Trapovi na našim Alfama
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hvala na odg. Ova je strcala po 5mm sa svake strane. Ja sam staru koja je vec bila ispeskirao, namazao lepkom i zalio sa PU. Znaci dobro smo uradili
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Na vecini delova trapa npr na 156 je bolje imati slobodan poliuretan, biksna je uglavnom zategnuta a poliuretan bi trebao da bude uzi kako ne bi kacio naokolo. Uglavnom bude tu i platna, ja sam cak i dodavao negde gde ih nije bilo da izbegnem bilo kakvu skripu u radu i rotacijama.
Evo i malo primera obrada iz moje teme:
Npr za te zadnje uporne vile strongflex nije predvideo platne, pa mi se desilo da u mojoj malo dinanicnijoj voznji komplet vila izleti sa selena, te sam dodao platnu da izbegnem takve probleme
Evo slika ka albumu za sredjivanjem trapa, mozda vidis jos nesto interesantno: https://flic.kr/s/aHsmJ6PH9f
Evo i malo primera obrada iz moje teme:
Npr za te zadnje uporne vile strongflex nije predvideo platne, pa mi se desilo da u mojoj malo dinanicnijoj voznji komplet vila izleti sa selena, te sam dodao platnu da izbegnem takve probleme
Evo slika ka albumu za sredjivanjem trapa, mozda vidis jos nesto interesantno: https://flic.kr/s/aHsmJ6PH9f
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hvala na slikama i savetima. Dobro ste vi to sredili. Primecujem da skoro svi komadi imaju vazduh na krajevima, kao na ovoj slici.
Da li ne znaju da ga rese ili ih boli ona stvar pitanje je... Vazduh je najveci problem prilikom nalivanja PU i za te cene koje stavljaju takvi komadi idu u skart, a ne u prodaju. To je sramota.
Da li ne znaju da ga rese ili ih boli ona stvar pitanje je... Vazduh je najveci problem prilikom nalivanja PU i za te cene koje stavljaju takvi komadi idu u skart, a ne u prodaju. To je sramota.
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pošto je to spoljna ivica mislim da je nebitno, unutra nije bilo nicega. Doduse 3 paket po redu koji sam narucio drugaru za 159 je izgledao daleko bolje sto se tice zavrsne obrade, imali su broj proizvoda izliven, puno bolje su izgledale.
Sto se tice samih dimenzija svega nisu bili potpuno 100% tacni svuda, obradjivao sam vecinu malo smirglom ili brusilicom da izbegnem sve vrste skripe kao sto vidis na primerima
Sto se tice samih dimenzija svega nisu bili potpuno 100% tacni svuda, obradjivao sam vecinu malo smirglom ili brusilicom da izbegnem sve vrste skripe kao sto vidis na primerima
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Znam da taj deo gde je vazduh ne utice na funkicionisanje, ali je ipak ruzno za videti. Oni rade sa materijalom koji se sastoji iz 3 komponente. Ne sme alat da se dira kad se nalije, zato im i zarobljava vazduh. Cudno se ponasa kad je komad sa rupom u sredini. Ne moze tacno da se izracuna skupljanje, zato im dimenzije variraju. Ja sam nalivao komad od 11kg sa tim materijalom i dobio sam elipsu umesto kruga u sredini. Sto je veci komad teze ga je napraviti da bude dobar sa tim materijalom. A PU je i zeznut za obradu, ako hoces savrsen deo. Zato su im prvi komadi bili losiji, dok se nisu uhodali malo.
- alonso
- Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI - Lokacija: Beograd
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Moze, ali iz komada, bez tih usecenih delova, da se ne bi komplikovalo oko izrade alata. Da li je ta caura fiksirana ili se okrece? Koja je tvrdoca toga? Koje su temperature u pitanju dok radi to?
- alonso
- Garaža: Saab 9-3 2.0T Aero
ex Alfa Romeo 147 1.9 16v TI - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Za čauru nisam siguran, kad budem izvadio deo znaću pa ću javiti... Temperature koje treba da zadovolji je temperatura motornog ulja na radnoj temperaturi...
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Tu treba nesto tvrdje od ovoga sto ja radim.Ja sam u A skali do 95sha. Postoji i tvrdji PU 60 i 70sha u D skali. Ovo moje je testirano od 80 do -70 stepeni i nije menjalo karakteristike. Ali msm za taj deo ide vrsta neka vrsta polietilena..
Ovo su karakteristike najtvrdjeg PU sa kojim ja radim https://i.postimg.cc/VLQRgT7w/Screensho ... 220414.jpg
Ovo su karakteristike najtvrdjeg PU sa kojim ja radim https://i.postimg.cc/VLQRgT7w/Screensho ... 220414.jpg
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Polietilen ili da bude vecita stvar, PA6 i vozi.
Isto tako i za neke delove trapa moze se pakovati poliamid...
Isto tako i za neke delove trapa moze se pakovati poliamid...
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
uhmwpolietilen. To je trenutno najjaca termoplastika. Od nje se rade takve stvari, a moze da se brizga. Poliuretan se naliva slobodnim padom, a kod tih tvrdoca od 60D, kao sto je taj deo, dolazi do stezanja u nekih 20 sekundi, ne moze da se odreaguje da se izbaci vazduh, ako je alat komplikovan ili da se ulije uopste u sitnije delove alata.
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
To za delove trapa, poliamid nikad nece biti bolji od PU. A pritom mozes da biras tvrdoce u zavisnosti za koji deo trapa ti treba. Poliamid moze da se polomi, ovo nema sanse. Covek koji je nekad radio reparaciju trapa, mi je rekao pre par dana da su ubacivali poliamid u kugle, pa je pucao.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Poliamid moze da se koristi samo ukoliko je rotacija elementa u osi sa smerom poliamida. Odnosno tamo gde se element rotira u 3 dimenzije, nije moguce da se koristi.
https://flic.kr/p/2hChrN1
Manji silen blok sam pravio od poliamida jer se viljuska rotira oko njega, ali veci silen blok se "lomi" pri rotaciji viljuske i tu je morao poliuretan.
Sa strane performansi, poliamid je bolji nego poliuretan, ali kao najbolji kompromis buke, performansi, mogucnosti ugradnje, poliuretan ima vecu prednost.
Kod mene na autu sve je u poliamidu i unibalu sem solje napred i nazad i to zato sto zbog rotacije amortizera u tri ose, nije moguce staviti poliamid a unibal je problem cena i moguca buka jer bi onda ceo trap bio "kruto" povezan. Ali savrseno mesto za poliuretan.
https://flic.kr/p/2hChrN1
Manji silen blok sam pravio od poliamida jer se viljuska rotira oko njega, ali veci silen blok se "lomi" pri rotaciji viljuske i tu je morao poliuretan.
Sa strane performansi, poliamid je bolji nego poliuretan, ali kao najbolji kompromis buke, performansi, mogucnosti ugradnje, poliuretan ima vecu prednost.
Kod mene na autu sve je u poliamidu i unibalu sem solje napred i nazad i to zato sto zbog rotacije amortizera u tri ose, nije moguce staviti poliamid a unibal je problem cena i moguca buka jer bi onda ceo trap bio "kruto" povezan. Ali savrseno mesto za poliuretan.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Fructus
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: NP
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Samo tu kuglu da resim, kako da je demontiram, centriram i zalijem sa PU. Ta solja sto ti kazes da ti treba, kako izgleda i koja tvrdoca treba?
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Možda sam malo omašio temu, a možda i nisam.
U levoj krivini imam problem, u smislu da se aktivira ASR kod desnog točka, pali i onu žutu lampica za proklizavanje. I to je baš počelo da aktivira bezveze kad vozim 20, 30, 40. U desnoj krivini nema problema ni sa 120 i preko. Do gume ili felne nije, isto radi i sa 15 i sa 16 i sa 17", sa polovinim ili novim gumama.
Kapiram da je abs senzor na desnom točku problem, loš kontakt ili stradao. Iskustva, mišljenja?
U levoj krivini imam problem, u smislu da se aktivira ASR kod desnog točka, pali i onu žutu lampica za proklizavanje. I to je baš počelo da aktivira bezveze kad vozim 20, 30, 40. U desnoj krivini nema problema ni sa 120 i preko. Do gume ili felne nije, isto radi i sa 15 i sa 16 i sa 17", sa polovinim ili novim gumama.
Kapiram da je abs senzor na desnom točku problem, loš kontakt ili stradao. Iskustva, mišljenja?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- zeljko12
- Garaža: 166 3.0 V6
ex 156 1.8ts
ex 145 1.6ts
ex 146 1.4ts x2 - Lokacija: Podgorica
Post
Trapovi na našim Alfama
Zadnji amortizeri na 166 su za zamjenu. Pošto imam jednu za djelove skinuo bih sa nje da vidim da li se mogu iskoristiti. Ali ne znam kako se skidaju zadnji amortizeri. Postoji li neki vodič, savjet, tema?
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
...pod rizikom da prodjem kao dvojica iznad ^^, bez odgovora - 147 amortizeri sa Eibach ProKit-om, da li KYB ili Bilstein B4? Znam da je KYB 'safe' izbor, medjutim Bilstein je brend koji konzumiram na oba Juga, ali B6 i B8, sto je bitna razlika. Ne znam kakvi su B4 za Alfu, a tipa 'prave se u Turskoj' i sl. nije argument, jer fabrika ima standard kvaliteta, tako da u to ne verujem previse. Da li neko ima iskustva iz prve ruke? KYB je nesto povoljnija varijanta, ali to nije mnogo bitno u mojoj dilemi.
Light is Right
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Trapovi na našim Alfama
Pre par godina ovde je neko stavio zadnje Bilstajn na 147 (mozda Dragon ali nisam siguran) i imao je problema sa centriranjem trapa tj zadnji tockovi su mu bili u plusu. Morao je da proslicuje rupe da bi to doveo u red.
Nije odgovor na tvoje pitanje ali moze da znaci informacija.
Nije odgovor na tvoje pitanje ali moze da znaci informacija.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Za razliku od B6 i B8, Bilstein B4 se kopira, uvoze ih mnogi ali jedino Vudim Trade je meni dostavio original svaki put, ali da li i dalje rade tako ne bih znao reci posto godinama nisam nabavljao kod njih. Nemam iskustva sa KYB direktno, mada jesam bio ukljucen u neke probleme koji su ljudi imali sa njima, pa sa te strane ne bih se oslonio na njih (a po opisu funkcionisanja ljudi na netu mi je jos jedan razlog zasto bi ih izbegao), a originalni Bilstein B4 je najbolji standardan amortizer koji sam ja imao priliku da testiram/vozim.
Pa to nista ne znaci, vi sa Alfama svi imate razlicite nagibe
Pa to nista ne znaci, vi sa Alfama svi imate razlicite nagibe
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Amaterski prilicno tesko sem ako nemas jedan pored drugog da uporedis posto je nekad razlika jedino u kvalitetu farbe, nekad su razlike vece, tipa kod ulozaka su matice recimo najcesce gde se ubedljivo razlikuju, dyno merenje je najbolja stvar za utvrdivanje ali i to moras da imas jedan originalan za osnovu naspram koje bi mogao posle uvek utvrdjivati, jedino je za B6 i B8 lako jer pise u katalogu kolike su sile ali ja jos nisam naleteo na kopije, a vecina ih ima one deblje osovine koje su totalno netipicne pa ih je verovatno neisplativo kopirati.
Mada je bilo i nekad ociglednih primera kao sto je lepak od stare nalepnice i onda nova nalepnica zalepljena nakrivo ili je manja od stare pa strci lepak okolo xD
Pre je na kucistu bila utisnuta stara kataloska oznaka, pa si mogao te brojeve da ukucas u gugl i vidis da li ce ti negde izbaciti to u katalogu, ako nadjes onda si mogao biti siguran da je original, a ako ne onda moze i ne mora biti original (kopije uvek imaju druge oznake (vazi i za druge proizvodjace)), ali je problem sto je od pre koju godinu Bilstein izbacio totalno to iz proizvodnje kod B4 i sad se kucaju delimicni brojevi iz kataloga i datum.
Mada je bilo i nekad ociglednih primera kao sto je lepak od stare nalepnice i onda nova nalepnica zalepljena nakrivo ili je manja od stare pa strci lepak okolo xD
Pre je na kucistu bila utisnuta stara kataloska oznaka, pa si mogao te brojeve da ukucas u gugl i vidis da li ce ti negde izbaciti to u katalogu, ako nadjes onda si mogao biti siguran da je original, a ako ne onda moze i ne mora biti original (kopije uvek imaju druge oznake (vazi i za druge proizvodjace)), ali je problem sto je od pre koju godinu Bilstein izbacio totalno to iz proizvodnje kod B4 i sad se kucaju delimicni brojevi iz kataloga i datum.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Tako je, Bilsten B4, kupljeni u Vudimu. Tockovi u plusu, nije moglo drugacije nego da se slicuju rupe. nakon toga je sve bilo ok.mali radojica napisao:Pre par godina ovde je neko stavio zadnje Bilstajn na 147 (mozda Dragon ali nisam siguran) i imao je problema sa centriranjem trapa tj zadnji tockovi su mu bili u plusu. Morao je da proslicuje rupe da bi to doveo u red.
Nije odgovor na tvoje pitanje ali moze da znaci informacija.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja ako ne slicujem rupe na amortima, ne racunam da sam ih stavio... Salu na stranu, stvarno to mi je najmanji problem da resim sa trapadzijom. Gledam kukanja na neke reklamacije, ispade da je random, kako ti zapadne kao i za sve kod nas...
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1
https://www.silux.rs/proizvodi/vesanje- ... 3Bpage%3D1
Light is Right
- toma777
- Garaža: 156 SW JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Trapovi na našim Alfama
Ja sam zadnje Bilstein stavio na 156 karavana, pro kit opruge, nisam previse tad razmisljao original ili ne, mislim da su bili iz vudima, izdrzali su 4 grcke pod punim opterecenjem (pun gepek i krovni nosac), trenutno nesto preko 60hiljada presli. Za sad jos uvek preko lezecih lepo upijaju, na rupama nista ne lupa.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
da bi promenio zadnje amortizere na 166, moras da ocistis nazad sve. Sediste, naslone, policu itd..... Tek tada dolazis do gornjih srafova u kosu!
Veliki pozdrav
Re: Trapovi na našim Alfama
Zdravo Zelko,zeljko12 napisao:Zadnji amortizeri na 166 su za zamjenu. Pošto imam jednu za djelove skinuo bih sa nje da vidim da li se mogu iskoristiti. Ali ne znam kako se skidaju zadnji amortizeri. Postoji li neki vodič, savjet, tema?
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
da bi promenio zadnje amortizere na 166, moras da ocistis nazad sve. Sediste, naslone, policu itd..... Tek tada dolazis do gornjih srafova u kosu!
Veliki pozdrav