride...
Nesto sumnjam da kod Yugo-a moze stati usisna a da ne udari u pozharni zid, blokovi su isti tek od generacije 16v i mislim da 8v otpada u kombinaciji sa Fiatovim zvonom menjacha. Mislim da je bezveze izmisljati toplu vodu kad vec fiatov sohc staje na sraf.
Pricham na pamet... Ne bih se zezao sa time jer i "sraf na sraf" cesto omasi za par mm, pa je peripetija straobalna.
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 12:52 am
od OMP
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 5:16 pm
od Flavio
Ipak ne kapiram poentu tovarenja ovolike skalamerije u sirotog Yugashina

... pogotovo ovaj sa kompletom "Delta inside"

.
Cenim da je neki optimalni maximum za Yuga ono sto su uradili Dr.Emet Brown

(@M-power) i recimo @Aki sa svojim Koralom 90.Zanimljiva varijanta na temu je bio i Snupiev 1.5 Fiat inside.Naravno,ima jos momaka sa slicno uredjenim Yugicima al sve se svodi na max 1.600ccm i 100-tinak pod haubom

.
My two dinkic's

.
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 5:29 pm
od Jurke
Varaš se. Ima dosta takvih, koji neretko idu do 130-150 konja bez problema
Pritom mislim i na oblast stare države.
Znaš kako, pruža mnogo "sreće" za malo para. Za neku ne tako veliku sumu imaš auto koji ostavlja iza mnogo jače i po klasi više automobile, a pritom imaš i onu prednost da si ih dobio u jednom jugu
Dosta stvari možeš skoro sam da uradiš. A po pitanju tjuninga sve je već rečeno, jedino neke baš delikatne stvari ostaju malo nepristupačne, takoreći.
A mnogima je dečački san, baš kao i meni, ogoljen auto(jugo a ranije fićo) sa rolom, sređenim motorom, spušten, sa nekim felnama i širim gumama a to i nije tako komplikovano dostići na jugu. A cena delova-znaš i sam.
I eto otud toliko "sređenih" jugića, manje ili više.
Po NS-u ih ima ja kontam 10-ak, ma i više

Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 8:40 pm
od JaMaL
Pazi uvek postoji ono... ako nije za drag? zasto onda...
Ja kao i mnogi su se mnogo puta uverili za volanom nekog jaceg automobila da ima nesto u tim milionima potrosenim na projektovanje sasije i ogibljenja i dinamike sasije i motora itd...
zaista sam potpuno siguran da staviti najtvrdje vesanje sa najjacim motorom nije nacin da dobijes vozljiv auto sa ujednacenim performansama... niti da jedan covek u svojoj garazi pa ni njih 15 to ne mogu da urade sami ako nisu inzenjeri sa dobrom radionicom i 7 diploma i test stazom...
da kazem prosto, koji ce da ide i po kisi i po suvom i po pravcu i krivinama kako
treba...
slazem se da je super fazon da furam takav auto na prikolici po dragovima i da se zezam... ali za gradsku voznju... suludo...
svi mi mislimo da smo mega vozaci... ali to obicno nije tako...
pojela dara meru sto se kaze...
cak i za drag je yugisha totalno propala sasija... pogotovu kod nas gde nema nekih pravila... uzmi taj motor stavi ga na tubularnu sasiju u samoizradi sa razmakom tockova od 2m i zasravi 1 sediste na sredinu, prevuci ciradu okolo... to je cirka 450 kg... i oderi sve... cilj opravdava sredstva u sportu... a ovo je samo poziranje...
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 10:12 pm
od OMP
i ja se slazem da je sve ovo, po meni, bacanje para i da je nekih 100tinak konjica u jugu i vise nego dovoljno i jako, moj drugar pre par godina furao juga 1,5 sa nekih 110hp, nije izmeren na dinu ali radio ga je majstor koji radi trkacke automobile pa je na osnovu nekih vec izmerenih jugica i onoga sto je na njima i na ovom radjeno dosao do cifre od tih nekih 110hp sa 2-3hp gore dole, i to je bolesno kako je taj auto isao, ja sam vozio dosta nasviranih i trkackih jugica ali ovo je piiiip kevu, doduse i kostao je tako

, ako se dobro secam samo motor a je kostao preko 1500e plus menjac i dorade trapova i jos nekih sitnica(a jugo bio 2 godine star, kupio ga novog), a kad pogledas juga rekao bi obican i jadan tempo sa jedva 50ak konja

, samo imao felne i jedva primetno spusten a otkidao razne gti-je, gsi-je i ostale masine sa po 130+ konja

i pritom bio odlican auto za grad i otvoreni put sa sasvim pristojnom potrosnjom i voznim osobinama
tako nesto bih ja licno za sebe odradio ali postujem i ove poduhvate sa ovim tubesinama pod haubama ali uvek postavim pitanje cemu to jer kako kaze JaMaL niti je ful za drag niti za normalnu voznju a kosta puno
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Jun 14, 2009 11:33 pm
od Flavio
@JaMal,@OMP

,to je ta pricha

.
@Jurke,razumem na sta mislis ali prava mera je prava stvar.
Sve moze ali ...
Re: Yugo T.S.
Poslato: Pon Jun 15, 2009 1:34 pm
od Jurke
Ma jasno bre
Ja bih bio prezadovoljan i sa 1.3 sa malo urađenom glavom a kamoli sa nečim većim(jačim).
Re: Yugo T.S.
Poslato: Sub Maj 01, 2010 12:57 pm
od deja 91
e a najsladje je kad sa jugicem oderes nekog

ja sam se trkao 2 puta: sa lagunom karavan 1.9dci 102ks i pezoom 405 1.6 karavan.. i obojicu sam do 100km-h kidao

.. jugo je inace bio 45 xD
Re: Yugo T.S.
Poslato: Sub Maj 01, 2010 9:31 pm
od bojke
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Maj 02, 2010 10:12 am
od darko qv
Ima i lik u Baru jugica sa Fijatovim 1.6.Ima i plin lik.Kazu da ide extra.
Re: Yugo T.S.
Poslato: Ned Maj 02, 2010 10:38 am
od bojke
1.6 je sasvim OK motor za Juga,ali je razlika ogromna izmedju njega i 2.0.Pogotovo na brzinama vecim od 150 km/h gde 2.0 ubrzava bez pogovora i naprezanja.Uz to nije potrebno motor vrteti u previsoke okretaje jer u svakom momentu ima vise nego dovoljno snage.Sto se tice lezanja u krivinama tezina 2.0 motora je malo previse za Juga,ali uz odgovarajuci trap ni to nije problem.Na mom Jugu su na primer napred ramena od Ritma 130 TC i KW stelujuci amortizeri sto je sasvim dovoljno za dobro lezanje.Pozdrav!!!

Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 1:34 am
od Gumetina
U juga stane u sustini sve sto ima 4 cilindra, tj okaci se agregat negde za kosh i tu se prica svede na pravljenje nosacha motora...
problem nastaje kod jacih motora koji uglavnom deklom pete i rikverca udare u pun desni

to je ces slucaj kod 2.0 konverzije, ali ako se uzme u obzir da takav auto cesto ima distance, i/ili modifikovan trap.... moze da prodje , i prolazi...
sto se 1.8ts 8v motora tice, upgrade je prosto neisplativ... materijal za nosace auspuh i vreme provedeno u pakovanju te petljanije je neuporedivo skuplje od npr 1.6 8v ili 16v motora koji su tu oko 100ks i vuci ce tu skoljku glat...
ko je vozio juga 200 zna o cemu pricam, jeste 2.0 jaci sve stoji, tezi je, ali, opet, ko zeli juga sa 150ks nek pakuje kako zna i ume, ja licno to ne bi radio

razloga je vise, prvo sto je ideja sama po sebi isfurana, drugo sto je mitjin jugo sa opelom 2.0 turbo daleko brzi

(da brzi je i od dariovog jugo integrale 2.0 turbo)
pozzz
RAle
p.s. jel napravio neko juga na struju ili dizel da bas dobro ide ? (uno 1.4 td ili slicno...)
Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 6:31 am
od ljube-kugla
moji drugari teraju jugice,lepe i brze,jedan je 1.6+50 N2O a drugi 2.0 315ks
ja imam ideju za 1.6tc 100ks iz fiata125 special u juga
ovaj je 1.6 lancia
a ovaj aj pogodite koji je motor
Uploaded with
ImageShack.us
Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 5:48 pm
od starac vujadin
Pa stavljena je gore slika vec tog sa Opelovim motorom. Ja bih u Yuga samo ubacivao nesto sa Fiatovim genima.
A od ludila u Yugu, ovo mi je najvece...oko 300ks, wankel twin-turbo

Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 6:09 pm
od darko qv
Jel ovaj poslednji u Americi??
I da slazem se sa starcem,definitivno nesto sa Fiatovim genima.I mislim da mu vise od 1.6 ne treba,vozio sam se davno u jednog fabrickog 65 korala,onaj s 2 karburatora(mislim da je taj),i bio sam odusevljen kako lijepo vuce.Mogu misliti kako tek ide sa 1.6

Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 6:45 pm
od starac vujadin
Da, u Americi. To je auto od predsednika kluba ljubitelja Yugica u USA. Ali, mislim da se u praksi se nije nesto pokazao pouzdanim. Yugo treba da bude 1.3-1.6 i to mu najbolje lezi, mada za ove 2.0 Fiat dohc projekte imam veliki respekt u smislu rada i truda.
Re: Yugo T.S.
Poslato: Uto Maj 04, 2010 7:30 pm
od darko qv
Da i ja.Mada bih najradje u Yugica 1.4 turbo iz Fiata uno.Mislim da od toga bolje ne moze.

Re: Yugo T.S.
Poslato: Čet Maj 06, 2010 12:45 am
od Gumetina
1.3 ili 1.4 turbo , u smislu pouzdanosti i snage, nisu ni prineti 1.5 ili 1.6 motoru...
da ne pricam o dostupnosti delova
cela prica je drasticno komplikovanija od asmatichara, i po meni se nikako ne isplati

Re: Yugo T.S.
Poslato: Čet Maj 06, 2010 1:56 pm
od deja 91
ljudi nasli ste auto za budzenje, vozio sam jugo 6meseci i smucio mi se! Uzmite alfu 33 uz malu doplatu i imate dobar auto...
Re: Yugo T.S.
Poslato: Čet Maj 06, 2010 2:11 pm
od starac vujadin
Kad sam imao budzenog Yugica najvise sam voleo da skidam "skalp" upravo 33-kama.