Stranica 1 od 5

146 detonacije na leru

Poslato: Uto Mar 25, 2008 9:55 am
od imandic
Auto:
146 TS 1.6 88KW 1998.god...


Problem:

Auto na leru radi jako mirno.
Ako se malo

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:02 am
od kilson
Znachi dizne; kad si ih poslednji put chistio? (to shto si menjao jednu po jednu, nishta ne mozhe promeniti)

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:04 am
od imandic
Pre par meseci mehani

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:15 am
od dekideki
Probaj Wynn's Injector cleaner. cisti brizgaljke, a povoljno utice na vise drugih stvari, izmedju ostalog i na siceve ventila i ventile za koje se plasim da su tvoj problem u ovom slucaju. kad ventil ne zaptiva dovoljno, ceste su detonacije bas u takvim slucajevima kako si opisao.

probaj to, pa posle gledaj dalje...

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:18 am
od imandic
Probao nekoliko vrsta tih sredstava za

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:30 am
od kilson
Nije fazon proterati hemiju kroz dizne. Poenta je ubaciti ih u kadicu, oprati a potom i premeriti kako i koliko koja prska (ovo obichno rade i pre chishcenja pa mozhesh videti uporedno stanje).

Takodje, obavezno na dijagnostici proveri kakve vrednosti daje protokomer i uporedi sa propisanim za tvoj auto.

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:34 am
od Masinac
evo jos jedna ideja posto imas plin.
resetuj komp pa probaj iskljucivo na bezinu da vidis hoce biti promena

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:36 am
od imandic
Masinac napisao:evo jos jedna ideja posto imas plin.
resetuj komp pa probaj iskljucivo na bezinu da vidis hoce biti promena
Skidao sam plin skroz (fizi

Poslato: Uto Mar 25, 2008 10:42 am
od dexxxter
Skini dizne, i odnesi ih na ciscenje ultrazvukom... Obavezno!

Poslato: Uto Mar 25, 2008 11:21 am
od Gost
I ja glasam za dizne,

Poslato: Uto Mar 25, 2008 1:28 pm
od imandic
Poslate dizne na

Poslato: Uto Mar 25, 2008 2:33 pm
od kilson
Nek' obavezno premere koliko koja brizga i da li ima curenja...

Poslato: Uto Mar 25, 2008 3:14 pm
od Gost
Sta si sve zamenio.. :shock:
Ako uzmemo da je to zamenjeno sve ispravno onda ti ostaje benzinska pumpa. Jesi li cackao sta oko nje?

Poslato: Uto Mar 25, 2008 4:50 pm
od imandic
Upravo stigle brizgaljke sa

Poslato: Uto Mar 25, 2008 4:57 pm
od imandic
Pumpu nisam proveravao...

Poslato: Uto Mar 25, 2008 5:07 pm
od Gost
Pumpu proveri sa T-racvom i manometrom od 2,2 do 2,7kada motor radi,Pumpa se ne cisti ali moguce je da je na zastitnom situ nahvatala prljavstinu(jesi li dizne cistio u KG -u}

Poslato: Uto Mar 25, 2008 5:21 pm
od Dora
Detonacije u usisnoj grani sugeri

Poslato: Sre Mar 26, 2008 12:04 am
od kilson
[quote="imandic"]Auto se isto pona

Poslato: Sre Mar 26, 2008 9:31 am
od imandic
Danas auto ide na testiranje pumpe...
Javim rezultate...

Ako ne bude pumpa, ostavljam ga kod majstora do daljnjeg...
Hvala svima na pomoci...

Poslato: Sre Mar 26, 2008 9:34 am
od imandic
[quote="Dora"]
Ne bi na leru lepo radio ako bi vukao fal

Poslato: Sre Mar 26, 2008 12:48 pm
od Gost
Dava

Poslato: Sre Mar 26, 2008 1:02 pm
od imandic
Danas idem da proverim pumpu, pa ako nije ni to, provericu jos jednom brizgalice, a ako se ne resi problem, kupujem stranca za 1000E i onda cu da ga sredim konacno...Nemam vise zivaca....

Poslato: Sre Mar 26, 2008 1:09 pm
od dekideki
imandic napisao:Pritiskam polako gas, dignem na 1500, smirim nogu, ali broj obrtaja ili nastavi da se penje ili pocne da pada...Znaci nikako ne mogu da postavim neku konstantnu vrednost broja obrtaja?
step motor to radi. a njega pogoni ECU. a ECU skuplja podatke od vise senzora: lambda sonda, protokomer, senzor temperature, senzor na leptiru... (dopisite)

da proveris sve kontakte, mozda su se .uspavali.?

*evo mog iskustva (II put):
ugasi mi se u brzini. posle toga nemam ler gas, step ko da ne postoji. reset svega (15min obe kleme, kljuc sto dalje od brave) plus posle toga reset procedura (90s kontakt, 90s van kontakta ali kljuc u bravi, paljenje ako treba i sa malo pedale, posle minut bi trebalo da prihvati da drzi ler, pusti ga u mestu na leru 10 min. i to je to), i sve O.K. a svaki put pomislim .sad kad krenem po majstorima i da menjam sve zivo... a znam da se samo zaglupeo.
ako nece milom, stisni veci taster za reset. ;)

**ne zameri, mozda se ne razumemo nesto mnogo ali mozda iskustva pomognu. :oops:

Poslato: Sre Mar 26, 2008 1:19 pm
od imandic
Jasno....

Nisam imao pojma za tu proceduru resetovanja, probacu.
U svakom slucaju da je ventil ler gasa, auto ne bi radio na leru kako treba a i posle veceg broja obrtaja se ne bi smirio na 900 vec bi pao dosta ispod...

Testiranje ventila radi lepo iz VIZE, a stavljao sam i drugi, bez promena...

Poslato: Sre Mar 26, 2008 2:41 pm
od Gost
Gde si cistio dizne,i da li su stvarno uradjene ultra zvucno i u kontra smeru jer sito zadrzi prljavstinu.Tako je bilo kod mene,sada puni ko cemal kornet