Problem sa protokomerom ili nesto drugo...
Poslato: Uto Maj 26, 2009 8:38 pm
Vozim AR147 1.9JTD 8v '02.
Od pre 2 dana mi se desava da pri nizim obrtajima se totalno zalenjio, a na oko 3000rpm pocinje da dobija snagu. Mada mi se cini da nije bas ni to ta snaga koja je bila pre pocetka ovog problema.
Elektricar mi je merio parametre ali na njegovom dijagnostici nema sa cime da uporedi (neki fabricki parametri) pa me zanima da ako neko zna kolki su pravilni odnosi kod protokomera.
Ovi rezultati su na leru:
- za protokomer je: od 33 do 240mg
- pritisak punjenja od 995 - 1400 mPa.
Za oba parametra gornja granica obrtaja je 4000rpm, znaci prvo je na min vrednost je na leru a max je pod gasom u mestu na 4000rpm.
I na dijagnostici nije pokazao neku gresku vezano za usis vazduha i tome slicno.
Inace pritisak punjenja je veci jer sam radio remap.
Jel u pitanju protokomer, boostventil ili nesto trece?
Od pre 2 dana mi se desava da pri nizim obrtajima se totalno zalenjio, a na oko 3000rpm pocinje da dobija snagu. Mada mi se cini da nije bas ni to ta snaga koja je bila pre pocetka ovog problema.
Elektricar mi je merio parametre ali na njegovom dijagnostici nema sa cime da uporedi (neki fabricki parametri) pa me zanima da ako neko zna kolki su pravilni odnosi kod protokomera.
Ovi rezultati su na leru:
- za protokomer je: od 33 do 240mg
- pritisak punjenja od 995 - 1400 mPa.
Za oba parametra gornja granica obrtaja je 4000rpm, znaci prvo je na min vrednost je na leru a max je pod gasom u mestu na 4000rpm.
I na dijagnostici nije pokazao neku gresku vezano za usis vazduha i tome slicno.
Inace pritisak punjenja je veci jer sam radio remap.
Jel u pitanju protokomer, boostventil ili nesto trece?