Stranica 1 od 3
alfa 145 1.4TS
Poslato: Pon Jun 30, 2008 5:30 pm
od Gost
Desava mi se kad stajem na semafor ili tako nesto slicno kod zaustavljanja,padnu mi obrtaji ispod 500 pa skoce na 1300 i tako sve cesce i cesce. Ima li neko slican problem ili jos bolje resenje tog istog problema?
Zahvalan unapred sima!
Poslato: Pon Jun 30, 2008 6:21 pm
od dekideki
ne bi trebalo da toliko padaju. da skoce u toj situaciji je sasvim normalna stvar.
naime
ECU (komp zaduzen da vodi racuna o svemu u vezi s motorom) se trudi da odrzi uvek dobar pritisak ulja (podizanjem obrtaja pri naglom izbacivanju u ler, na primer) ali drop na 500rpm ne bi trebalo da se desava. ECU time obezbedjuje dovoljno ulja u lezajevima motora kako ni u jednom trenutku (500rpm na primer) ne bi presusio.
step motor, kojim to ECU regulise, ocigledno radi, ali - zasto toliko kasni sa reakcijom, to treba proveriti.
probaj reset ECU. mozda se sve vrati na normalu, bez previse mozganja to te nista ne kosta a mozda pomogne.
Poslato: Uto Jul 01, 2008 11:31 am
od Gost
imao sam identican problem i sve sam rijesio jednostavnim ciscenjem leptira gasa. kupi sprej za ciscenje karburatora ili kocnica, skini crijevo za usis zraka i onda prskaj par kratkih mlazova po leptiru, pa pusti da se osusi, pa ponavljaj postupak sve dok ne bude totalno cist. otvori ga par puta rukom, pa ga naprskaj tako, samo pazi da ti ne udje puno prljavstine unutra. imas sve ovo vec objasnjeno na forumu, uz pratece slike, pa ako ne znas o cemu se radi, potrazi malo. sretno.
Poslato: Sre Jul 02, 2008 9:03 am
od Flavio
Oprez kod ciscenja step-a na 1.4 TS!
Ako se dobro secam,
@alf je pisao o tome i na kraju kupio nov step.Zaboravio detalje pa potrazite temu

.
Poslato: Sre Jul 02, 2008 10:05 am
od Gost
Flavio napisao:Oprez kod ciscenja step-a na 1.4 TS!
Ako se dobro secam,
@alf je pisao o tome i na kraju kupio nov step.Zaboravio detalje pa potrazite temu

.
nisam spominjao ciscenje stepa. dovoljno je bilo ocistiti leptir.
Poslato: Čet Jul 10, 2008 5:47 pm
od Gost
Svaka cast ljudi i mnogo hvala,skinuo sam kompletan leptir tj. deo u kom se nalazi leptir zajedno sa step motorom besprekorno ocistio,radi bez problema i ne varira ni malo!pada mi na pamet da skinem kompletan usis i da ga ocistim posto se nazire da ima mnogo stroke u njemu! sta mislite o tome? ocigledno da je bilo neko budjavo ulje u njemu kad sam ga kupio!
Poslato: Čet Jul 10, 2008 11:26 pm
od Gost
ja se bas kanim da skinem cijeli leptir, pa da to lijepo izglancam. sto se tice usisa, ne znam da li bi se ista poboljsalo kad bi ga ocistio. mozda...
Poslato: Čet Jul 17, 2008 8:23 pm
od Gost
odvojio sam malo vremena, pa sutra skidam cijeli leptir i cistim ga. nego, mozda je malo glupo pitanje, ali bolje da ispadnem glup(lji) nego da nesto pokvarim. dakle:
1. kako se skidaju dzekovi sa step motora i maf-a? da li samo iscupam, ili trebam nesto pritisnuti na dzeku?
2. kako da otkacim sajlu od gasa?
mozda je ocigledno, ali svejedno hvala.
Poslato: Čet Jul 17, 2008 8:44 pm
od dekideki
zicani osigurac na dzekovima se ne skida vec se ustine prstima kao stipaljka, znaci kontra od onog kako izgleda, i samo se svuce konektor.
Poslato: Sub Jul 26, 2008 8:06 am
od Gost
Pozdrav kolege
Imam isti problem na AR 145TS 1.6 16v, medjutim iako sam ocistio leptir opet mi se javlja isto variranje gore navedeno.
Jeli moguce da mi je crko step motor????
Poslato: Sub Jul 26, 2008 1:31 pm
od Flavio
Dobro dosao @dome na CBC forume & ARCS podforum :cool .
Pregledaj ovu temu pa vidi jel ce ti pomoci
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc

.
Ostali,na navedenu temu sam mislio u gornjem postu

.
Poslato: Sre Jul 30, 2008 7:11 pm
od Gost
drugovi treba mi savet! hocu napokon da odvezem moju alfu da se sredi variator faze, niko nece da kaze sta mu radi,mozda i ja mnogo pitam ali jbg zanima me! odem juce u jedan servis pitam dali je resive prirode,kaze jeste bukvalno sala! pitam,koliko para kaze 100e,4h posla i garantuje da nikad vise nece otici! mene zanima sta mu to uradi s obzirom da znam kako izgleda onaj feder i plastikica za reparaciju,da to vise ne odlazi? jednosatavno pitam jer me strah da mi ne zezne nesto ili bilo sta uradi sto moze da ga ustine ili pogorsa rad alfe!? ja sam exstra zadovoljan kolima pa vec mozete da zamislite kako je,a moram da sredim to cukanje,cuka vec duze vreme!
Poslato: Sre Jul 30, 2008 11:00 pm
od Flavio
Moguce da vise i ne repariraju stare,sobzirom na tih 100€,vec stave nov-noviji tip,za koji kazu da se ne kvari ... Neznam kad ti stize zupcasti na zamenu.Ako nece jos dugo,sacekaj pa onda i repariraj(ili sta mu rade vec).
Poslato: Sre Jul 30, 2008 11:57 pm
od dekideki
pazi se, mnogo ti je malu cifru rekao. nisku za nov varijator, visoku za remont starog.
cuvaj se dve stvari:
1. znaju da fiksiraju varijator da bude nista vise do nepomicni nastavak usisne bregaste sto nije nikakvo resenje sem sto se nece vise cuti. pitaj da li varijator zadrzava funkciju ili ce ga fiksirati, direktno pitaj. to je jedino .dozivotno resenje.. cak i nov tip hoce da zeza ako je lose ulje...
2. vodi racuna da ostali troskovi ne probiju plafon (hidropodizaci ak oima neki da treba da se menja), dihtung dekle (pretresi ga i zameni i njega u paketu, ne bi bilo lose)
*pogledaj i kakvi su ti kaisevi pa zameni i njih kad je sve vec razupceno...
oprezno s majstorima :cool
Poslato: Čet Jul 31, 2008 1:15 am
od Gost
bas to me zanimalo dali moze da se ucvrsti s obzirom da im je to problem bukvalno fabricki,mana! kaiseve menjam to sam odlucio,bez daljnjeg jer ja ih nisam menjao! koliko toliko razumem se oko kola ceo zivot nesto trkeljisem
ali prvi put vozim italijana tako da mi taj variator nije poznat ama bas ni malo! a deluje mi kao laka lova za ovog mog majstora zeljnog slave! jos danas cu da ga preslusam! ulje sipam ok motul 4100! sipao sam seleniu 20k ,znam da je ok za kola italijanske proizvodnje ali mislim da je motul bolji,licno misljenje! probao sam stosta od kvalitetnijih ulja u razlicitim automobilima! kad mij e majstor rekao 100e za sredjivanje variatora prilicno je siguran bio i jos dobacio kako ih je sredio preko 150 i nikad problem! to me je zagolicalo jer novi kosta 17000 +ruke 8000 kod ninica! reparacija 730kinti +ruke! a ovaj to resava u trku!

ok,samo me zanimalo sta moze sve da se uradi po pitanju variatora i menja li automobil karakteristike rada motora izuzev cukanja!
Poslato: Čet Avg 07, 2008 9:46 am
od Gost
I moja alfa 145 TS 1.4 ima slican problem. Nestabilan rad motora na leru obrtaiji su na 900 do 1000 ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800, ali ja ga vozim bez lambda sonde koja mi je otkacena sto cu morati pod hitno da regulisem jer sam ga takvog kupio. Takodje mislim da mi je varijator otisao jer se motor cuje kao dizel cuka.
Sto se tice varijatora motor slabije vuce kod mene i nema snagu dok je hladan mada je to mozda i zbog lambda sonde. Ali mislim da motor zbog loseg varijatora moze da izgubi na snazi i do 20ks jer mu on daje eksplozivnost.
Interesuje me sta si uradio sa varijatorom i koliko ti je izasla opravka, da li si stavio novi ili sredio stari, i ako imas neku preporuku majstora ili gde nabaviti nove delove za Alfu 145. Inace ja sam novi Alfista iz Nisa.
Poslato: Sub Avg 09, 2008 11:48 am
od Flavio
LanMi napisao: ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800,
Ako ti nije prob,objasni detaljnije ovu pojavu?
Tnx.
Poslato: Sub Avg 09, 2008 2:27 pm
od Gost
Aj da probam ja umesto njega
ako sam ga dobro razumeo kad stoji u leru na svakih 10-ak sekundi obrtaji sa 900 padnu na 700-800 i onda se brzo vrate,tacnije variraju...
Poslato: Ned Avg 10, 2008 9:32 pm
od Gost
Nisam jos nista uradio s variatorom,nisam imao vremena ali cim stignem idem to da resavam i javljam sta je i kako je! u medju vremenu cu jos malo da se raspitam sta i kako,mnogo mi je to skakljivo!
Poslato: Ned Avg 10, 2008 10:35 pm
od dekideki
ako te ne mrzi procitaj sledecu stranicu, veoma je korisna:
varijator
Poslato: Ned Avg 10, 2008 10:55 pm
od Gost
Deki ti si car,ovo mi je odavno trebalo! nisam do sad znao ni kako izgleda,sad ce sve biti mnogo lakse,sam cu da ga rastavim i repariram! sad je sve mnogo jasnije! hvala mnogo!
Poslato: Pon Avg 11, 2008 7:38 am
od Gost
Flavio napisao:LanMi napisao: ali desava se da na svakih 10ak sekundi padnu odjednom na 700 ili 800,
Ako ti nije prob,objasni detaljnije ovu pojavu?
Tnx.
Variraju svakih desetak sekundi, te varijacije se javljaju kao pik, padnu odjednom ne znam zbog cega sa 900 na 700 i odmah se vrate u normalu. Da li je to znak da varijator treba da se menja jer mi se motor cuje da cuka kao dizel?
Sto se tice uputstva za zamenu varijatora mislim da nije potrebno skroz skidati bregastu na kojoj se srafi varijator potreban ti je alat da ih zakljucas i na licu mesta mozes da zamenis varijator. Da li neko ima ovaj alat na zajam ili ako zna gde ima ovde u Srbiji da se kupi?
Pogledaj i ovo uputstvo
zamene kaiseva i varijatora
Poslato: Pon Avg 11, 2008 8:45 am
od Flavio
Sto se tice alata za bregaste,bese odavno price da moze i .home made. da uradi posao.Neznam gde su mi slike tog,kucno napravljenog alata,al vidjao sam slike na netu

.
A za obrtaje,zakacicu kasnije mali video klip ... zezalo me 3-4 dana(~ 100km) i gotovo se izgubilo.Radi i samo ga zezne na trenutak.Sa default 850 rpm ga skine na 500.Isto i na benzinu i na plinu(prost vakumski).Toliko kratko da motor i ne stigne da izgubi zalet koji ima u leru.Znalo je da zezne do nekih 2.000 rpm i,sto se vise zagreva motor,to redje radi.Kad je t motora redovna radna,nije ga bilo vise.
Rebus ...
Poslato: Pon Avg 11, 2008 8:55 am
od Gost
Da kada se zagreje motor desava se da prestane da stuca na leru. Ne znam zbog cega mi stuca kada je hladan. Ne mogu uopste da ga nahvatam nekad i kad je topao pocne da stuca. Ono sto mi se zadjni put desilo je da sam sipao na nekoj losoj privatnoj pumpi los bezolovni, tako da sada kada ga prvi put palim cujem eksplozije u motoru kako puca i to se desava samo prvi put. Sipao sam mu za 400 pa sam posle otisao na eko pumpi i sipao mu za 3000din da izmesa. Da li zbog prisustva vode u gorivu mogu da se cuju eksplozije i pucnjava u motoru? Izvinjavam se zbog offtopica.
Da li moze da utice los solenoid (sa uputstva za zamenu varijatora) na ponasanje motora na ler gasu i cukanje na leru, posto on kontrolise i napaja uljem varijator. Provericu da li na njemu ima neki znak curenja ulja. Ulje za hidrauliku mi je na min, koje ulje za hidrauliku se sipa u Alfe 145?
Poslato: Pon Avg 11, 2008 10:13 pm
od Flavio
Vidis,kad razmislim ... nekako dodje da je seckanje i kod mene prestalo posle dolivanja 15-ak L benzina(Eko pumpa).Nenalazim bas logiku,sobzirom da je to brljkalo i na plinu ... Mada mislim da ovo .seckanje. nije isto kod tebe i mene.Ovo kod tebe mi lici na problematican,da kazem uslovno,protokomer vazduha.Nekazem da i moj nije delimicno u autu

al' ako nista,drugaciji je tip nego na T.S.16v.
Voda u benzinu moze izazvati pucanje ali i los protokomer zbog cijeg signala bude siromasna smesa pa se plamen povraca u usisnu granu.Cini mi se da je to problem kod tebe pre nego voda u gorivu i sl..
Neispravan varijator na leru samo chuka,ostali problem(i) mislim da nisu njegovo maslo

.
Ako pod hidraulikom mislis na letvu,tu ide TUTELA GI/A ili neko drugo ulje za automatske menjace odgovarajucih karakteristika.
Tutela ->
http://www.flpoland.pl/www_eng/oleje/tr ... lagi_a.htm .