Stranica 1 od 1

fakin gremlini

Poslato: Sre Jun 11, 2008 11:14 pm
od igorkrnic
:mad:
Pocelo da mi se desava da mi jednostavno posle nekog vremena prestane vent da radi u kabini, onda ga stavim na 0 nekih 30 sec i opet onda radi isto toliko, sto veci broj, to krace radi :S

wtf ?

Poslato: Sre Jun 11, 2008 11:48 pm
od Vuk 166
Mozda je nesto reostat otiso evo pogledaj ovde: http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=24704

Poslato: Čet Jun 12, 2008 8:50 am
od igorkrnic
e to, to, hvala
probacu

Poslato: Čet Jun 12, 2008 9:54 am
od milosh024
pozz Igore...meni se to desavalo na 145, sam od sebe se iskljuci i posle ne mogu da ga ukljucim dok ne skinem kontakt odnosno ugasim auto i upalim ponovo....posle nije hteo da radi uopste osim preko nece vece rupe kad predjem, onda se palio.....problem je bio u prekidacu odnosno kontaktu, ocisti ili zameni prvo to, najlakse je odatle da krenes

Poslato: Čet Jun 12, 2008 10:36 am
od igorkrnic
Ma jok, ja mislim da se mozda odvojio hladnjak sa tranzistora pa se pregreje i iskljuci, to sam pomislio sad kad sam video slike iz gore pomenite teme.

Ja samo ugasim vent na 0 i sacekam 30 sec dok vozim i onda opet radi neko kratko vreme pa se iskljuci. Ali to kad krene je tako, posle dugo voznje, inace ujutro radi bez problema, verovatno problemi sa tranzistorima, mada ionako treba da menjam neke sijalice pa cu da rasturim konzolu :)

Poslato: Ned Jun 15, 2008 1:18 am
od igorkrnic
Samo da javim da sam se upustio u avanturu vadjenja reostata, i prilikom skidanja osetio sam da su zice napajanja reostata bile jedno 5x toplije pri ulasku u reostat nego kod karoserije i bile su slepljenje jedna za drugu a unutra pocelo da se topi, tranzistoti su ok, nicu crkli, tako da sam samo razdvojio zice i dobro ih toplotno izolovao i udaljio tako da mi vec par dana vent radi normalno :)

Poslato: Ned Jun 15, 2008 12:59 pm
od Vuk 166
Neka tako i ostane :plavi_voli:
pozz