Iso Rivolta-Iso Grifo

Bertone, Bizzarrini, Cizeta, De Tomaso, Pagani itd...
Korisnikov avatar
alfaholic
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05.
Lokacija: Pancevo
Postovi: 1121
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:16 pm

Iso Rivolta-Iso Grifo

Pet Mar 13, 2009 9:12 pm

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Re: Iso Rivolta-Iso Grifo

Pet Mar 26, 2010 2:06 pm

Evo bash sam se danas neshto prisecao svog "bosonogog detinjstva" i mojih prvih susreta sa Alfom drugom polovinom sedamdesetih zahvaljuci mom drugaru iz komshiluka shiji je cale shljakao u Italiji... Njegov cale je bio pravi zaljubljenik i te prve voznje u njegovim Alfama (imao ih je nekoliko, izmdju ostalih GT Junior i Sud ti) su bitno uticale na stvaranje zavisnosti od italijana a posebno Alfe... Elem, dolazio je dosta chesto, i UVEK kolima i stalno donosio brdo igrachaka svome sinu, a ponajvishe onih vezanih za automobile, naravno 99% italijanske marke. Jednom prilikom mu je doneo prospekte sa nekog sajma medju kojima je bio i neki prezentacioni materija za ISO Grifo... Auu, kako je taj auto izgledao pa to je bruka... I setih se danas bash toga, i rekoh sad cu da stavim par slika i neki info na forum, kad' eto neko se toga vec setio... Svaka chast... Evo i od mene, dakle par slika i poneki info ovog zaista izuzetnog modela...

Slika Slika

Na prvoj slici je jedna od prvih verzija, A3/C, iz 1963 godine. Motor je bio poreklom iz Chevroleta - V8 zapremine 4.5 litara, 405 ks i 488 Nm... Sa tezinom od 995 kg, bez vecih problema je postizao brzine vece od 300 km/h. Karoseriju je dizajnirao Giugiaro koji je tada bi u Bertone-u, a za izvandredne vozne karakteristike zasluzan je bio Giotto Bizzarrini, koji je poznat po dizajnu Ferrar-ija 250 GTO... Shta vishe reci? ;)

Na drugoj slici je "chudovishte" restilizovani A3/L sa sedmolitarskim Chevy 427 big block motorom, pravim US muscle monstrumom od oko 400 KS i max. brzinom oko 300 km/h... Kasnije je korishcen i 7.4 litarski Chevy 454 motor...

Zbog niskog tezishta, i odlichne aerodinamike, Iso Grifo je bio izuzetno brz i upravljiv automobil, koji je na suze terao mnoga veca imena u biznisu...

Poslednja verizja imala je neshto slabiji motor - V8 Ford 351 Cleveland, sa 365 ks... Kraj proizvodnje 1974. bio je posledica tadashnje energetske krize... Shteta...

Eto, samo toliko da tupim bash previshe... Automobil je zaista jedan od najboljih Italijanskih superautomobila u istoriji.
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
alaza
Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98.
Lokacija: Pecinci
Postovi: 1147
Pridružio se: Uto Jan 20, 2009 11:01 pm

Re: Iso Rivolta-Iso Grifo

Ned Mar 28, 2010 9:20 pm

lepo nema sta :)
Tija bakcili, svi gi ja potepam,znaš kako? Prvo si progutam jednu kocku šeker,pa se oni svi navadu na njojzi. Ondak si popijem 'ednu jaku crnu kavu da gi zaćoravim, pa kad si ne znaju kude će,tage si popijem 'ednu ljutu rakiju te gi potepam svi.

Povratak na “Ostali proizvođači”