Stranica 1 od 1

SKIDANJE BLOKADE

Poslato: Sre Okt 01, 2008 3:10 pm
od SCHUMACHER
Razmisljam da skinem blokadu sa motora koja je inace na 6.500rpm,zna li neko neki nacin na koji bih to mogao da odradim,s obzirom da niko od elektricara ne zna?Da li bi oslobadjala vise konja pri npr 7.800rpm?Hvala unaprijed

Poslato: Čet Okt 02, 2008 1:52 am
od Gost
Nemoj to da radis, nema svrhe.
1.7 TS oslobadja maksimalnih 115hp pri 6000rpm i to je to, ako ides preko 6000rpm samo gubis. Na 7800rpm imao bi manje hp, a i skracivao bi vek motora ulascima u toliko obrtaja.
Jedino da probas ECU remap, ali bi u najboljem slucaju dobio par hp i stotinak rpm vise.

Poslato: Pet Okt 03, 2008 12:01 am
od Tihomirce
Ja upadoh bez kucanja :glupan: ,
meni na 164-ki se nekako izgubio limitator obrtaja ,
tako da sad pretrci preko 8000 rpm ,
neznam sta se desilo :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused:
al nisam smeo vise da probam da nesto nebi riknulo.

Poslato: Pet Okt 03, 2008 1:01 am
od alfaskorpion
vozis na plin ? i to ti se desava ?

Poslato: Sub Okt 04, 2008 12:46 pm
od Tihomirce
Do koliko rpm prate opruge ventila na 164-ci 2.0 TS (AR064200),
mislim koliko najvise moze da zavrti (standardan motor) ?
Koliko je kod mene pretrcala :tach izgledalo je kao da vrti 10-11k rpm.
I to sve na plinu . :nx

Poslato: Sub Okt 04, 2008 4:39 pm
od kilson
Tihomirce napisao:Ja upadoh bez kucanja :glupan: ,
meni na 164-ki se nekako izgubio limitator obrtaja ,
tako da sad pretrci preko 8000 rpm ,
neznam sta se desilo :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused:
al nisam smeo vise da probam da nesto nebi riknulo.
Imash venturi sistem te nema ko da kontrolise i odseca gorivo a samim tim i limitira obrtaje. Znachi kod Alfe je blokada resena preko goriva sto je btw glupost, ali nema veze...

Tihomirche, povedi racuna jer ce ti proci neki cudan sadrzaj motora kroz blok ako tako nastavis. 2.0TS ima dugachak hod i klip se dosta brze krece od nekih std motora, te klipnjace trpe ogromne sile. Dakle najslabija tacka je klipnjaca pa radilica a ne ventil (ukoliko su podizaci mehanicki).

Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije. :)

Poslato: Sub Okt 04, 2008 6:33 pm
od srdjan_p
Ja se jednom zajebo pa zaturirao na plinu i za delic sekunde kazaljka poletela blizu 8000...sreca nista se nije desilo...Inace blokada na 1.4TS je na 7200 :cool

Poslato: Sub Okt 04, 2008 6:59 pm
od Gumetina
ima tu mesta za jos bar 600rpm

short stroke :)

Poslato: Sub Okt 04, 2008 8:08 pm
od srdjan_p
Vrti mali ko mutav :tach

Jedino sto imam trip da ga davi onaj mesac na usisu pa na visokim rpm fali vazduha... :( Cini mi se da je mnogo bolje zakivao obrtaje dok nisam ugradio plin... Govorim o radu na benzin ofkors, na plin se ne ide preko 5000rpm...

I isto tako imam trip da bi ovo motorce sa nekim besnim bregama vrtelo ko MC... :twisted:

Poslato: Sub Okt 04, 2008 8:36 pm
od Gost
kilson napisao:
Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije. :)
kh kh ... :lool:
kako koji V6...
@tema
ne zekite se sa preterivanjem vrtenja u neke lude obrtaje ako niste sigurni da motor to moze uopste da izdrzi.nista neces dobiti ako ga poteras jos koju stotinu obrtaja gore ako ecu nije odradjen tako da on stvarno ima povecanje snage na vecim obrtajima..ili sto rekli neki vrtis ga u prazno,samo trosis i benzin i mucis motor i ostale pratece komponente..

Poslato: Sub Okt 04, 2008 11:50 pm
od Tihomirce
kilson napisao: Imash venturi sistem te nema ko da kontrolise i odseca gorivo a samim tim i limitira obrtaje. Znachi kod Alfe je blokada resena preko goriva sto je btw glupost, ali nema veze...

Tihomirche, povedi racuna jer ce ti proci neki cudan sadrzaj motora kroz blok ako tako nastavis. 2.0TS ima dugachak hod i klip se dosta brze krece od nekih std motora, te klipnjace trpe ogromne sile. Dakle najslabija tacka je klipnjaca pa radilica a ne ventil (ukoliko su podizaci mehanicki).

Svi koji bi da vrte svoje mashine nek' procitaju OVU TEMU i pogledaju parametre izdrzljivosti motora pa ce biti jasnije zasto je V6 nesto totalno drugacije. :)
A ja ubedjen da prekida struju na paljenju i tako limitira broj obrtaja :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ,
jos se pitam sta bi moglo biti :confused: :confused: :confused: :confused: ,
procitao sam preporucenu temu , slabo mi ide engleski al sam uspeo nesto da razumem,
uz to je i 75ts postavio pitanje za isti model motora i racunica je dobra :pleased: :pleased: :pleased:,
negde sam procitao da je kriticna brzina klipa 25m/s,
sa hodom klipa od 88.5mm do te brzine stize na 8474.57rpm, za koju nema potrebe
jer je vrh snage na 5800rpm gde je brzina klipa 17.11m/s,
samo sam pitao do kog obrtaja opruge ventila rade, mislim na momenat kad nestignu da se zatvore ventili jel ih bregasta ponovo stiska ,
bas mi je mnogo pretrcala skazaljka :tach zato se i pitam gde je vrh obrtaja ?

Poslato: Ned Okt 05, 2008 1:16 am
od kilson
Tihomirce: Sumnjam da neko zna taj odgovor u vezi ventila, mozhda Alfino sportsko ili razvojno odeljenje (ako se ta stara garda nije penzionisala) :lool:

Opet i da znaju odgovor, isti bi bio primenjiv na nove originalne sklopove.

Ovo u vezi obrtaja nisi ispratio dobro, prerachunaj izdrzhljivost TS-a pri 8000 rpm pa ce ti biti jasno zashto je frka.

X9: Kad kazhem V6, shta mislis, na chije V6 mislim? :lool:

Poslato: Ned Okt 05, 2008 7:14 am
od Gost
@tihomirche
bolje da prekida dovod goriva nego da prekida struju a shiba gorivo dalje...zbog slichnog sistema je dosta lamborghinija izgorelo jer je sistem prekidao paljenje a benzin bio i dalje ushpricavan,gde je po dolasku u vreo katalizator palio se i samim tim palio ceo motor...
mislim da sam negde procitao da je neko ogranichenje hidro podizacha nekih 8000 ili 9000 obrtaja(verovatno zavisi i od samog kontrukcionog resenja)...nemoj me drzati za rech,vidim neki prelaze na mehanichke podizace (ako hocu vece ludje obrtaje da postignu)...

Poslato: Ned Okt 05, 2008 1:44 pm
od Tihomirce
kilson napisao: Ovo u vezi obrtaja nisi ispratio dobro, prerachunaj izdrzhljivost TS-a pri 8000 rpm pa ce ti biti jasno zashto je frka.
Pa ovako po mojoj racunici na [color=darkred:57df76fac2]8000rpm[/color] brzina je vec 23.6m/s ako ja to lepo racunam :besserwisser: , sto je bezmalo pa kriticna brzina.
Ja i neplaniram da ga vrtim :tach preko [color=darkred:57df76fac2]6000rpm[/color] gde je brzina 17.7m/s, motor je standard nista nije dirano,
samo bi ga masirao na prazno i nista nebi dobio to znam.:nene:
Pomislio sam prvo da mi je obrtaljka poludela , zato sam sve ovo i pitao,
kolko sam ja upucen fabricke opruge imaju elasticnost u opsegu max 6800-8800rpm u zavisnosti od modela,
da bi dobio vece obrtaje morale bi ici i tvrce opruge (tj. brze)da bi stigle da zatvore ventile, ja to neplaniram da radim,
pre sam za zamenu motora i to V6 2.0 turbo(za pocetak naravno).

[size=18:57df76fac2]@SCHUMACHER[/size], ja sam se malo raspricao , izvini druze :oops:,ja reko kratko cu kad ono....prici nikad kraja.

Poslato: Sre Okt 08, 2008 11:35 am
od SCHUMACHER
Nema frke ;) Sta god treba tu sam.