Ti mora da si neki menadzer sa ambicijom rada u diplomatiji
Ne ljuti se, bre. Oprez i sumnja su zdrave, bez njih napretka nema. To je O.K.
*I majstori citaju forume. Ima ih koji kazu da to ne rade i da je to samo gomila budalastina, ali ipak i oni vole da procitaju tudja iskustva.
Ozbiljno. Zivimo u Srbiji gde se redovno desava da za nesto "iz uvoza" moze da se na kraju ispostavi da je sklopljeno u nekoj maloj radionici u podrumu u Velikoj Mostanici koja nije videla aparat za balansiranje. A pise original, novo, deklaracija, fiskalni racun, kobajagi sve po zakonu... O tome ti pricam. O oprezu pri kupovini novih delova.
najgora opcija 1: Kupis novu u radnji, skines menjac kod majstora montiras je (ruke 100e), ona se raspadne, trk kod majstora da zakazes da ponovo skidas menjac, vratis je u prodavnicu. Taj iz prodavnice auto delova moze da se vadi 45 dana da te zavlaci kod reklamacije (po zakonu) a auto ti na kanalu, moze da ti odmah ponovo da drugi isti takav deo koji ce mozda da izdrzi i tako u krug nekoliko puta skidaj menjac i daj majstoru 100e za svaki novi pokusaj, ili ako prodavac ima obraz da kupi kod dobavljaca pravi original na svoju stetu i zavrsena stvar.
vs.
najgora opcija 2: Dodjes u servis koji radi remont sa pomenutim majstorom, dogovoris cenu za delove i ruke i to je to. Lamela se raspadne, ti se vratis u servis oni te prime hitno preko reda i srede ti sve za dan bez dodatnog placanja. E, to je usvajanje reklamacije.
I ti i ja i 99% Alfista sa ovog foruma bismo jako voleli da pazarimo delove iz fabrike predvidjene za prvu ugradnju. Ali, u nedostatku te mogucnosti, kupujemo polovne (iz prve ugradnje), remontovane, ili ako imamo srecu - originalne, koji su 80% kvaliteta prve ugradnje. zasto kaisevi iz prve ugradnje traju 100.000km minimum? zasto niko ziv ne sme da ti garantuje da ce isti kais istog proizvodjaca sa istom oznakom kupljen kao rezervni deo trajati preko 65.000, vec ce ti reci menjaj ga na 50.000 (video sam na sta lici posle 50.000, nije majstorska navlaka... (uzas)
Samo prenosimo i svoja i tudja iskustva ovde. Trajanje je pomenuto u smislu "da dugo vremena i mnogo kilometara odlicno obavlja svoj posao".
cilindar kvacila, pomoc!
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Nije da brojim al'... ne vidim nijedan tehnički argument (ili bar tehničko objašnjenje) kako to u radionici "iza ćoška" bolje "remontuju" set kvačila nego što ga "Valeo", "Sachs" ili "Luk" prave u fabrici.
Mislim da priča o bilo čemu u sekciji "Area Servizio" mora da se zasniva na tačnim informacijama tehničkog karaktera. Samo opis navodnih problema zbog seta kvačila kupljenog u radnji mogao bi da se shvati kao aktivan i posvećen PR menadžment servisa za remont i reparaciju.
Inače, ugradio sam (pre oko 20000km) na JTDm (koji dokazano bolje "kida" kvačilo nego razni TS, JTS i sl.) jedan "Valeo" set i sve radi sasvim OK i pored stila vožnje koji nije baš nežan.
U NS servisu gde sam radio zamenu seta nabavljenog u radnji niko mi nije ni spomenuo remontovanje seta. Kad sam, samo informativno, pitao i za tu opciju, rekli su: ugradićemo, ako doneseš reparirani set i to samo na tvoju odgovornost.
Al' ako neko misli da su u NS servisima konzervativni, evo sličnog mišljenja jednog ozbiljnog tunera: http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ost5096582
Mislim da priča o bilo čemu u sekciji "Area Servizio" mora da se zasniva na tačnim informacijama tehničkog karaktera. Samo opis navodnih problema zbog seta kvačila kupljenog u radnji mogao bi da se shvati kao aktivan i posvećen PR menadžment servisa za remont i reparaciju.
Inače, ugradio sam (pre oko 20000km) na JTDm (koji dokazano bolje "kida" kvačilo nego razni TS, JTS i sl.) jedan "Valeo" set i sve radi sasvim OK i pored stila vožnje koji nije baš nežan.
U NS servisu gde sam radio zamenu seta nabavljenog u radnji niko mi nije ni spomenuo remontovanje seta. Kad sam, samo informativno, pitao i za tu opciju, rekli su: ugradićemo, ako doneseš reparirani set i to samo na tvoju odgovornost.
Al' ako neko misli da su u NS servisima konzervativni, evo sličnog mišljenja jednog ozbiljnog tunera: http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ost5096582
Alfa je stil... ostalo je status...
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Da aktiviram temu.Imam problem sa cilindrom kvacila na pedali,Alfa 155 je u pitanju.Zamenio sam cilindar ali sam zaboravio da ga napunim uljem.Sada ne mogu da dobijem pedalu,kako pritisnem kvacilo tako ono ostane na podu,ali takodje ne pruza nikakav otpor pri stiskanju.Ostavio sam da prenoci,ako ima vazduha u sistemu da prirodnim putem izadje.Ako to ne pomogne kako dalje?Gde se tacno nalazi sisica za odzracivanje?Znam.da mora da se skida aku i njegov nosac da se pridje cilindru na menjacu.Koja je procedura,da odvijem malo sisicu i da drukam dok ne potece ulje i naravno da dolivam u posudu novo ulje?
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
cilindar kvacila, pomoc!
Sve si sam rekao. akumulator i nosac skines da mozes da pridjes. Ne mozes da promasis. Odvijes ventil zabozracivanje da glavni cilindar povuce malo ulja i onda standardno ozracivanje sistema. Ja sam menjao oba cilindra odjednom i nisam imao nikakvih problema da resim vazduh. Samo dobro providno crevo i to je to.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Sredio kvacilo,bilo vazduha koliko hoces,sat vremena sam drukao i ispustao vazduh.Najveci posao je skinuti nosac akumulatora zbog gomile kablova koje imam u tom delu
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
cilindar kvacila, pomoc!
Jbg ili vakuum pumpa ili da se nekako stvori pritisak na boci gde se sipa kociona tecnost pa da se ubrza postupak.
- tasicss
- Garaža: AR 156 1.9 JTD
- Lokacija: Niš
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Alfa Romeo 156 1.9jtd 85kw trebam zameniti cilindre kvacila, u ponudi sam nasao samo Meteli i Magneti marelli, koju marku mi preporucujete? Jedan mehanicar mi rece da ima razlike u cilindru na menjacu, navodno ima dva modela?
When you dream there are no rules, people can fly, anything can happen.