Stranica 1 od 1
Menjac alfa155 2.0 POMOC
Poslato: Čet Jan 31, 2008 8:23 pm
od alfaskorpion
zviznuo mi je menjac

, totalno pomesao brzine ... prva je gde je druga , tamo gde je prva nece ni da udje ... haos.
Gledao sam poluge na saltalici do biraca sve stoji ok, nije ni jedna spala .
Probao sam da skinem samo birac brzina sa menjaca od 1,8ts 8v nisam uspeo . Odlucio sam da zamenim ceo menjac , pa me zanima :
1. Dali su menjaci od 1,8 i 2,0 8v isti posto imam dva od 1,8 motora ?
2. Dali mora da se skida most sa celim trapom da bi se skinuo menjac

, prosto ne mogu da verujem da mora ali nevidim drugo resenje , dali neko ima iskustva sa ovim ?
Poslato: Pet Feb 01, 2008 1:55 pm
od Gost
ne moras da skidas ceo .most. (kolevku)... odsrafis sve srafove na kolevci koji su do menjaca i ostavis da visi samo na dva zadnja srafa nasuprot menjaca, skines sraf sa nosaca, i popustis onaj na suprotnoj strani... morace neko da ti pomogne oko skidanja, tesko je kad radis sam.. neko mora da nateze pajserom kolevku... piraj ako te nesto konkretno zanima...
Poslato: Pet Feb 01, 2008 5:01 pm
od alfaskorpion
hvala puno , to su mi rekli jos na jednom mestu , znaci to je to .
pomoc imam , sutra ujutru krecem u akciju
nego zanima me jos jedna stvar ?
Posto imam dva menjaca sa 1,8 8v ts motora a kazu da je na njima prenos 16/57 a na ovom 2,0 8v 17/57 , nebi trebalo da ima nekih problema oko toga ?

Poslato: Sub Feb 02, 2008 6:35 pm
od Gost
ma malo ce da bude kraci

Poslato: Sub Feb 02, 2008 10:55 pm
od alfaskorpion
:cool
Poslato: Uto Feb 05, 2008 2:34 am
od alfaskorpion
nesto konkretno :
Dali mora alternator da se skida skroz ( dali mora da se skida sa nosaca na bloku) ili mogu da se odshrafe samo ona tri shrafa koja ga vezuju sa menjacem ?
Jos me zanima dali deo osovine koji izlazi iz menjaca (suvozaceva strana) mora da se izvlaci pre nego sto se smakne menjac ili i ona ostaje ?
Poslato: Sub Feb 09, 2008 5:21 am
od alfaskorpion
operacija uspela , iskreno cela stvar je po meni konstruktorski lose odradjena . Ogroman posao , ali to je sve palo u senku jer je ishod izvanredan
hvala svima :cool
Poslato: Pon Feb 11, 2008 11:51 pm
od Gost
i jel kraci? koji si na kraju stavio?
Poslato: Uto Feb 12, 2008 9:06 am
od Gost
hehehe priznaj koliko puta si im opsovao majku italijansku?

sve znam...
Poslato: Sre Feb 13, 2008 5:46 am
od alfaskorpion
Posto sam imao dva od 1,8 ts motra bilo je ono eci , peci ,pec ...
radi odlicno , nema krcanaja i cvrkanja , sipao sam Motul 75-90w . Ma drugi auto ...

Nesto ne mogu da izvalim neku razliku izmedju ovog i starog jer ne radi mi kilometraza trenutno , moze biti da sam lose namontirao ili nisam spojio dzek za istu. Pogledacu sutra sta je sa tim jer ovih dana mi je bilo bas muka da silazim u kanal , ako me razumete
Posao je katastrofalno ogroman i nedaj boze nikom da se desi slicno . Ozucio sam se propisno , bilo je i po majci i po svemu vise od mnogo puta :smilie:
Stvarno su bas glupo osmislili sve .
Poslato: Sre Feb 13, 2008 8:24 am
od ljube-kugla
menjac na prednjim vucama je da popi.dis,u vecini slucajeva je jednostavnije izvaditi kompletan motor i menjac pa razdvajati,ja sam na cromi dva dana vadio menjac,neznam sta sve nisam odvio i skinuo,i kad sam video zla ocima izvadim sve komplet i resim problem,vratim sve i auto se vozi isti dan,sve se odradi za par sati
Poslato: Sre Feb 13, 2008 6:59 pm
od Gost
svaka skola se placa, ili se koristi workshop

Poslato: Sre Feb 13, 2008 7:10 pm
od ljube-kugla
kad iscrpis sve mogucnosti,procitaj uputstvo
a mi smo poznati da uvek idemo od nazad i komplikovanije
Poslato: Čet Feb 14, 2008 3:40 am
od alfaskorpion
ljube-kugla napisao:kad iscrpis sve mogucnosti,procitaj uputstvo
a mi smo poznati da uvek idemo od nazad i komplikovanije
sto se ovoga tice upravu si sto posto , ipak je ovo Srbija i nasa tehnologija je bolja
pre nego sto sam pogledao workshop

palo mi je napamet, tj. izgledalo mi je lakse da se izvadi ceo motor

Poslato: Čet Feb 21, 2008 8:37 am
od Gost
'Esil ga udžek'o?
Poslato: Ned Feb 24, 2008 6:37 pm
od alfaskorpion
seo je kao dupe na nosu :crazy: