Stranica 1 od 1

145 1.8 problemi

Poslato: Uto Dec 30, 2008 7:04 pm
od Stex
Naime, danas sam otišao do Ribarske banje, nekih 80km puta u jednom pravcu, lepo, uzivajuci u voznji i okolini, ostavio auto nekih sat vremena na tamošnjoj ladnoći i onda problemi.
Auto pali iz prve, ne svetle one brojkice gde je kilometraža i pređeni put od reseta, pomislim crkla sijalica, i lagano krenem kući. Auto počinje nenormalno da trza, u vožnji kao da ostane bez goriva ili struje, pa opet proradi i tako ukrug. Kad proradi, radi ko da mu ništa ne fali, ide ko sumanut i prima lepo gas. Prekidi se događaju nasumično, nema pravila sa brojem obrtaja, brzinom. Kad mi se u putu ponovo to desilo izašao sam iz auta dok je traktorisao i iz auspuha je izlazio tako smrdljiv beo dim da je to strašno. Kad se rad smiri, smrad se izgubi i dim smanji. Auto ne troši ni ulje ni rashladnu tečnost. Imao sam sličan problem kad sam iz rezervoara istočio gomilu vode i tad sam zamenio filter goriva. Od tad, dorivo kupujem na jedinoj OMV pumpi u Paraćinu i do danas nisam imao nikakvih problema. Kad sam došao kući, odem do drugara, pogleda i premeri VN kablove, kaže da su ok, nisu probili i da su svećice u redu. Možda je neka bobina, ali za to treba dijagnostika. Šta može da bude?
Ja sumnjam na lambda sondu i zaprljane brizgaljke, mada je moguće da je nešto sa strujom :(. Nisam stigao da skinem instrument tablu i pogledam šta je kod nje u pitanju. Predlozi?
Ako opet moram da puknem 300e za servis ko pre neki mesec oko kvačila i ulja, zapaliću je.

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Uto Dec 30, 2008 10:02 pm
od gile
Stex, jel se vratilo svetlo na instrument tabli? Kako su se ponašali pokazivači?

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Dec 31, 2008 8:17 am
od Stex
Instrumenti rade ok, ali nema svetla na kilometrazi.

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Dec 31, 2008 11:00 am
od Masinac
99% da je struja,obzirom da ti se javi kvar pa nestane,predpostavljam da je problem u kontaktima ili releju...u svakom slucaju,sacuvaces 300e i masina ce ostati u komadu :D

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Dec 31, 2008 11:09 am
od dexxxter
Mozda je i u kontaktima ispod releja... Desava se da satrule zice u plastici ispod releja, i da prave problem. Nadji dobrog auto elektricara koji zna sta trazi, i neka ti to lepo ispita. Pitanje je samo koliko mu vremena treba da pronadje gde je problem!

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Dec 31, 2008 11:40 am
od Vuk 166
Za taj problem moras naci dobrog auto elektricara inace moze da se desi da ti pokvari jos nesto... :banghead: Meni su jednog dana prestali svi instrumenti da rade,prozori,ventilacija,svetla...prvo sam dao jednom nazovi elektricaru da pogleda jer ipak ne volim da se zezam sa strujom u kolima, i on mi je pokvario centralnu bravu tj. oaj relej za nju! :doh: I posle toga sam se ja uhvatio da uradim to,rasturio sam pola auta ali nista... :cry: i na kraju sam poceo da drmam kablove koji su povezani na tablu sa relejima i osiguracima i tu je bio problem... :taunt:
Samo je meni motor radio bez problema... :scratch:

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Dec 31, 2008 8:34 pm
od Stex
Moram da cekam toplije vreme, pa da rasturim tablu i releje.

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Ned Jan 11, 2009 6:41 pm
od Stex
Tablu nisam rasturao, jel sve radi osim osvetljenja kilometraze, a to ceka lepse vreme. Ocistio sam i zamenio klemice na meracu goriva i pumpi, ispod onog poklopca u gepeku. Natocio full rezervoar na OMV, sipao Liquimoli za ciscenje dizni i ostavio auto da radi nekih sat vremena u mestu. Kad se ugrejao katalizator to je toliko pocelo da smrdi i dimi da je to neverovatno! Malo se motor tresao, nekih 1-2 minuta, na auspuhu izbacivao gomilu dima, smirio se i posle voznje na auto putu sa 6k rpm-a, evo vec 3 dan nemam problema. Izgleda da je kat bio zapusen od kratkih voznji, 2-3km po gradu, pa nije uspeo da izgori ono sto je u njemu. Ono sto sam primetio je da mi temp stoji zakovana na 70 i ni da mrdne preko. Izgleda da je fucking termostat kaput! Sad nastaje potraga za nekim koji ce da traje duze od 3 meseca :(.

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Pon Jan 12, 2009 9:09 pm
od Stex
Kazu da ce ovih dana temperatura preko nule, pa bi mogao da sredim tablu. Kako se rastura? Saveti?

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Pon Jan 12, 2009 9:16 pm
od gile
Odvrneš dva imbusa (vide se s prednje strane), povučeš prema sebi i to je to. Pazi na kablove, skidaj ih sdesna na levo, tako je najlakše. Ne možeš da omaneš kad budeš vraćao, svi su različiti :)

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Pon Jan 12, 2009 9:55 pm
od Tihomirce
Možda ti malo pomogne :thumbsup:

Slika

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Jan 14, 2009 9:55 am
od Stex
Jutros je otoplilo, pa sam zamenio sijaličicu. Postupak je sledeći:
- Odviju se dva imbus šrafa koja drže ukrasnu plastiku
- izvuče se plastika
- sama instrument tabla se drži na 4 imbus šrafa
- odviješ doni levi šraf
- u toku odvijanja, ispustiš imbus ključ i on padne u plastiku prednje
konzole :banghead: PSUJEŠ I POMINJIŠ ITALIJANE!!!!
- vratiš se u radnju po dugačku pincetu i baterisku lampicu
- zevaš da vidiš gde je ključ
- uočiš dotični i zavučeš ruku ispod plastike i izvadiš ključ
- odviješ preostala 3 šrafa
- satovi se lagano izvuku, odkači se konektor sa gomilom žica sa desne strane i izvadi kabal iz žabica pozadi.
- levi konektor se delimično izvuče, zakrenu se satovi, desna strana, i oslobodi kabal iz druge žabice.
- skineš sijaličicu i odeš u prodavnicu da kupiš.
- kažu da nemaju
- odeš u drugu, i tamo nemaju...
- pizdiš
- u povratku se setiš da probaš da izvučeš samu sijalicu iz plastičnog grla i uspeš...
- onda se setiš da imaš gomilu takvih sijalica u radnji, koje su preostale od popravke starog Technics risivera
- vratiš se u radnju, preturaš po fiokama i :mad: zameniš sijalicu
- vratiš se u auto i sve vratiš na svoje mesto, RADIII!!!
- smažeš pljesku i popiješ Pepsi Twist
- DONE!!! :arflag

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Jan 14, 2009 10:16 am
od Jurke
E brate nesmejao si me jutros, svaka čast na iskrenosti i detaljnom tehnološkom opisu

:lol: :lol: :lol:

Re: 145 1.8 problemi

Poslato: Sre Jan 14, 2009 10:26 am
od gile
Stex napisao: - u toku odvijanja, ispustiš imbus ključ i on padne u plastiku prednje
konzole :banghead: PSUJEŠ I POMINJIŠ ITALIJANE!!!!
- vratiš se u radnju po dugačku pincetu i baterisku lampicu
- zevaš da vidiš gde je ključ
hahaha hahaha hahaha hahaha

Imbus ključ, za razliku od tebe, nikad nisam našao :)

Još uvek se voza negde u konzoli :)