Guigario concept Brera na sajmu?

Generacija najlepših Alfinih automobila iz novije istorije
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 3:24 pm

boj ne bije svijetlo oru
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 4:20 pm

dzabe ti i konjsko srce kad si poneo noz na revolveraski obracun... ;)
Korisnikov avatar
Player
Garaža: Gtv V6 TB
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 153
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 4:22 pm

Sre Mar 19, 2008 4:21 pm

@Jevtic
:podrzava To ja pokushavam da objasnim ovima tu shto se razbacuju svojim V6-icama :lool:
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Mar 19, 2008 4:22 pm

prijateljsku, naravno, a kako drugachije? da krene malo normalnije vreme, pa chim se u'vati vremena... dogovoreno...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 4:57 pm

[quote]boj ne bije svijetlo oru
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Mar 19, 2008 4:59 pm

Pa chuj, ja verujem i u svoju Alfu i u svoju voznju i ne mislim da je to razmetljivo...

power: 192 vs 199.7
0-100: 7.3 vs 6.9
max.sp. : 230 vs 233
torque: 218 vs 280 (turbo jbga)
weight 1355 vs 1355 (e?)
FWD vs FWD

Sve je protiv mene :( znaci bice super enteresantno... Dakle Vi devojchice bi da se terate samo sa slabijima :P Naidje chika sa turbom i svi bezanija... c-c-c

Shalu na stranu, eto prilike da zamenimo automobile i da u praksi osetimo tu razliku od 0.4 sec... Mada nas tu k*ra tvoj turbo i velika razlika u obrtnom momentu narochito na nizim obrtajima... Da su oba turbo odnosno oba atmosferca video bi da je u voznji razlika od 0.4 sec (a kamoli 0.1) zaista neosetna/akademska...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Mar 19, 2008 5:10 pm

@player

Nije ovo FWD vs RWD... To samo ovaj Ivan (Tokyo) chim neko pohvali neku noviju Alfu, odma' poklapa sa - .jeste, al' prednja vucha jbga.... ;)

Da se razumemo i ja bih voleo da imam zadnju vuchu na mojoj Alfi, to bi onda bio totalni vrh... Ali nemam bato... I nemoj bre da me stalno podsecash na to cekicko Dakle, sa obzirom da ima prednju vuchu Alfa ima i te kako dobre vozne karakteristike... Videcemo shta ce biti sada kada se vrate na zadnju... cenim da ce konkurencija biti znatno zabrinutija...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 5:35 pm

Pa chuj, ja verujem i u svoju Alfu i u svoju voznju i ne mislim da je to razmetljivo...

power: 192 vs 199.7
0-100: 7.3 vs 6.9
max.sp. : 230 vs 233
torque: 218 vs 280 (turbo jbga)
weight 1355 vs 1355 (e?)
FWD vs FWD

Sve je protiv mene Tuzan znaci bice super enteresantno... Dakle Vi devojchice bi da se terate samo sa slabijima Plazi se Naidje chika sa turbom i svi bezanija... c-c-c

Shalu na stranu, eto prilike da zamenimo automobile i da u praksi osetimo tu razliku od 0.4 sec... Mada nas tu k*ra tvoj turbo i velika razlika u obrtnom momentu narochito na nizim obrtajima... Da su oba turbo odnosno oba atmosferca video bi da je u voznji razlika od 0.4 sec (a kamoli 0.1) zaista neosetna/akademska...
Nisam mislio na to...vi ste pravi rivali....na pravini je mozda brzi ali cim se dohvatite krivina trazices ga u retrovizoru (ali ga neces naci) :lool:
Videcemo shta ce biti sada kada se vrate na zadnju... cenim da ce konkurencija biti znatno zabrinutija...
Malo ljudi danas kupuje Alfu (novu) zbog performansi...to je sada .sminka....i ne samo Alfu nego auta uopste...jedan M3...
:( Tako da prelazenje na zadnju vucu u prodaji nista spektakularno nece napraviti...mogli bi malo da snize cijene...Mi.To ce cijenim biti jedno 30-tak hiljada sa svom opremom... ;)
Korisnikov avatar
Markoni147
Garaža: Ford Fiesta ST
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1857
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:22 pm

Sre Mar 19, 2008 5:39 pm

stefan123 napisao:Nisam mislio na to...vi ste pravi rivali....na pravini je mozda brzi ali cim se dohvatite krivina trazices ga u retrovizoru (ali ga neces naci) :lool:
Verovatno nisi vozio Golfa V GTI pa zato ovo govoris... Ja volim Alfu, ali realno GTI ima bolje ponasanje u svakom smislu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 5:42 pm

Verovatno nisi vozio Golfa V GTI pa zato ovo govoris... Ja volim Alfu, ali realno GTI ima bolje ponasanje u svakom smislu...
Tisina bre...ovo je Alfa forum..Alfa je bolja :lool: Ponavljaj dok ne shvatis :mrgreen:

Ne znam...IV GTI mi nije bas za odusevljenje...u V GTI nisam zalazio...niti imam zelju...ubjedljivo najruzniji Golf po meni... ;)
Korisnikov avatar
Markoni147
Garaža: Ford Fiesta ST
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1857
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:22 pm

...

Sre Mar 19, 2008 5:48 pm

A da, ja se zaboravih... :oops: Alfa je najbrza, najlepsa, najstabilnija... ;)
Za IV GTI su rekli da nije dostojna imena GTI, dakle promasaj, jer po performansama nije bila bolja od prethodne 3 generacije... A petica je vec druga prica, veruj mi... Ozbiljan prevoz...
Korisnikov avatar
neshaoct
Postovi: 42
Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 2:08 am

Sre Mar 19, 2008 5:54 pm

speedfreak968 napisao: power: 192 vs 199.7
0-100: 7.3 vs 6.9
max.sp. : 230 vs 233
torque: 218 vs 280 (turbo jbga)
Obrtni moment nije presudan faktor kada se meri 0-100 km/h...kod automobila sa uporedivim odnosom snage i tezine...

Evo par primera :

Fiat Stilo 3v JTD 115KS, 255Nm i Fiat Stilo 3v 1.6 16v 103KS, 145Nm
Razlika od 0-100 km/h je 0,2s u korist JTD-a...
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=87142
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=87065

2004. Alfa Romeo 147 1.9 JTD 3v 148KS, 305Nm i 2004. Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark 3v 148KS, 181 Nm...
Razlika je 0,5s u korist JTD...
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=122375
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=122408


2002 BMW 520i 167KS, 210Nm, i 2002 BMW 525d 160KS, 350Nm
Razlika je 0,2s u korist dizela...
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=96074
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=104115

Ali su zato razlike u medjuubrzanjima u sekundama, a ne u delovima sekunde... ;)
Korisnikov avatar
Markoni147
Garaža: Ford Fiesta ST
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1857
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:22 pm

...

Sre Mar 19, 2008 6:02 pm

Nisi u pravu za medjuubrzanja... Kada vozis benzinca u visokom rezimu obrtaja on nema losije medjuubrzanje od dizela. Problem je u tome sto u tehnickim podacima daju ubrzanje u odredjenom stepenu prenosa, dakle normalno je da dizel ima bolje medjuubrzanje od 80-120 (sto se najcesce meri) u 4. stepenu. Ali niko ne govori koliko je to medjuubrzanje benzincu u 3. stepenu jer je on tad u najboljem rezimu obrtaja za ubrzanja. Dakle kada bi merili ubrzanje od 80-120 nevezano za stepen prenosa onda bi ta razlika opet bila u desetim delovima sekunde...
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Mar 19, 2008 6:06 pm

jeste, IV je bila bljuvotina... petica sa ovim motorom, direktnim FSI ubrizgavanjem i turbom je za respekt... ne znam za ponashanje u krivinama... videcemo...

To je ono shto stalno pokushavam da istaknem, niko ovde nije naivan pa da misli da je Alfa realno najbolji i najbrzi automobil... Ali to nikada nije bilo ono shto je okupiaralo srca nas alfista... jednostavno malo je automobila koje izazivaju toliko emocija shto na oko shto u voznji kao shto to Alfe oduvek chine... 7.3 ili 5.5 sekundi 0-100 je u savim drugom planu... Vec sam napisao da sam pre neki dan imao to zadovoljstvo da se provozam a posle i da sam vozim novog (2007. god) BMW M5... Kapa dole, IZUZETAN automobil, nemam rechi... Savrshena sprava... Ubrzanje, upravljivost, oprema... VRH... Ali nema ono neshto shto ima svaka Alfa... Ono neshto shto nam izmami osmeh dok se priblizavamo parkingu i kada sednemo za volan... BMW M5 je savrshen, hladan stroj... Pravi nemac... Perfekcionizam bez emocija... Svako treba da vozi ono shto mu godi... BMW se vozi da bi se svetu reklo neshto, a ne iz nekih emocija... I to je sushtina stvari...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
Markoni147
Garaža: Ford Fiesta ST
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1857
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:22 pm

...

Sre Mar 19, 2008 6:14 pm

Petica je odlicna i po krivinama, jedini problem je izrazeno proklizavanje tockova pri svakom naglom dodavanju gasa, a zbog velikog obrtnog momenta... Alfa je uvek ispred svog vremena sto se dizajna tice, da se podsetimo da se 156 pojavila '98 godine, a kako je izgledala za to vreme?:shock: Isti je slucaj i sa svim ostalim modelima. 159 zraci vise od svih modela koji su se posle nje pojavili... Ista prica je i sa starijim modelima, 145, 155...
Korisnikov avatar
neshaoct
Postovi: 42
Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 2:08 am

Re: ...

Sre Mar 19, 2008 6:43 pm

Markoni147 napisao:Nisi u pravu za medjuubrzanja... Kada vozis benzinca u visokom rezimu obrtaja on nema losije medjuubrzanje od dizela. Problem je u tome sto u tehnickim podacima daju ubrzanje u odredjenom stepenu prenosa, dakle normalno je da dizel ima bolje medjuubrzanje od 80-120 (sto se najcesce meri) u 4. stepenu. Ali niko ne govori koliko je to medjuubrzanje benzincu u 3. stepenu...
Da, kuckao sam i ja to na vise tema...kako sa vecim radom menjacem, mozes da smanjis razliku u medjuubrzanjima...
Ali, ipak...ako vracas benzinca u 3. brzinu, vrati i dizela u 3. brzinu...
Ako se vec porede iste stvari... ;)
Korisnikov avatar
Markoni147
Garaža: Ford Fiesta ST
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 1857
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:22 pm

...

Sre Mar 19, 2008 6:52 pm

Pa dizelu vise prija da to ubrzanje obavi u 4. stepenu tako da u svakom slucaju dizel ne bi bio brzi od benzinca u 3. stepenu od 80-120... Moje misljenje, bas cu probato sa drugarom. On vozi BMW 320d 150 KS pa cemo videti koji ce bolje ubrzati... Ja sam se sa njim vec jurio i do 180 sam konstantno pravio sve vecu razliku, ali probacemo i ovo...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Mar 19, 2008 7:45 pm

Izmedju Golfa V GTI i Alfe 156 2.5 V6 je u realnosti mrtva trka...blagu prednost ima Golf, pogotovu sa DSG menjacem, ali sve je u stvari do onog koji vozi... .Petica. je odlican Golf (interesantno je da se meni svidjaju one generacije Golfa koji .golfisti. ne mirisu bas nesto - III i V). Auto lezi odlicno. To sto ima turbo nema veze - 200ks je 200ks, 230km/h je 230km/h, 7sec je 7sec, s bilo kojom vrstom motora. Pitanje je samo na kojoj .visini. se sve to desava :lool: . Jedino me nervira penzionerskih 5100 obrtaja kod Golfa...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Mar 19, 2008 8:12 pm

@Markoni

AR 156 se pojavila 1997. godine.

@svi
Slazem se sa starcem donekle... 200 ks jeste 200 ks ali shta cemo sa obrtnim momentom? Takodje se slazem da bi, naravno sa dva ravnopravna vozacha, bila relativno mrtva trka ali bi umnogome zavisila od konfiguracije .staze.... Golf bi bolje kretao iz mesta i imao bi prednost na pochetku .trke. kao i na kracim pravcima, ali bi i brze gubio dah zbog ogranicenog broja obrtaja, u krivinama bi mozda Alfa imala malu prednost zbog ravnomernijeg prenosa snaghe na izlasku iz krivina... shta znam, mozda bi bilo stvarno veoma interesantno sve to isprobati i voziti do extrema... A opet smo mi samo obichni smrtnici i razmishljali bismo o tome da ipak sachuvamo automobile i za voznju do posla i nazad sutradan ;) Mislim da to ne govorim samo u svoje ime...

Ada Huja?
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 8:45 pm

ma jok na adi huja je mala staza ne mo
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Mar 19, 2008 9:10 pm

Jevticu, upoznaj auto koji vozis...Nadam se da je VW oficijelni sajt dovoljno validan.

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... .0.13.html

Ako cete da vozite probajte i auto put...
Acqua-Olio-Benzina
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 10:21 pm

Pa dobro..u golfu kazaljka krece od 2000 da bi vizuelno bilo bolje :mrgreen: :mrgreen:
Korisnikov avatar
neshaoct
Postovi: 42
Pridružio se: Sub Nov 29, 2008 2:08 am

Sre Mar 19, 2008 10:50 pm

...i, graviraju do 300 km/h... :mrgreen:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Mar 19, 2008 11:01 pm

Da...i G2 1.6td graviran do 220 a moze do 150 :mrgreen: :mrgreen:
Alfa svaka ide kolko i pise... ;) Nego VW je neisplativo radit 2 cajgera kad moze jedan......blah
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Mar 20, 2008 12:23 am

@starac ne znam da li pri

Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”