cilindar kvacila, pomoc!
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Zao mi je sto sam kasno video ovu temu, mozda bi se kolega manje nervirao. Odavno je poznato sa Sachs i Valeo prodaju prakticno istu robu. A dele je po dva parametra. Jedan je trziste i ko je bolje pozicioniran na njemu, a drugi, usko povezan sa tim, je brend kola. Posto vlasnici nemackih kola daleko vise traze Sachs, a recimo italijanskih Valeo zbog nekog "ekonomskog patriotizma", onda srazmerno tome i prodaju svoje dleove. To mi je ispricao jedna veletrgovac delovima jos pre nekoliko godina. Ima jos dosta primera takve saradnje.
Acqua-Olio-Benzina
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
malo pre baš pročitah na hrvatskom forumu nešto slično...Ja uglavnom vijam ono ojačano za čipovana vozila...nije mnogo skuplje.
Re: cilindar kvacila, pomoc!
malo pre baš pročitah na hrvatskom forumu nešto slično...Ja uglavnom vijam ono ojačano za čipovana vozila...nije mnogo skuplje.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Da, najsmesnije je da kad dodje vlasnik nekog VW/Fiata i nude mu "imamo Sachs/Valeo za 1000 (necega),a imamo i original valeo/Sachs za 1500 (necega)"..."daj ovo skuplje hocu original, prvu ugradnju"
Acqua-Olio-Benzina
- Vlada AR
- Garaža: Alfa GT JTDm (ex 156 1.9 JTDm 16V; Alfa 146 TD)
- Lokacija: 26222
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Evo da se javim kako prošla zamena kvačila.
Sve u svemu , noćna mora. Proveo sam dva dana kod majstora. Sad sam seo kao čovek, posle dva dana.
Naime juće ujutru sam otišao do majstora sa delovim za mali servis, termostatom i setom kvačila na zamenu. Parkiram auto na kanal i odmah se bacim naskidanje šus pleha, da zamenim filter i ulje dok je auto vruć. To obavim relativno brzo, malo sam tražio filter ulja dok nisam provalio da ima zaštitni poklopac kao turbina pa se ne vidi.
Majstor se baca na posao, skida akumulator, nosač akumulatora, zatim smo skinuli i haubu, zbog prilaza i kako bi zakačili motor. Po skidanju haube skidamo levi točak, plastiku u košu, odvijamo homokinetički zglob i majstor otkačinje viljusku i skidamo poluosovinu a pre toga napolje ulje iz menjača.
Posle ovoga skida cilindar kvačila i otkačinje sajle menjača.Između ovoga poskidali smo sva creva za vazduh koja su smetala. Ovo sve je išlo kako tako. Problema je bilo da se otkačia anlaser pošto je zavijen na zvonu zajebano mu je prići. Morala je i cev auspuha da se odvije (sa katalizatora) . Naravno skinuta su i motora, donji i nosač menjača- iza hladnjaka za vazduh.
Ostao samo menjač da skinemo. Odvili smo šrafove i krenuli lagano da svlačimo menjač. Mesta ima jako malo . Smeta kućište filtera za vazduh, koje nismo skidali. Uspeli smo nekako da izvučemo menjač. Tu stvari počinju da se komplikuju. Majstor nikad nije menjao korpu i lamelu na Alfi, bar ne ovoj kao moja. Naime, nije siguran kako se nabacuje druk ležaj . Staru korpu i lamelu sam skinuo i temeljno kompresorom izduvao plivajući zamajac, koji je u odličnom stanju.
Pozovem majstora koji radi u fijatovom servisu, čiji broj mi je dao drugar. Ovaj kaze da se druk stavlja u zvono na osovinu i kači na viljusku (što je inače i moj majstor predpostavio) a zatim se nabaci menjač i čim se dva šrafa zaviju gurne poluga koja ga ubaci i zaključa u korpu, obzirom da na druku postoji okrugao osigirač koji kad upadne u korpu zaključa druk u korpu i nema nazad (bar meni nije poznato kako bi se skinuo). Sve to uradimo , nabacimo menjač. Stavimo cilindar i ja nagazim kvačilo. Međutim ništa, kvačilo tvdo, neće ni napred ni nazad. Skinemo ponovo menjač. Kad ima sta da vidimo . Limene vođice na koje nailazi viljuška se iskrivile. Zamalo šlog da me strefi. Na svu sreću ispravimo i probamo opet, i opet ništa. Nazovemo ponovo onog majstora i kaže nam čovek da i oni tako rade nekad i po 3-4 puta tj skidaju i guraj menjač, sve dok druk ne upadne lepo u korpu i osigurač ne škljocne. Moj majstor gleda druk i konstatuje da je osigurač mnogo otvoren i da kad treba da naiđe na konus u korpi tu se pomeri i neće unutra. Skine osigirač i malo ga sabije tj smanji mu prečnik. Probamo po treći put i tu druk uleće u korpu iz prve i sve radi kao podmazano. Ja sam u međuvremenu zamenio filer vazduha, ispustio antifriz, zamenio termostat , dok je majstor vraćao sve nazad. Završili smo posao u 19h. Seo sam u auto i kao prebijena mačka otišao pravac kući, bez probne vožnje i ostalog.
Danas ustajem oblačim se i krećem u prodavnicu po potrebštine. Kvačilo ide kao u sir, razlika nebo i zemlja. Stajem ispred marketa, kad odjednom nešto pišti i ispisuje "Sistem failure" i ode auto u safe mode, ide kao jugo.
Ništa odem do kuće, nakačim dijagnostiku i vidim da je greška u usisiu vazduha tj sistem nije dobio odgovarajuću količinu. Mogući problemi senzor protoka, egr ventil, bušno ili loše stavljeno crevo. Krenem prvo od creva , skinem ponovo filter vazduha , pregledam, sve ok, obrišem grešku ali se pojavljuje opet. Odem do majstora i tamo skinem EGR, i leptir usisa. EGR je bio relativno čist ali leptiru i ulazu u usisnu granu blato od gareži i ulja. sve sam očistio i koliko sam mogao da domašim ulaz u usisnu granu. Vratim sve nazad i krenem u probnu vožnju i nagazim malo auto, ali nije to to, fale konji. Kad oćeš, opet upali Sistem failure. Očitam odmah grešku kad sad pored ove za vazuduh i greška - prevelik pritisak turbine.
Vratim se kući razočaran i besan i još jednom podignem haubu (da polijem benzinom motor i zapalim ga ) . Pogledam malo crevce koje ide na senzor turbine (koji je nakačen na hladnjak) , ispipam crevo iznutra kad ono puklo, ali sa strane do motora pa se ne vidi . Skratim crevo i probam auto ponovo. Auto leti , ne pali greške i najzad u 17h ja završavam piiiip koja je počela još juće.
I tako....
Ne zamerite mi ako sam progutao koje slovo ali jedva gledam.
Nadam se da će neko imati koristi od ovog mog pisanija, inače ovoliko nisam pisao ni u školi.
Sve u svemu , noćna mora. Proveo sam dva dana kod majstora. Sad sam seo kao čovek, posle dva dana.
Naime juće ujutru sam otišao do majstora sa delovim za mali servis, termostatom i setom kvačila na zamenu. Parkiram auto na kanal i odmah se bacim naskidanje šus pleha, da zamenim filter i ulje dok je auto vruć. To obavim relativno brzo, malo sam tražio filter ulja dok nisam provalio da ima zaštitni poklopac kao turbina pa se ne vidi.
Majstor se baca na posao, skida akumulator, nosač akumulatora, zatim smo skinuli i haubu, zbog prilaza i kako bi zakačili motor. Po skidanju haube skidamo levi točak, plastiku u košu, odvijamo homokinetički zglob i majstor otkačinje viljusku i skidamo poluosovinu a pre toga napolje ulje iz menjača.
Posle ovoga skida cilindar kvačila i otkačinje sajle menjača.Između ovoga poskidali smo sva creva za vazduh koja su smetala. Ovo sve je išlo kako tako. Problema je bilo da se otkačia anlaser pošto je zavijen na zvonu zajebano mu je prići. Morala je i cev auspuha da se odvije (sa katalizatora) . Naravno skinuta su i motora, donji i nosač menjača- iza hladnjaka za vazduh.
Ostao samo menjač da skinemo. Odvili smo šrafove i krenuli lagano da svlačimo menjač. Mesta ima jako malo . Smeta kućište filtera za vazduh, koje nismo skidali. Uspeli smo nekako da izvučemo menjač. Tu stvari počinju da se komplikuju. Majstor nikad nije menjao korpu i lamelu na Alfi, bar ne ovoj kao moja. Naime, nije siguran kako se nabacuje druk ležaj . Staru korpu i lamelu sam skinuo i temeljno kompresorom izduvao plivajući zamajac, koji je u odličnom stanju.
Pozovem majstora koji radi u fijatovom servisu, čiji broj mi je dao drugar. Ovaj kaze da se druk stavlja u zvono na osovinu i kači na viljusku (što je inače i moj majstor predpostavio) a zatim se nabaci menjač i čim se dva šrafa zaviju gurne poluga koja ga ubaci i zaključa u korpu, obzirom da na druku postoji okrugao osigirač koji kad upadne u korpu zaključa druk u korpu i nema nazad (bar meni nije poznato kako bi se skinuo). Sve to uradimo , nabacimo menjač. Stavimo cilindar i ja nagazim kvačilo. Međutim ništa, kvačilo tvdo, neće ni napred ni nazad. Skinemo ponovo menjač. Kad ima sta da vidimo . Limene vođice na koje nailazi viljuška se iskrivile. Zamalo šlog da me strefi. Na svu sreću ispravimo i probamo opet, i opet ništa. Nazovemo ponovo onog majstora i kaže nam čovek da i oni tako rade nekad i po 3-4 puta tj skidaju i guraj menjač, sve dok druk ne upadne lepo u korpu i osigurač ne škljocne. Moj majstor gleda druk i konstatuje da je osigurač mnogo otvoren i da kad treba da naiđe na konus u korpi tu se pomeri i neće unutra. Skine osigirač i malo ga sabije tj smanji mu prečnik. Probamo po treći put i tu druk uleće u korpu iz prve i sve radi kao podmazano. Ja sam u međuvremenu zamenio filer vazduha, ispustio antifriz, zamenio termostat , dok je majstor vraćao sve nazad. Završili smo posao u 19h. Seo sam u auto i kao prebijena mačka otišao pravac kući, bez probne vožnje i ostalog.
Danas ustajem oblačim se i krećem u prodavnicu po potrebštine. Kvačilo ide kao u sir, razlika nebo i zemlja. Stajem ispred marketa, kad odjednom nešto pišti i ispisuje "Sistem failure" i ode auto u safe mode, ide kao jugo.
Ništa odem do kuće, nakačim dijagnostiku i vidim da je greška u usisiu vazduha tj sistem nije dobio odgovarajuću količinu. Mogući problemi senzor protoka, egr ventil, bušno ili loše stavljeno crevo. Krenem prvo od creva , skinem ponovo filter vazduha , pregledam, sve ok, obrišem grešku ali se pojavljuje opet. Odem do majstora i tamo skinem EGR, i leptir usisa. EGR je bio relativno čist ali leptiru i ulazu u usisnu granu blato od gareži i ulja. sve sam očistio i koliko sam mogao da domašim ulaz u usisnu granu. Vratim sve nazad i krenem u probnu vožnju i nagazim malo auto, ali nije to to, fale konji. Kad oćeš, opet upali Sistem failure. Očitam odmah grešku kad sad pored ove za vazuduh i greška - prevelik pritisak turbine.
Vratim se kući razočaran i besan i još jednom podignem haubu (da polijem benzinom motor i zapalim ga ) . Pogledam malo crevce koje ide na senzor turbine (koji je nakačen na hladnjak) , ispipam crevo iznutra kad ono puklo, ali sa strane do motora pa se ne vidi . Skratim crevo i probam auto ponovo. Auto leti , ne pali greške i najzad u 17h ja završavam piiiip koja je počela još juće.
I tako....
Ne zamerite mi ako sam progutao koje slovo ali jedva gledam.
Nadam se da će neko imati koristi od ovog mog pisanija, inače ovoliko nisam pisao ni u školi.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- impossibleman
- Garaža: alfa 147 jtd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
italijani su pravi cigani ,u to sam se uverio sa svojom ar 147
naime nekoliko puta sam kupovao gumu homokinetika i nije mi odgovarala da bih na kraju utvrdili da mi pase original od alfe 166 ,isto tako kod cilindra kvacila spoljnjeg pase od alfe 33 boxer,sta reci pri izradi pakuju delove kojih imaju ,definitivno pri promeni bilo kog dela obavezno poneti stari na uvid
naime nekoliko puta sam kupovao gumu homokinetika i nije mi odgovarala da bih na kraju utvrdili da mi pase original od alfe 166 ,isto tako kod cilindra kvacila spoljnjeg pase od alfe 33 boxer,sta reci pri izradi pakuju delove kojih imaju ,definitivno pri promeni bilo kog dela obavezno poneti stari na uvid
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
- dixynja
- Garaža: EX 145 1.6 Boxer rosso 130
EX 155 1.8 16v rosso 130
147 1.9 jtd 16v rosso 130 - Lokacija: Beograd-NBG
- Lokacija: Beograd-NBG
Post
Da li si uspeo da utvrdis sta je uzrok tome?
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Dusane,jeste malo stariji post,ali imam indentican problem,pedala je malo tvrdja,lamela ne proklizava,nista ne curi,nigde ne zuji,ali pedala ume da zapne iskljucivo kada je kreni-stani voznja odnosno malo vise stiskanje iste.dusanGT napisao:Ako je kvačilo tvrdo i ponekad se oseti da zapinje u nekom položaju, ali ima dobar hod i odvaja gde treba, da li je problem u:
a) koroziji zgloba viljuške (br. 1) koja aktivira oovinu na kojoj su papučice (br. 2 i 3) koje pritiskaju druk ležaj ,
b) oslabljenosti cilindra (prvenstveno onog bliže pedali kvačila (br. 7), a možda i onog (br. 6) drugog),
c) korpi sa laticama koje su korodirale ili zapunjene materijalom sa lamele, ali imaju dobar nagib (br. 4)?
d) druk ležaju (br. 5)?
Da li si uspeo da utvrdis sta je uzrok tome?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Problem je rešen zamenom seta kvačila i cilindra na zvonu menjača (broj 6). Naravno, majstor je pre ugradnje novog seta podmazao 1, 2 i 3, kao i osovinu na kojoj je druk ležaj.
Rezultat: pedala kvačila je mekša (ali ne mekana kao na nekim drugim vozilima) i nema zapinjanja...
Rezultat: pedala kvačila je mekša (ali ne mekana kao na nekim drugim vozilima) i nema zapinjanja...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dixynja
- Garaža: EX 145 1.6 Boxer rosso 130
EX 155 1.8 16v rosso 130
147 1.9 jtd 16v rosso 130 - Lokacija: Beograd-NBG
- Lokacija: Beograd-NBG
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
To cu i ja svakako uciniti,zamenicu set,trenutno cekam odgovore za cenu.Nego me buni sto se javlja to zapinjanje,mislim da je uzrok tome neki od cilindara...
U svakom slucaju hvala na odgovoru
U svakom slucaju hvala na odgovoru
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Meni je tvrdo kvacilo, menjana su oba cilindra i ulje i nista. Set kvacila nikad nije menjan mozda je do njega, svi koji su ugradjivali novo a narocito remontovano imaju meku pedalu.
Sent from my Wildfire using Tapatalk
Sent from my Wildfire using Tapatalk
- dixynja
- Garaža: EX 145 1.6 Boxer rosso 130
EX 155 1.8 16v rosso 130
147 1.9 jtd 16v rosso 130 - Lokacija: Beograd-NBG
- Lokacija: Beograd-NBG
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Dekideki,pu,pu,pu daleko bilo,slucajno ako ti zatreba meni je ostalo od 155-ice korpa i lamela koji su u ok stanju(mozda su presle 40000 max)razlog zasto sam zameni je sto mi se druk raspao na parcice
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Hvala, veliko!
Dobio sam ceo set nov od druga, on kupio za rezervu nikad ga nije ugradio pa prodao Alfu... Ovaj ne diram dok ne zeza.
Sent from my Wildfire using Tapatalk
Dobio sam ceo set nov od druga, on kupio za rezervu nikad ga nije ugradio pa prodao Alfu... Ovaj ne diram dok ne zeza.
Sent from my Wildfire using Tapatalk
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Ili cilindri ili veliko trenje na mestima 1, 2, i/ili 3.dixynja napisao:... Nego me buni sto se javlja to zapinjanje, mislim da je uzrok tome neki od cilindara...
Imam izvesne rezerve u odnosu na "remontovani" set kvačila, pa me interesuje kako se dobije mekša pedala sa remontovanim u poređenju sa "fabričkim" setom?dekideki napisao:Meni je tvrdo kvacilo, menjana su oba cilindra i ulje i nista. Set kvacila nikad nije menjan mozda je do njega, svi koji su ugradjivali novo a narocito remontovano imaju meku pedalu...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Samo pomoću "jačih" cilindara ili "mekše" korpe, pri čemu ovo drugo može da bude uzrok proklizavanja kod motora sa većim obrtnim momentom...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
takodje, cenim da u meksoj korpi lezi resenje. sto se tice cilindara tu nema slab ili jak, sve je u poluzi koja je fabricki podesena i cao. zato je meni kratak hod pedale, kad sednem u 159 ko da vozim kamion, imam utisak da je hod pedale 150% u odnosu na moju.
s druge strane, 99% sam siguran da vozim fabricki set kvacila koji je, ako je zaista tako, preziveo 207.000km - najverovatnije upravo zbog tvrdoce ne proklizava iako vozim chipovan ECU vec preko 70.000km.
ali zato kad me uhvati kreni-stani u prvoj na vagi, posle 20 minuta pocinje leva noga da mi crkava. boli me taban, a prednja loza pocinje da otkazuje.
nije 155 za kreni stani
s druge strane, 99% sam siguran da vozim fabricki set kvacila koji je, ako je zaista tako, preziveo 207.000km - najverovatnije upravo zbog tvrdoce ne proklizava iako vozim chipovan ECU vec preko 70.000km.
ali zato kad me uhvati kreni-stani u prvoj na vagi, posle 20 minuta pocinje leva noga da mi crkava. boli me taban, a prednja loza pocinje da otkazuje.
nije 155 za kreni stani
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
"Jak" je žargonski izraz (nisam hteo da gnjavim sa hidraulikom ) za cilindar pomoću kojeg se (zbog veće površine klipa) lakše postigne određena sila.
Korpa postane "tvrda" uglavnom zbog zamora materijala (mnogo ciklusa opterećenje-rasterećenje) i zbog trajnih deformacija (skoro da se izgubi konusni oblik). Korpa koja je "otvrdnula" (ali samo na pritisak pedale kvačila, ne funkcionalno) zbog zamora, ne pritiska lamelu jače, nego slabije...
Novom korpom, čiji materijal nije pretrpeo trajne promene, rešava se taj problem, pa mi zato nije jasno kakva reparacija napravi "novu" korpu od stare, a o centriranju i balansiranju da i ne govorimo...
Korpa postane "tvrda" uglavnom zbog zamora materijala (mnogo ciklusa opterećenje-rasterećenje) i zbog trajnih deformacija (skoro da se izgubi konusni oblik). Korpa koja je "otvrdnula" (ali samo na pritisak pedale kvačila, ne funkcionalno) zbog zamora, ne pritiska lamelu jače, nego slabije...
Novom korpom, čiji materijal nije pretrpeo trajne promene, rešava se taj problem, pa mi zato nije jasno kakva reparacija napravi "novu" korpu od stare, a o centriranju i balansiranju da i ne govorimo...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
koliko sam pratio, remontovanje se velikim procentom uspesno obavlja na oprugama i oblogama kvacila, a korpa i lager skoro uvek moraju novi.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Koja je onda razlika u ceni novog i "repariranog" seta, ako u oba slučaja ide nova korpa i potisni ležaj, a i ta "reparirana" lamela mora da se balansira?
Alfa je stil... ostalo je status...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
razlika je ta sto kosta sve "sa rukama" kao dobar set bez "ruku", a remontovana lamela kako kazu ljudi koji su takvu ugradjivali traje duze, plus nove su macka u dzaku cak i da ti je prodavac brat rodjeni nikad ne znas sta si kupio. jer postoji Valeo i Valeo. pa ti izaberi izmedju ta dva koji je pravi a koji je fush.
ja imam ceo set nov u rezervi i posle svih prica opet se premisljam da li da ugradim remontovanu lamelu za nju znam koliko ce da traje a nova - moze 100.000km a moze da zvekne posle 4.000km. pa ti daj ponovo 100e samo majstoru za ruke, i opet ugradi novu a onu novu posalji na neizvesnu reklamaciju.
*napisi, brate nas po kolima, otvoreno: ja sam skeptican po pitanju tih remontovanih lamela zbog toga i toga i novo je uvek bolje. ako smes.
**npr. ja u zivotu ne bih ugradio nove viljuske pa cak i da su jeftinije od remontovanih, jer za remontovane znam da ce da traju po ovim nasim rupendarama i preko 100.000 a nove iz tudjih iskustava vidim da ne traju preko 40.000. kad sam morao na brzinu da menjam krajeve spona uzeo sam nove za koje znam da nece izgurati mnogo, ali sam morao jer nisam mogao remontovane da nabavim brzo. ocekujem da ce izdrzati bar 5.000km.
ja imam ceo set nov u rezervi i posle svih prica opet se premisljam da li da ugradim remontovanu lamelu za nju znam koliko ce da traje a nova - moze 100.000km a moze da zvekne posle 4.000km. pa ti daj ponovo 100e samo majstoru za ruke, i opet ugradi novu a onu novu posalji na neizvesnu reklamaciju.
*napisi, brate nas po kolima, otvoreno: ja sam skeptican po pitanju tih remontovanih lamela zbog toga i toga i novo je uvek bolje. ako smes.
**npr. ja u zivotu ne bih ugradio nove viljuske pa cak i da su jeftinije od remontovanih, jer za remontovane znam da ce da traju po ovim nasim rupendarama i preko 100.000 a nove iz tudjih iskustava vidim da ne traju preko 40.000. kad sam morao na brzinu da menjam krajeve spona uzeo sam nove za koje znam da nece izgurati mnogo, ali sam morao jer nisam mogao remontovane da nabavim brzo. ocekujem da ce izdrzati bar 5.000km.
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Reparirana lamela (najskuplja varijanta ) kod Radeta u Bg-u je odlična investicija čovek radi godinama , ja sam dobio preporuku za njega od starih alfista i ja sam na 4 auta stavljao njegove lamele i ništa sem reči hvale ti nemogu reci za njega. Budi siguran da je to bolja varijanta od bilo koje nove na našem tržištu.
Za korpu je vec druga priča , ako nije fizički disk pohaban nije to jedina stvar. Materijal od kojeg je napravljena lepeza vremenom izgubi elstičnost kao što je Dušan objasnio i samo kvačilo postaje tvrdo i lošije odvaja.
Za korpu je vec druga priča , ako nije fizički disk pohaban nije to jedina stvar. Materijal od kojeg je napravljena lepeza vremenom izgubi elstičnost kao što je Dušan objasnio i samo kvačilo postaje tvrdo i lošije odvaja.
busso trsi Sline
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
@dekideki
Otvoreno: skeptičan sam po pitanju svih "remontovanih" stvari (lamela, amortizeri, vešanje...) zato što kvalitet nije konstantan, nego je rezervisan za stare mušterije, komšije, drugare, ortake, burazere i ostale te vrste...
Bilo je slučajeva da ljudi nisu bili zadovoljni i o tome je pisano na ovom forumu. U tom smilu ne bi trebalo da bude nikakvih primedbi na moj stav - ne primoravam nikog da uradi ovako ili onako, već samo iznosim mišljenje zasnovano na argumentima tehničke prirode.
Možda i promenim mišljenje kad neko od zagovornika "remonta" objasni zašto je bolji "remontovan" set kvačila. Naravno, samo tehnički argumenti!
Otvoreno: skeptičan sam po pitanju svih "remontovanih" stvari (lamela, amortizeri, vešanje...) zato što kvalitet nije konstantan, nego je rezervisan za stare mušterije, komšije, drugare, ortake, burazere i ostale te vrste...
Bilo je slučajeva da ljudi nisu bili zadovoljni i o tome je pisano na ovom forumu. U tom smilu ne bi trebalo da bude nikakvih primedbi na moj stav - ne primoravam nikog da uradi ovako ili onako, već samo iznosim mišljenje zasnovano na argumentima tehničke prirode.
Možda i promenim mišljenje kad neko od zagovornika "remonta" objasni zašto je bolji "remontovan" set kvačila. Naravno, samo tehnički argumenti!
Alfa je stil... ostalo je status...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
Bez namere ikad ikome da namecem misljenje, trazim od tebe upravo tehnicke razloge zasto majstorski remontovana lamela u koju su ugradjeni 100% provereni delovi nije najbolje resenje, deo sa kim je zadovoljno najmanje 5 ljudi koje licno poznajem. s druge strane, zasto mora nova da bude bolja, kad poznajem trojicu koji nisu zalili para za najbolju i ta im se raspala ubrzo po ugradnji.
Nema pravila.
Nekako mi je lakse kad upoznam majstora koji je sklapao, drugi je nivo odgovornosti nego kad dodjes da reklamiras novu pa ti kazu, ne znam poreklo lamele i gde i ko je sklapao, izvlacenje tipa ako su mene zeznuli nisam ja tebe namerno itd. To nije drugarska rodjacka itd varijanta, preporuka je u pitanju. Isto kao los glas o novim lamelama, reklamacije se jos brze sire medju kupcima nego dobre preporuke...
btw, Lamela koju imam u rezervi je kupljena pre vise od 10 godina, pa se nadam da je original.
Nema pravila.
Nekako mi je lakse kad upoznam majstora koji je sklapao, drugi je nivo odgovornosti nego kad dodjes da reklamiras novu pa ti kazu, ne znam poreklo lamele i gde i ko je sklapao, izvlacenje tipa ako su mene zeznuli nisam ja tebe namerno itd. To nije drugarska rodjacka itd varijanta, preporuka je u pitanju. Isto kao los glas o novim lamelama, reklamacije se jos brze sire medju kupcima nego dobre preporuke...
btw, Lamela koju imam u rezervi je kupljena pre vise od 10 godina, pa se nadam da je original.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: cilindar kvacila, pomoc!
U mojim postovima nema kategoričnih tvrdnji, već uglavnom stavova i informacija kao osnove za razmišljanje, zbog razjašnjenja i demistifikacije. Informisani i misleći klijenti su najbolja osnova za unapređenje kvaliteta majstorskog rada. Zato je dragocena uloga foruma gde se iznesu mišljenja (ponekad i oprečna), a svako neka sudi na osnovu znanja i iskustva.
Nisam, dakle, rekao da nešto "ne valja", već samo da imam "izvesne rezerve" (diplomatski izraz). A te "rezerve" su zasnovane na pretpostavci da se korpa i lamela u fabrici balansiraju i da ne znam da li je to slučaj kod ovih koji se bave "reparacijom". Pored toga, postavlja se i pitanje kvaliteta materijala i delova kojima se radi "reparacija".
Na kraju, da naglasim i izbegnem nesporazume: ako se uzme u obzir naša realnost, broj zadovoljnih i nezadovoljnih (bilo čime, pa i kvačilom) nije tehnička, već psiho-sociološka i ekonomska kategorija. U tom smislu, funkcija seta kvačila u vozilu nije "da dugo traje".
Nisam, dakle, rekao da nešto "ne valja", već samo da imam "izvesne rezerve" (diplomatski izraz). A te "rezerve" su zasnovane na pretpostavci da se korpa i lamela u fabrici balansiraju i da ne znam da li je to slučaj kod ovih koji se bave "reparacijom". Pored toga, postavlja se i pitanje kvaliteta materijala i delova kojima se radi "reparacija".
Na kraju, da naglasim i izbegnem nesporazume: ako se uzme u obzir naša realnost, broj zadovoljnih i nezadovoljnih (bilo čime, pa i kvačilom) nije tehnička, već psiho-sociološka i ekonomska kategorija. U tom smislu, funkcija seta kvačila u vozilu nije "da dugo traje".
Alfa je stil... ostalo je status...