Stranica 1 od 1
2 Pitanja
Poslato: Pon Maj 25, 2009 12:52 pm
od SCHUMACHER
No1: Nedavno sam mijenjao prednje disk-plocice (stavio Remsa) i primijetio da mi je desna skroz potrosena,dok je lijeva bila do pola otprilike.Zanima me sta moze biti uzrok,i kako odstraniti problem s obzirom da to znatno doprinosi losem ponasanju auta (cak sam zbog toga imao jedan peh koji sam opisao prije par mjeseci).Nakon zamjene plocica ispustio sam zrak ali i dalje pri pravolinijskom kocenju auto zanosi u stranu...
No2:Cime ofarbati poklopac ventila a da se farba ne oguli vremenom zbog temperature s obzirom da bih mijenjao dihtung na deklu pa i to da odradim?Inace bila bi to crna boja...
Hvala unaprijed

Re: 2 Pitanja
Poslato: Pon Maj 25, 2009 12:55 pm
od Tihomirce
Abi druže , može da se desi da te moče kočiona creva .
Re: 2 Pitanja
Poslato: Pon Maj 25, 2009 1:11 pm
od SCHUMACHER
Moracu i to da provjerim.Mijenjao sam i vakum i kocioni aparat takodje samo znatno ranije.Zaboravio sam da napomenem da mi trosi i glicerin,mozda 100ml u 2 mjeseca.Je li moguce da blago pusta na neko crijevo i zbog toga slabije "nabija" pritisak,slabije koci i manje trosi plocice na toj strani?
Re: 2 Pitanja
Poslato: Pon Maj 25, 2009 2:45 pm
od OMP
za kocnice ne bih da diskutujem jer ne znam sta moze biti, a sto se dekle tice ja sam moju ofarbao obicnim silver sprejom(boe je neki za aluminijum tj za felne) i drzi bez problema evo vec godnu dana, neme tu velike temperature pa svaki sprej za felne, aluminijum, metal.. moze bez problema, kad drzi na kocionim klestima onda nemoj za deklu da brines, provereno na vise auta

Re: 2 Pitanja
Poslato: Uto Maj 26, 2009 8:55 am
od SCHUMACHER
Moj drug je motor prskao nekim srebrnim sprejom,sve mu se ogulilo posle 10-ak dana,zato pitam-mada neki malo kvalitetniji sprej trebalo bi da odradi posao...A sta mislis za izduvnu,s obzirom da je ona izlozena malo visocijoj temperaturi?
Re: 2 Pitanja
Poslato: Uto Maj 26, 2009 9:21 am
od Tihomirce
Re: 2 Pitanja
Poslato: Uto Maj 26, 2009 11:00 am
od OMP
evo Tihomirce ti je rekao za granu ako drzi kod njega jos uvek onda nema frke
sto se tice ostalog ja sam ti rekao cime sam ja radio i kod mene se ni malo nije ogulilo a sprej je bio marke "duplicolor" , nemacki

mada i ovi happy i saratoga sto se prodaju su odlicni
Re: 2 Pitanja
Poslato: Uto Maj 26, 2009 12:43 pm
od SCHUMACHER
Nemacki a?Skidaj to

Salim se.Dosao sam na ideju da kupim auto-lak u spreju i time da predjem,samo ne znam hoce li mi biti ruzno:deklo-crno,blok i glava-sivi,poklopac svjecica-crveni...
Re: 2 Pitanja
Poslato: Uto Maj 26, 2009 2:50 pm
od OMP
pa nemoj deklu u crno, neka ide isto u sivo a samo poklopac svecica crven, proverena kombinacja

Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:01 am
od SCHUMACHER
Vec mi je poklopac crvene boje,ali sam mislio da bi motor mozda ljepse izgledao kad bi isao u crnu,sa crvenim poklopcem,i izduvna grana u srebrnu?
Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:41 am
od OMP
ne znam, ukusi su razliciti ali po meni treba ici na jednostavniji izgled tj ne preterivati sa bojama

Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:43 am
od Tihomirce
Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 1:48 pm
od SCHUMACHER
OMP:U pravu si-ljepota je u jednostavnosti-nedje sam procitao da se poznati
svjetski dizajneri vode tom maksimom
TIHOMIRCE:Hvala za trud,bas mi se svidjaju kombinacije.Tvoj motor me sad pomalo podsjeca na motor F1-i to je jedan od razloga zbog cega bih ga prefarbao,kad vec ne mogu (ne daje mi se 1.500e) da ubudzim V6 koji je takodje prelijep,pa makar ovaj da izgleda zahebano.
Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 6:46 pm
od Blade
Ma kopiraj Tihomirceta eXtra

Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 7:34 pm
od OMP
ja sam ipak za neku kombinaciju silver-crveno, vedrije mi izgleda, crveno na radost

Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 7:44 pm
od Blade
Ja sam za sestu bio i kod Tihomirceta mada vidi kako mu dobro izgleda crna
Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:18 pm
od Flavio
Re: 2 Pitanja
Poslato: Sre Maj 27, 2009 11:22 pm
od dekideki
jesi resio kocnice?
moze da ti se desi da je crevo u pitanju, da je pustio pancir pa ima klobuk u koji odlazi pritisak kad kocis...
*sto se tice izgleda motora, meni je najlepsi stajling nefarbani prljavi 24V

Re: 2 Pitanja
Poslato: Čet Maj 28, 2009 7:54 am
od ana156
Tihomirce napisao:
a evo kako sam ja odradio

Kume, polako sa tim kočnicama, oštre su krivine u Kanjonu

!
Tihomirče, bravooo

Re: 2 Pitanja
Poslato: Čet Maj 28, 2009 9:58 am
od SCHUMACHER
dekideki napisao:
*sto se tice izgleda motora, meni je najlepsi stajling nefarbani prljavi 24V

Sve me strah da ne umijes izabrat
Sto se kocnica tice zamalo sam se jednom zakucao,nakon cega sam promijenio kocioni aparat,ali izgleda bez rezultata,tako da moram smisljat nesto drugo s obzirom da je mehanicarima najlakse da kazu:Zamijeni ovo-zamijeni ono,i na kraju kad zamijenim kompletan kocioni sistem normalno da ce sve bit OK...
@Ana 156:Nije kanjon vise toliko opasan,malo su prosirili trake,i postavili zastitnu ogradu,a i da nisu-necete se vi mene tako lako otarasit

Vec se polako spremam za skup u KG dje se nadam da cu konacno upoznat OMP-a,Tihomirce-ta,Alfascorpion-a i ostalu ekipu
