Stranica 1 od 2

slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:31 pm
od vladapoz
imam alfu 166 2.4 JTD 2000god,kod mene je nekih 4 meseca i od kada sam je kupio pri vecem broju obrtaja (preko 3000rpm) pali lampicu za dizne.Majstor mi je rekao da je u pitanju protokomer,a takodje mi je rekao da mi je turbina pocela da crkava jer vlazi ulje na njoj,e a sada mi vise ne pali lampicu za dizne,ali mi zato ponekada vuce slabije a pogotovu preko 3000rpm.Kada joj dam gas izbacuje crni dim na auspuhu.Majtor mi kaze da je upitanju turbina.I da ne zaboravim teze mi pali kada se motor zagreje na radnu temperaturu.Interesu je me dali je majstor upravu kada kaze da je turbina za to kriva ili je nesto drugo u pitanju?Unapred hvala

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Čet Maj 28, 2009 7:13 am
od alfamen
Moj drugar ima stila jtd mpj i ima potpuno iste simptome kao i ti na alfi!
E sada kako mi on kaze njegov majstor mu je rekao da je u pitanju protokomer.
Ne znam da li je to moguce ili on nije shvatio dobro ali on mu je iskljucio protokomer dok naruceni nestigne i auto mu malo bolje ide.
Bio je na dijagnostici ali ne moze da uspostavi vezu izmedju auta i dijagnostike iz ne znam kojih razloga pa ga sada ceka pretres releja i konekcija.
Da li si ga kacio na dijagn. ...
Sta kaze?
Da li nesto prijavljuje?
Koliko ti ulja trosi na 1000km?
Bilo bi lepo kada bi majstor ili neko drugi mogao da ti pozajmi protokomer samo da probas, da ne bi bacao pare jer verovatno nije jeftin.
Pozdravljam te i nadam se da ces sto pre srediti i uzivati u voznji! :wave: :arflag

Nisam siguran da sam te video u virusu da si predstavio sebe i svoju alfu!
Ako nisi hajde daj nam malo informacija i slicica o svojoj 166, jer nas nema bas mnogo na forumu a bilo bi lepo!
;)

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Pet Maj 29, 2009 7:03 pm
od Majoras V6
Ako ti ne izbacuje belicast dim na auspuh i ako turbina ne zvizdi,ne cimaj se bezveze...Koliko je presla sta je radjeno na autu. JTD je zivotinja od motora pogotovo 2.4,tako da ga je MNOGO tesko sahraniti...Video sam 2.4 jtd-ovku koja je presla oko 450.000km pa ide kao sumanuta...Sve zavisi od odrzavanja ali generalno najbolji dizel ubedljivo za tu generaciju! U svakom slucaju svaka cast za izbor!!! :arflag

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sub Maj 30, 2009 1:00 am
od DushanSD
@Majoras V6 jel to ona SW sto je bila na skupu, taxi vozilo, lik je terao krug na stazi? Ono je stvarno zivotinja od auta :)
Sorry za off :blush:
:wave:

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sub Maj 30, 2009 12:44 pm
od vladapoz
auto je 3 meseca kod mene i sve sto sam uradio bio je servis(ulje,filteri itd...),presla je 190000km,a izbacuje mi crni dim.I ranije sam imao turbo dizela i znam da treba da izbacuje dim kada mu naglo das gas ,ali ovo mi se desava i na 2000rpm kada mi je gas na pola.U drugoj i trecoj brzini uprincipu ima snage i povuce,ali kada prebacim u cetvrtu,petu i sestu to nije taj auto.Naprimer,vozim 6 brzinom na 3000rpm i kada mu dam gas pocne dim da izlazi iz auspuha a auto nista ni da mrdne.Jednom sam hteo da ga prevarim pa ga na tombroju obrtaja presaltam u 5 brzinu na 3800rpm,mislio sam da ce onda da povuce,medjutim nista,tu ga je zakopao i nema dalje.To je sve pocelo da mi se desava pre 2-3 nedelje,a odkako sam je kupio pusta mi ulje na turbini.Pa moguce da zbog toga majtor misli da je turbina.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Maj 31, 2009 1:10 am
od Majoras V6
@Dusan SD nije sa skupa auto...pandurka je u pitanju...
@Vladapoz ma kakvi nema sanse na 190.000km ne postoji mogucnost da mu bilo sta uradis! Kazem ti da je to zivotinja od motora! Sto se tice "crnog dima",obrati paznju na druge dizele...bice ti jasno...svaki dizel i na leru kad puknes pun gas MORA da bljucne "crno" pozadi,a kamoli na malom br obr. u vecoj brzini,jer u trenutku dodavanja gasa ne moze da sagori toliku kolicinu dizela,pa deo pljuje ziv dizel...probaj da ocistis dizne pa javi...

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Maj 31, 2009 1:12 am
od alaza
Dizne.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Maj 31, 2009 2:12 pm
od vladapoz
Jel znate nekog ko cisti dizne i koliko bi to para bilo?

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Maj 31, 2009 11:24 pm
od alaza
Ono sto su mom kumu rekli u italiji je da aparat za ciscenje takvih dizni je papreno skup, tako da je malo verovatno :scratch: da ga ima ko u Srbiji osim delte i da je najisplatljivija varijanta na duge staze nove dizne. Naravno da kostaju puno, ali govorim iz njegovog iskustva, svi ciste "provereno OK" ali na kraju ispadne da se ne uradi dobro, a ciscenje nije ni malo jeftino.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Maj 31, 2009 11:28 pm
od Flavio
Kod koga si isao na pregled,ovde ili BG ?

Btw,ako se resis za dizne,neko mi rece da je Neba iz Klenovnika nabavio onu Wynn's masinu za ciscenje dizni i celog sistema pa razmotri ;) .

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Pon Jun 01, 2009 9:35 am
od vladapoz
Ljudi ja resio problem.Otisao do majsotra i otkacio mi crevo od ECO ventila i sada mi auto ide kao lud i nema vise da izbacuje onaj crni dim.Hvala na savetima u svakom slucaju.Alfamen kazi tom drugaru neka prvo proveri ECO ventil da bezveze ne baca pare,ja zamalo da dam 300eura za turbinu
:amen:

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Pon Jun 01, 2009 5:30 pm
od Majoras V6
Extra! :thumbsup: Samo dizne mozes da ocistis kod Alexe u Mirijev,manje trosi auto i lepse vuce... Jer nase gorivo je haos... :wave:

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Pon Jun 01, 2009 10:29 pm
od vladapoz
Jel znas mozda koliko naplacuje ciscenje dizni?

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Uto Jun 02, 2009 5:48 pm
od Majoras V6
Od 5 do 10E po dizni... :wave:
Imas kod Cika Dr.Alexe... :thumbsup:

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sre Jun 03, 2009 6:45 am
od vladapoz
Daj neki broj od tog iz Mirijeva pa da odem i to da uradim.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sre Jun 03, 2009 6:49 am
od alfamen
:D Superica :D
Javio sam mu i danas cekam rezultate, tj.reakciju!

Za Majorasa V6 pitanje!!!!
Da li cisti i benzinske dizne i gde se nalazi?
Ja radim u Mirjevu i to bi mi bilo idealno dok sam na poslu da mi to sredi!
:wave:

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sre Jun 03, 2009 2:32 pm
od Majoras V6
To je covek Doktor izvolve broj pa se raspitajte... ;) 064/615-40-89 Aleksa

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Čet Avg 06, 2009 8:28 am
od freedom
Jel neko bio kod Majorasovog čike doktora čoveka Alekse? :grin:
Kvalitet? Cene?

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Čet Avg 06, 2009 11:52 am
od Blade
Ja nisam ali su poznati i nema greske ;)

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Pet Avg 07, 2009 7:32 am
od dusanGT
S obzirom da je u pitanju 2.4 JTD, prava adresa za proveru, reparaciju, popravku i zamenu injektora je http://www.dieselvilic.co.rs/ ili neki drugi specijalizovani servis za dizel injektore.
Postoji zabluda da injektori kod common rail motora mogu da se "zaprljaju" i da postanu manje "prohodni", slično diznama kod benzinskih agregata. Ako se samo uzme u obzir da je kod savremenih dizela pritisak u injektorima oko 1400bara, a kod benzinskih dizni oko 2bara, sve je jasno, itd. Na pritisku od 1400bara u kanalima dizel injektora ne može da bude prljavštine i naslaga. E sad... zašto majstori koji čiste benzinske dizne u ultrazvučnim kadama prihvataju da čiste i dizel injektore? Zato što nije štetno, mušterija plaća, a zapravo je skoro beskorisno.
Problem sa injektorima kod common rail dizela obično je posledica suviše velike "propusnosti", što za posledicu ima bogatu smešu i veću potrošnju. Tu pomaže reparacija ili zamena injektora.
Pozdrav. Dušan.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sub Avg 08, 2009 12:56 am
od ig 33
Jeli ova 166 alfa mozda uzeta u Sr.Mitrovici

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sub Avg 08, 2009 1:26 am
od vladapoz
Ja sam je uzeo u Zrenjaninu,ali mi bivsi vlasnik kaze da je kupio u S.Mitrovici.
Da li je bila tvoja?

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Sub Avg 08, 2009 11:14 pm
od ig 33
Nije bila moja nego od poznanika mog,vozio sam je ovde je dugo bila i opet je uzeo istu samo tamnija.A te felne sto su na tvojoj bile su moje jer sam imao indenticnu kao tvoja samo sto je motor u njoj bio 3.0,V6.

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Ned Avg 09, 2009 10:29 pm
od vladapoz
Meni se pokazala ok,imao sam problema sa turbinom jer je geometrija na njoj otisla i kada joj dam pun gas na nekih 3000 do 3500rpm palila mi je lampicu za dizne.I na kraju mi je puklo crevo od interkulera do motora pa sam zato bio otvorio ovu temu jer nije htela da vuce.Kada sam pitao da mi srede geomeriju niko nije hto ispd 250 eura,pa sam uzeo drugu turbinu koja je stvarno dobra.
Nego javlja mi se problem kada vozim da na 2000rpm pocne da mi secka auto,to se desava u svim brzinama sem u petoj i sestoj.Da li neko zna sta je upitanju?

Re: slabije vuce 166 2.4JTD

Poslato: Čet Avg 13, 2009 10:22 pm
od Djo83
Pazi imas nekoliko elemenata koji kontrolisu rad promjenljive geometrije turba. Konkretno imas elektroventil koji regulise pomjeranje krilaca turbine i on najcesce zna da se od zaprljanja pokvari i da se ne pomjera a time ne radi ni VGT (varijabilna geometrija turba). Takodje VGT zna da zasteka i od zaprljanosti turbine. Sasvim je normalno da ima ulja u usisu,naravno ne previshe,jer i sama turbina koja nije nova pusta pomalo a i na usis je spojen odusak uljnih para iz glave motora. Mnogi majstori cim vide ulje na usisnim crijevima oko turbinu pocnu da otpisuju turbinu,a us vati nema polovnog dizela bez toga,sasvim normalna stvar. Ako auto ne trosi dosta ulja (recimo preko dva deca na 1000km,a JTD inace ne trosi nimalo ulja kad je "potpuno ispravan") turbina je u redu. Tacnije,treba pregledati protokomjer,MAP senzor,pierburg ventil,elektroventil VGT-a. I naravno zacepiti EGR bio ili ne bio ispravan.

Lampica za motor i poruka Motor control system failure se cesto javlja pri voznji sa gasom do kraja od 5-10 sekundi,to je cesta pojava na JTD-ovima i javlja se zbog turbo overboosta,tj. previsokog pritiska na turbini kada ECU prebaci auto u Safe mode,tj. iskljuci turbinu da se ista ne bi raspala. Pomaze gasenje i ponovno paljenja motora. Turbo overboost se moze javiti iz vishe razloga,a najcesci je neisravnost nekog od prethodno pomenutih ventila i senzora,ili zbog zaprljanosti krilaca turbina kao i VGT mehanizma u turbina. Problem rjesava promjena problematicnod "device-a" ili otvaranje i ciscenje turbine.

To seckanje je upravo zbog nekog od ovih faktora o kojima sam pisao. Ja kuci imam dvije Alfe 156 1.9 jtd i obje su imale taj problem. Savjetujem ti da krenes ovako da ga rjesavas > prvo zablombiraj EGR ventil metalnom plocicom bez rupe u sredini koju stavis na crijevo koje ide iz EGR-a u usis umjesto dihtunga. Nakon toga izaci negdje na otvoren put i malo produvaj auto. Ako posle toga i dalje bude auto sjeckao pri ubrzanju onda je neki od senzora/ventila vezanih za turbinu i pritisak u njoj ili je ona samo zaprljana iznutra,sto bi se moglo znati nakon sto se otvori. Mozda bi prije otvaranja mogao da probas sa promjenom elektroventila tj. aktuatora VGT-a pa da vidis. Znaci ima vishe mogucih uzroka,treba eliminasati jedan po jedan. Mislim da dijagnostika pokaze samo da postoji overboost problem ali ne moze da kaze koji element konretno pravi problem. Na mojoj Alfi je problem rijesen promjenom protokomjera i blombiranjem EGR-a,kao i promjenom stila voznje. Tacnije auto u konstantnoj voznji uvijek drzim na min 2000 obrtaja i time sprijecavam prljanja turbine i motora iznutra od garezi. Auto ide kao preporodjeno. Na auto putu ga uvijek 5 min izduvam na nekih 3500 obrtaja i to je to.

Na sajtu alfaowner.com ima dosta prica sa sve slikama o ovoj tematici.