Stranica 106 od 111

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Pet Nov 01, 2019 6:05 pm
od Fructus
Hvala na odg. Ova je strcala po 5mm sa svake strane. Ja sam staru koja je vec bila ispeskirao, namazao lepkom i zalio sa PU. Znaci dobro smo uradili :)

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sub Nov 02, 2019 2:37 am
od machella
Na vecini delova trapa npr na 156 je bolje imati slobodan poliuretan, biksna je uglavnom zategnuta a poliuretan bi trebao da bude uzi kako ne bi kacio naokolo. Uglavnom bude tu i platna, ja sam cak i dodavao negde gde ih nije bilo da izbegnem bilo kakvu skripu u radu i rotacijama.

Evo i malo primera obrada iz moje teme:
Slika


Npr za te zadnje uporne vile strongflex nije predvideo platne, pa mi se desilo da u mojoj malo dinanicnijoj voznji komplet vila izleti sa selena, te sam dodao platnu da izbegnem takve probleme :drink

Evo slika ka albumu za sredjivanjem trapa, mozda vidis jos nesto interesantno: https://flic.kr/s/aHsmJ6PH9f

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sub Nov 02, 2019 2:38 pm
od Fructus
Hvala na slikama i savetima. Dobro ste vi to sredili. Primecujem da skoro svi komadi imaju vazduh na krajevima, kao na ovoj slici.

Da li ne znaju da ga rese ili ih boli ona stvar pitanje je... Vazduh je najveci problem prilikom nalivanja PU i za te cene koje stavljaju takvi komadi idu u skart, a ne u prodaju. To je sramota.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sub Nov 02, 2019 11:16 pm
od machella
Pošto je to spoljna ivica mislim da je nebitno, unutra nije bilo nicega. Doduse 3 paket po redu koji sam narucio drugaru za 159 je izgledao daleko bolje sto se tice zavrsne obrade, imali su broj proizvoda izliven, puno bolje su izgledale.

Sto se tice samih dimenzija svega nisu bili potpuno 100% tacni svuda, obradjivao sam vecinu malo smirglom ili brusilicom da izbegnem sve vrste skripe kao sto vidis na primerima :)

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Ned Nov 03, 2019 10:43 am
od Fructus
Znam da taj deo gde je vazduh ne utice na funkicionisanje, ali je ipak ruzno za videti. Oni rade sa materijalom koji se sastoji iz 3 komponente. Ne sme alat da se dira kad se nalije, zato im i zarobljava vazduh. Cudno se ponasa kad je komad sa rupom u sredini. Ne moze tacno da se izracuna skupljanje, zato im dimenzije variraju. Ja sam nalivao komad od 11kg sa tim materijalom i dobio sam elipsu umesto kruga u sredini. Sto je veci komad teze ga je napraviti da bude dobar sa tim materijalom. A PU je i zeznut za obradu, ako hoces savrsen deo. Zato su im prvi komadi bili losiji, dok se nisu uhodali malo.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Pon Nov 04, 2019 10:55 pm
od alonso
Fructus napisao:
A da li ovakav neki deo može da se napravi od PU, i da bude u istim dimenzijama (plastični klizač lanca). Na slici je isti deo samo iz dva ugla...

Slika

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Uto Nov 05, 2019 2:58 pm
od Fructus
Moze, ali iz komada, bez tih usecenih delova, da se ne bi komplikovalo oko izrade alata. Da li je ta caura fiksirana ili se okrece? Koja je tvrdoca toga? Koje su temperature u pitanju dok radi to?

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Uto Nov 05, 2019 4:54 pm
od alonso
Za čauru nisam siguran, kad budem izvadio deo znaću pa ću javiti... Temperature koje treba da zadovolji je temperatura motornog ulja na radnoj temperaturi...

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 12:32 am
od Fructus
Tu treba nesto tvrdje od ovoga sto ja radim.Ja sam u A skali do 95sha. Postoji i tvrdji PU 60 i 70sha u D skali. Ovo moje je testirano od 80 do -70 stepeni i nije menjalo karakteristike. Ali msm za taj deo ide vrsta neka vrsta polietilena..
Ovo su karakteristike najtvrdjeg PU sa kojim ja radim https://i.postimg.cc/VLQRgT7w/Screensho ... 220414.jpg

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 6:31 am
od MiloshBg
Polietilen ili da bude vecita stvar, PA6 i vozi.

Isto tako i za neke delove trapa moze se pakovati poliamid...

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 11:06 am
od Fructus
uhmwpolietilen. To je trenutno najjaca termoplastika. Od nje se rade takve stvari, a moze da se brizga. Poliuretan se naliva slobodnim padom, a kod tih tvrdoca od 60D, kao sto je taj deo, dolazi do stezanja u nekih 20 sekundi, ne moze da se odreaguje da se izbaci vazduh, ako je alat komplikovan ili da se ulije uopste u sitnije delove alata.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 11:12 am
od Fructus
To za delove trapa, poliamid nikad nece biti bolji od PU. A pritom mozes da biras tvrdoce u zavisnosti za koji deo trapa ti treba. Poliamid moze da se polomi, ovo nema sanse. Covek koji je nekad radio reparaciju trapa, mi je rekao pre par dana da su ubacivali poliamid u kugle, pa je pucao.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 2:10 pm
od YUgisa
Poliamid moze da se koristi samo ukoliko je rotacija elementa u osi sa smerom poliamida. Odnosno tamo gde se element rotira u 3 dimenzije, nije moguce da se koristi.

Slikahttps://flic.kr/p/2hChrN1

Manji silen blok sam pravio od poliamida jer se viljuska rotira oko njega, ali veci silen blok se "lomi" pri rotaciji viljuske i tu je morao poliuretan.


Sa strane performansi, poliamid je bolji nego poliuretan, ali kao najbolji kompromis buke, performansi, mogucnosti ugradnje, poliuretan ima vecu prednost.

Kod mene na autu sve je u poliamidu i unibalu sem solje napred i nazad i to zato sto zbog rotacije amortizera u tri ose, nije moguce staviti poliamid a unibal je problem cena i moguca buka jer bi onda ceo trap bio "kruto" povezan. Ali savrseno mesto za poliuretan.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Sre Nov 06, 2019 3:51 pm
od Fructus
Samo tu kuglu da resim, kako da je demontiram, centriram i zalijem sa PU. Ta solja sto ti kazes da ti treba, kako izgleda i koja tvrdoca treba?

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Uto Dec 10, 2019 6:13 pm
od COYG
Možda sam malo omašio temu, a možda i nisam.

U levoj krivini imam problem, u smislu da se aktivira ASR kod desnog točka, pali i onu žutu lampica za proklizavanje. I to je baš počelo da aktivira bezveze kad vozim 20, 30, 40. U desnoj krivini nema problema ni sa 120 i preko. Do gume ili felne nije, isto radi i sa 15 i sa 16 i sa 17", sa polovinim ili novim gumama.

Kapiram da je abs senzor na desnom točku problem, loš kontakt ili stradao. Iskustva, mišljenja?

Trapovi na našim Alfama

Poslato: Uto Dec 10, 2019 9:51 pm
od zeljko12
Zadnji amortizeri na 166 su za zamjenu. Pošto imam jednu za djelove skinuo bih sa nje da vidim da li se mogu iskoristiti. Ali ne znam kako se skidaju zadnji amortizeri. Postoji li neki vodič, savjet, tema?

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 10:36 am
od Andrej
...pod rizikom da prodjem kao dvojica iznad ^^, bez odgovora - 147 amortizeri sa Eibach ProKit-om, da li KYB ili Bilstein B4? Znam da je KYB 'safe' izbor, medjutim Bilstein je brend koji konzumiram na oba Juga, ali B6 i B8, sto je bitna razlika. Ne znam kakvi su B4 za Alfu, a tipa 'prave se u Turskoj' i sl. nije argument, jer fabrika ima standard kvaliteta, tako da u to ne verujem previse. Da li neko ima iskustva iz prve ruke? KYB je nesto povoljnija varijanta, ali to nije mnogo bitno u mojoj dilemi. :)

Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 10:42 am
od mali radojica
Pre par godina ovde je neko stavio zadnje Bilstajn na 147 (mozda Dragon ali nisam siguran) i imao je problema sa centriranjem trapa tj zadnji tockovi su mu bili u plusu. Morao je da proslicuje rupe da bi to doveo u red.

Nije odgovor na tvoje pitanje ali moze da znaci informacija.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 1:21 pm
od YUgisa
Za razliku od B6 i B8, Bilstein B4 se kopira, uvoze ih mnogi ali jedino Vudim Trade je meni dostavio original svaki put, ali da li i dalje rade tako ne bih znao reci posto godinama nisam nabavljao kod njih. Nemam iskustva sa KYB direktno, mada jesam bio ukljucen u neke probleme koji su ljudi imali sa njima, pa sa te strane ne bih se oslonio na njih (a po opisu funkcionisanja ljudi na netu mi je jos jedan razlog zasto bi ih izbegao), a originalni Bilstein B4 je najbolji standardan amortizer koji sam ja imao priliku da testiram/vozim.

Pa to nista ne znaci, vi sa Alfama svi imate razlicite nagibe :lol:

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 1:35 pm
od Andrej
Kako razlikujes original od kopije kod Bilsteina?

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 2:12 pm
od YUgisa
Amaterski prilicno tesko sem ako nemas jedan pored drugog da uporedis posto je nekad razlika jedino u kvalitetu farbe, nekad su razlike vece, tipa kod ulozaka su matice recimo najcesce gde se ubedljivo razlikuju, dyno merenje je najbolja stvar za utvrdivanje ali i to moras da imas jedan originalan za osnovu naspram koje bi mogao posle uvek utvrdjivati, jedino je za B6 i B8 lako jer pise u katalogu kolike su sile ali ja jos nisam naleteo na kopije, a vecina ih ima one deblje osovine koje su totalno netipicne pa ih je verovatno neisplativo kopirati.

Mada je bilo i nekad ociglednih primera kao sto je lepak od stare nalepnice i onda nova nalepnica zalepljena nakrivo ili je manja od stare pa strci lepak okolo xD

Pre je na kucistu bila utisnuta stara kataloska oznaka, pa si mogao te brojeve da ukucas u gugl i vidis da li ce ti negde izbaciti to u katalogu, ako nadjes onda si mogao biti siguran da je original, a ako ne onda moze i ne mora biti original (kopije uvek imaju druge oznake (vazi i za druge proizvodjace)), ali je problem sto je od pre koju godinu Bilstein izbacio totalno to iz proizvodnje kod B4 i sad se kucaju delimicni brojevi iz kataloga i datum.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 2:24 pm
od Dragon
mali radojica napisao:Pre par godina ovde je neko stavio zadnje Bilstajn na 147 (mozda Dragon ali nisam siguran) i imao je problema sa centriranjem trapa tj zadnji tockovi su mu bili u plusu. Morao je da proslicuje rupe da bi to doveo u red.

Nije odgovor na tvoje pitanje ali moze da znaci informacija.
Tako je, Bilsten B4, kupljeni u Vudimu. Tockovi u plusu, nije moglo drugacije nego da se slicuju rupe. nakon toga je sve bilo ok.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 3:18 pm
od Andrej
Ja ako ne slicujem rupe na amortima, ne racunam da sam ih stavio... :) Salu na stranu, stvarno to mi je najmanji problem da resim sa trapadzijom. Gledam kukanja na neke reklamacije, ispade da je random, kako ti zapadne kao i za sve kod nas...

https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1

https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1

Trapovi na našim Alfama

Poslato: Čet Jan 16, 2020 9:04 pm
od toma777
Ja sam zadnje Bilstein stavio na 156 karavana, pro kit opruge, nisam previse tad razmisljao original ili ne, mislim da su bili iz vudima, izdrzali su 4 grcke pod punim opterecenjem (pun gepek i krovni nosac), trenutno nesto preko 60hiljada presli. Za sad jos uvek preko lezecih lepo upijaju, na rupama nista ne lupa.

Re: Trapovi na našim Alfama

Poslato: Pon Jan 20, 2020 1:38 pm
od alfamen
zeljko12 napisao:Zadnji amortizeri na 166 su za zamjenu. Pošto imam jednu za djelove skinuo bih sa nje da vidim da li se mogu iskoristiti. Ali ne znam kako se skidaju zadnji amortizeri. Postoji li neki vodič, savjet, tema?

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
Zdravo Zelko,
da bi promenio zadnje amortizere na 166, moras da ocistis nazad sve. Sediste, naslone, policu itd..... Tek tada dolazis do gornjih srafova u kosu!
Veliki pozdrav :arflag