Stranica 1 od 1
Čišćenje injektora kod 147JTD 8v
Poslato: Čet Maj 01, 2008 5:25 pm
od dusanGT
Imam problem sa malo grubljim radom Alfe pri startovanju i ubrzavanju (kao .čekićanje.), što je praćeno malo većom potrošnjom. Na većim brzinama sve je OK. Na komšijskom forumu (od Igor961 -Fiat/Lancia forum- koji je imao iste simptome na Stilu JTD) dobio sam predlog da očistim dizne (to je pomoglo u njegovom slučaju). Pitanja su sledeća:
a) ko u NS radi ultrazvučno čišćenje injektora za common rail i koliko to košta?
b) da li one .hemije. za čišćenje dizni koje se reklamiraju mogu da reše problem ili je to samo reklama?
Pozdrav. Dušan.
Poslato: Čet Maj 01, 2008 6:50 pm
od OMP
ja sam danas kod mene na 155ici sipao STP-jev injector cleaner pa cemo videti,Dekideki mi je rakao da je dobra stvar doduse on je sipao winns ali mene je mrzelo da idem do omv pumpe koja mi je malo dalje na kojoj jedino ima winns pa sam kupio STP na MOL-u pa cemo videti rezultate ovih dana,na kutiji pise da bi se rezultati mogli primetiti tek posle 80 predjenih Km

...inace sve te hemuje su iste,moj zet je sipao u cromu Wurth-ov i dalo je neke rezultate...inace oni sluze da ociste dizne,tretireju pumpu za gorivo kao i cevi za dovod goriva,koriguju rad motora,samnje ler i potrosnju itd. sve u svemu po iskustvima nekih koji su to probali ispada da vredi ali videcemo...
Poslato: Čet Maj 01, 2008 6:52 pm
od OMP
a da i da bi imalo sto bolji efekat preporucuje se da se sipa na svakih 5000km,i kontam da ako su dizne mnogo prljave nema efekta nego ne gine ultrazvucno pranje ali kad su dizne, da kazem, tek nacete nadam se da pomaze itekako...
Poslato: Čet Maj 01, 2008 7:19 pm
od dusanGT
Moja Alfa je prešla oko 150kkm, u Belgiji... Kolikogod da je tamo gorivo OK prohodnost injektora nije kao kod novih, pa bi moglo da se proba sredstvo sa OMV pumpe (tu sipam dizel) koje si spomenuo... Jedino me potreba da se pređe oko 80km i eventualno problematični kvalitet tj. neefikasnost čišćenja čini malo nestrpljivim, ali ako je ultrazvučno čišćenje injektora skupo, biću eto i strpljiv... Možda je dobra kombinacija: ultrazvuk za dizne + redovna hemija (na svakih 5kkm) za dizne i sve ostalo?
Hvala na informacijama i pozdrav. Dušan.
Poslato: Čet Maj 01, 2008 8:42 pm
od OMP
na OMV-u je Wynns a na mol pumpama je STP...
i to su ova sredstva,samo obrati paznju da su za benzin a ne dizel tj pise petrol

....
inace najbolje je ultrazvucno ocistiti dizne i onda ih tretirati ovim sranjima na 5k Km i to je ful tako neces dozvoliti da se prljaju ali probaj prvo ovim,STP je 330din a Wynns je 420 mislim,tako da je dosta jeftino i ne kosta te da probas a i sta je 80km, to cas ubijes po gradu...
Poslato: Čet Maj 01, 2008 9:17 pm
od dusanGT
Da probam, ne može da škodi...
Wynns Injector Cleaner (Petrol & Diesel)
U reklami kažu da je ya čišćenje injektora (benzin i dizel), obnavljanje moći raspršivanja injektora, podmazivanje ventila, pumpe za gorivo, povećanje performansi, smanjenje potrošnje, produženje radnog veka injektora i to sve za turbo i obične motore i sisteme sa katalizatorom itd...
Pozdrav. Dušan.
Poslato: Čet Maj 01, 2008 11:44 pm
od OMP
da sve to tretira,pise i na STP-u da moze i za dizele ali zasto onda ima da se kupi i posebno samo za dizel??? ipak ti kupi ako ima namenski za benzin tj da pise na njemu samo petrol

Poslato: Pet Maj 02, 2008 6:52 am
od dusanGT
Moja Alfa je 147JTD - dizel... Sipao sam danas PowerBoost - ima sličnu ulogu kao i Cleaner i radi još ponešto...
Pozdrav. Dušan.

Poslato: Pet Maj 02, 2008 11:28 am
od OMP
da ladno nisam obratio paznju da pise u naslovu JTD

pa sam se istripovao da je benzinac

...javi da li ima nekih rezultata kad ih primetis...
Poslato: Pet Maj 02, 2008 11:41 am
od Gost
na kada ako ti nepomognu tretiranja ovim sredstvima ultra zvucna kada hoce sigurno to ima svaki ozbiljni servis a cena po dizni u bgu je od 10 do 15 e
Poslato: Pet Maj 02, 2008 4:01 pm
od dusanGT
ÄŚim bude nekih novosti - odmah javljam - zato forum i postoji...
U međuvremenu sam se raspitivao za cenu - za čišćenje injektora kod dizela je cena veća je nego za dizne kod benzinaca (u NS je oko 10€ po dizni za benzinca). Problem je što ljudi kažu da za to u NS baš nema odgovarajućeg servisa (da se izrazim diplomatski). Igor961 (sa Fiat/Lancia podforuma) koji je čišćenjem injektora rešio opisane probleme je to platio 120€ u BG.
Ko to radi u NS ili Petrovaradinu?
Pozdrav. Dušan.
Poslato: Pon Maj 05, 2008 3:17 pm
od dusanGT
Dakle, prava adresa za proveru, reparaciju, popravku i zamenu injektora na common rail mašinama je: Vilić Diesel Servis, Stevana Vukomanovića - ÄŚike 1, Novi Sad. Na adresi
http://www.dieselvilic.co.yu/ mogu da se nađu detalji o mogućnostima i potrebi tretmana injektora... U kraćem razgovoru sa g-din Vilićem, vlasnikom servisa, stekao sam utisak da se radi o kompetentnom čoveku i entuzijasti za ovaj posao. Objasnio mi je neke bitne stvari i razrešio neke dileme... Na primer, postoji zabluda da injektori kod common rail motora mogu da se .zaprljaju. i da postanu manje .prohodni., slično diznama kod benzinskih agregata. Ako se samo uzme u obzir da je kod savremenih dizela pritisak u injektorima oko 140Mpa, a kod benzinskih dizni oko 0.2Mpa, sve je jasno, itd.
U servisu postoje dve mašine za tretman injektora. Na savremenijoj mašini za oko 4000din+PDV (po injektoru) za oko sat i po uradi se potpuna dijagnostika i predlog servisa injektora. U odnosu na ovo, meni ultrazvučno šišćenje dizni kod benzinaca izgleda kao simpatični amaterizam (koji toliko i košta)...
Pozdrav. Dušan.
Poslato: Pon Maj 05, 2008 7:58 pm
od Gost
Ja nikakvih problema nisam imao, ali reko sve sam sredio pa ajde da i tu tečnost za čišćenje dizni sipam. Tečnost je najskuplja koju sam ja našao, .Motul. Diesel Cleaner 300ml-1.090,00. Skoro odmah , posle 15-ak km izgubio se onaj dizel zvuk. E sad taj zvuk kod Alfe mi je recimo bio mnogo manje izražen nego na Golfu TDI, tako da na njega nisam obraćao ni pažnju. Sasvim moguće i da taj aditiv samo malo obogati smešu, a kad istrošiš rezervoar zvuk se vrati. Videću pa javljam
Poslato: Uto Maj 06, 2008 2:44 am
od Gost
@dusan147 koliko sam te razumeo u tom servisu je samo dijagnostika bez ciscenja nekih 60e po dizni
Ispravi me ako gresim ali to mu dodje blizu 500e samo da se dijagnostikuje kvar na 1.9jtd 8V motoru,pa koliko je onda servisiranje istih???

Poslato: Uto Maj 06, 2008 5:21 am
od dusanGT
Za četriri injektora je oko 16000din+PDV (znači oko 235€) cena dijagnostike koja omogućava tačno podešavanje rada injektora koji se vraćaju u dizel motor... Ovo je posao na mašini koja košta oko 200000€ i koju sam video na delu. U servisu tvrde da samo ova mašina može da proveri rad injektora besprekorno tačno... Koja je cena novog injektora za 147JTD 8v?
Na manje sofisticiranoj i straijoj mašini (koju u servisu zovu .simulator.) dijagnostika je za četiri injektora oko 2000din, ali ta mašina ne može sve... I meni se čini da ovo prvo nije baš jeftino, ali za dizel agregat kamiona ili neke skupe mašine (bager, buldozer, itd) verovatno se isplati, jee je tu cena injektora, verovatno, srazmerna ceni agregata/motora. Cena servisa, naravno, zavisi od kvara na injektoru... Pored injektora ovde rade i turbine, pumpe visokog pritiska i ostalu dizel skalameriju.
Poenta je da postoji servis koji može sa injektorima da uradi sve, uz uslov: .koliko para toliko muzike.... Koliko sam samo čitao na ovom forumu o majstorima koji .oderu. vlasnika Alfe, a ne urade baš posao...
Pozdrav. Dušan.