Stranica 1 od 1

Aiuto!

Poslato: Pon Maj 18, 2009 8:40 am
od SCHUMACHER
Vec neko (duze) vrijeme mi se desava da mi auto kad ga forsiram zagrijanog izbacuje rijedak bijeli dim iz auspuha,dok kad je hladan,na puni gas ne dimi uopste.Od zamjene do zamjene mi potrosi od 0,5 do 0,8l ulja,i motor vuce bas dobro.Prije godinu dana sam imao peh da prilikom motornog kocenja probijem klip,slomim ventile i svjecice prilikom cega mi je auto izbacio ulje kroz auspuh,tako da sam zamijenio kompletan motor,takodje 1.7 T.S.Kad sam porazgovarao sa jednim mehanicarem vezano za ovaj dim rekao mi je da to izgara ulje koje je ostalo u auspuh od tog slucaja,ali ja bih volio da cujem vase misljenje.Da ne zaboravim,kad se zagrije motor,pocne da se cuje blago kuckanje negdje kod bregaste,dok kad je hladan radi normalno...Hvala unaprijed.

Re: Aiuto!

Poslato: Pon Maj 18, 2009 10:08 am
od dexxxter
Stavi drugi auspuh u kom nema ostataka ulja... :lol: :yahoo: :clapping: :clapping: :yahoo: :lol:

Re: Aiuto!

Poslato: Pon Maj 18, 2009 11:21 am
od SCHUMACHER
Ili da za te pare od novog auspuha naspem gorivo,da ga cijepam cijeli jedan dan dok to ulje izgori pa da spojim lijepo i korisno :rotfl: Pokvari mi temu :)

Re: Aiuto!

Poslato: Pon Maj 18, 2009 5:23 pm
od Blade
I ja sam pre za tvoju soluciju zagrej auto i pun gas :D :arflag

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 1:28 pm
od SCHUMACHER
:) Bez zezanja sad-moze li nesto drugo biti uzrok tog dima kad je motor zagrijan?

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 1:37 pm
od dekideki
gumice na ventilima. dim mora da ima miris spaljenog ulja, ako mozes da ga mirisom izdvojis iz isparenja benzina. kad se zagreje, nabije ti pritisak u glavi i negde mora da se izduva. klasican sindrom starog motora, tu i tamo zapuseno sto god. kanali za ulje, iberlauf (sistem za reciklazu isparenja ulja), uglavnom:

imas ulje tamo, gde ono ne bi trebalo da bude (u prostoru za sagorevanje)...

naravno da je sve ok kad je motor hladan. :cool:

:wave: za 155!

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 4:18 pm
od alfaskorpion
karike mozda ? tj. sto posto one ;)

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 4:35 pm
od Blade
Da li si siguran da je svo ulje sprzeno iz izduvnog sistema katalizator auspuh :scratch: skini auspuh (srednji lonac) pa vidi el dimi :D tako elimises ulje u auspuhu ili katalizatoru :)
Pazi koliko je presao taj novi motor sto si ubacio i koliko je stojao ?
Ako imas mogucnosti da odradis glavu znacice u svakom slucaju, ulaganje obrada glave, ventila, gumice ventila i dihtunzi nije bog zna koliko ulaganje ako je motor dosta presao ;)

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 4:36 pm
od Blade
@alfaskorpion Zar kad odu karike nije naopacke hladan dimi vruc manje :scratch:

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 7:55 pm
od alfaskorpion
koliko ja znam kad odu gumice zadimi dok je hladan pri prvom paljenju a karike kad je vruc , mada karike kad odu dimi uvek :) Sve zavisi od stanja , tihomirce je zakljucio da karike mogu da zezaju i kako to ide ;)

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 7:58 pm
od Tihomirce
:banghead: :banghead: :banghead: na svojoj koži :banghead: :banghead:
ali meni je dimio i hladan i vruć bez razlike :scratch:

Re: Aiuto!

Poslato: Uto Maj 19, 2009 9:05 pm
od DushanSD
Ima fazon kako da proveris jel su karike ili glava u pitanju. Izmeri kompresiju na hladnom motoru, obrni jedan krug da se lepo zagreje. Zatim izmeri opet na vrucem motoru i ako je veca onda bi trebalo da je OK, ako je manja sipaj malo ulja u cilindar kroz rupu od svecice pa meri onda. Ako se u tom slucaju poveca u pitanju su karike (ulje koje si sipao na klip ce popuniti prostor izmedju karika i cilindra tj luft koji postoji na karikama) a ako je i dalje mala onda su ventili, gumice... Juce sam na Dunavu sa jednim staaaarim mehanicarem na nekoj penti merio kompresiju i tako je isto bilo (ovde su u pitanju bile karike a samo to i moze jer je penta dvotaktna, nema glavu, ventile itd itd...) Covek je majstor starog kova i nema sta ne zna i rekao mi je da se isto kod auta postupa. Mi smo kontrolisali karike. E sad moze se desiti da zamastis drugu svecicu od tog ulja ali se to lako da ocistiti (mislio sam na drugu jer je logicno da jednu ostavis zavijenu kad meris kompresiju jer je tu gubi ako skines drugu). Tako odradi sa svakim cilindrom pa javi sta je i kako je...
Pozdrav :wave:

Re: Aiuto!

Poslato: Sre Maj 20, 2009 8:54 am
od SCHUMACHER
Hvala momci.Dule svaka cast,od srca ti zelim ubrzo neku 155 :wave:

Re: Aiuto!

Poslato: Sre Maj 20, 2009 1:50 pm
od DushanSD
Nema na cemu, hvala na lepim zeljama :) . Vidim da si spomenuo i neko kuckanje kod bregastih, mogao bi majstor malo da pogleda ventile pa da ih nasteluje ponovo ukoliko je to potrebno. Za to treba da ima plocice za stelovanje. Ako jos uvek imas stari motor mozes skinuti sa njega (ako su cele naravno jer si napisao da si slomio ventile) pa da iskombinujete te i ove koje se nalaze na tvom motoru i odradite to...
:wave:

Re: Aiuto!

Poslato: Pon Maj 25, 2009 12:26 pm
od SCHUMACHER
Majsor kaze da nije neophodno stelovanje ventila uprkos tome sto cesto saltam posle 6.000rpm.E sad da li nije neophodno,ili on ne bi da cacka-nisam siguran...U svakom slucaju hvala :wave: