Stranica 1 od 1
PROTOKOMJER
Poslato: Sre Nov 12, 2008 12:15 pm
od SCHUMACHER
Moze li mi neko reci na koji nacin se cisti protokomjer,i postoji li neko posebno .sredstvo. za to?Auto ponekad ima obicaj da nekoliko sekundi ne odgovori na gas,a zatim ubrza,mada mi se to desava po 2-3 puta u mjesecu,i traje oko 2 dana.

Sumnjam na protokomjer i brizgaljke.Hvala unaprijed.
Poslato: Sre Nov 12, 2008 1:12 pm
od OMP
evo imas u ovoj temi nesto o tome
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=25
Poslato: Sre Nov 12, 2008 7:50 pm
od sasa km
samo da dodam da obratis paznju na klapne kako zatvaraju dali idu lako - da ne kace negde
kod mene su bile malo pokrivljene - izlazna od protokomera - pa moze da se skine i ispravi
Poslato: Čet Nov 13, 2008 10:18 am
od SCHUMACHER
Hvala puno OMP.Sale dobro je sto si mi to napomenuo.Imacu u vidu.POZZ
Poslato: Čet Nov 13, 2008 9:09 pm
od sasa km
ako otvaras protokomer ( nije preporucljivo) baci neku sliku sta ima unutra

Poslato: Pet Nov 14, 2008 10:04 am
od SCHUMACHER
Koliko sam lud taman cu ga otvorit :cool Sto se slika tice-ako budem nabavio aparat slikacu,mada sta ce tebi slike,ti si doktorirao za te stvari kad sam vidio sta si uradio od tvog protokomjera

Stvarno treba imati oo da se prihvatis toga.Cime si ga cistio,smijem li ga nekom krpom,i smijem li ga odmah posle montirati?
Poslato: Pet Nov 14, 2008 11:15 am
od Flavio
sasa km napisao:baci neku sliku sta ima unutra

Pa,sitna crevca,shta drugo

...
@Shumi,ja nisam to radio

ali razmisljam ... krpica,chetkica & nitro razredjivac i samo laganica

.To se brzo sushi pa cim ispari,montiraj ga natrag

.
Poslato: Pet Nov 14, 2008 11:31 am
od OMP
i ja sam moj cistio krpicom,cetkcom i benzinom, ali i nije bio prljav jedva nesto malo tako da sam dzaba rasturao

Poslato: Pet Nov 14, 2008 2:22 pm
od SCHUMACHER
Ja bih moj morao svakako ocistit jer sam imao peh da na 140km/h vratim u drugu pri motornom kocenju i probijem klip.Tu mi je posle kroz protokomjer prolazilo malo ulja itd.Tako da ne bi bilo lose odraditi to.
Poslato: Pet Nov 14, 2008 3:09 pm
od OMP
a pa onda skidaj i cisti obavezno, mada ne mora da znaci da ga je to ulje nesto drasticno zaprljalo ali nalepilo je prasinu sigurno bez obzira na starost filtera i ne bi valjalo da je jos skuplja i talozi se to ce definitivno praviti vece probleme, nije veliki posao skida se za 10ak min sa auta

Poslato: Pet Nov 14, 2008 3:29 pm
od SCHUMACHER
Zbog toga bih ga skinuo najvise vjeruj mi.Vidjecu sad za vikend da to odradim,pa se javljam.
Poslato: Pet Nov 14, 2008 4:04 pm
od Flavio
Ne zaboravi i foto crevca

... ako ga otvaras.
Poslato: Pet Nov 14, 2008 4:11 pm
od SCHUMACHER
Slike Vam ne smijem obecavat,nemam aparat,ali cu vam opisat detaljno.
Poslato: Pet Nov 14, 2008 10:05 pm
od sasa km
citat - posto sa ovim se srecem prvi put sledi dugo posmatranje i razgledanje
sve oprano bez potapanja sa nitro razredjivac samo cetkica i krpa
kod ciscenja protokomera 200 % sam izbegavao da pipnem -end
koristio sam nitro jer se susi brzo a odmascuje dobro samo sto si malo pijan posle njega - udara u glavu kao 20 godisnja od 50 gradi
a vratio sam ga za 24h sto zbog posla a i hermetik da se osusi - sastav protokomer i kutija filtera