Stranica 1 od 1
Poslato: Pet Dec 14, 2007 1:30 pm
od Gost
Od pre par dana na instrumentu za pritisak ulja,pritisak je pao,tako da kada je hladno ulje pokazuje vrednost 2,5 bara,a kada je ugrejano ulje
onda mi na 4000 obrt. ne pokaze vise od 2 bara.
Prekontrolisao sam vezu i sve je o.k
ranije na hladnom pokazivao 5,5 bara, a na toplom pri 4000, 4,5bara.
Da li neko ima slicna iskustva?
Poslato: Ned Dec 16, 2007 3:45 pm
od superfly tnt
vlasta napisao:Od pre par dana na instrumentu za pritisak ulja,pritisak je pao,tako da kada je hladno ulje pokazuje vrednost 2,5 bara,a kada je ugrejano ulje
onda mi na 4000 obrt. ne pokaze vise od 2 bara.
Prekontrolisao sam vezu i sve je o.k
ranije na hladnom pokazivao 5,5 bara, a na toplom pri 4000, 4,5bara.
Da li neko ima slicna iskustva?
ovo je zabrinjavajuce !!! , ako mozes probaj usarafit neki manometar u blok i vidi stvarnu vrijednost. ako je 2 bara na hladno bojim se da ces morat otvarat motor.
ako se naglo desilo onda bi posumnjao prvo na pumpu, moguce je da se sito zapunilo ili je nesto uvukla i poderalo ju iznutra. moguce je da su glavni ili leteci lezajevi dobili previse zazora pa bjezi ulje.
Poslato: Pon Dec 17, 2007 1:48 am
od Gost
Vlasto sta se desilo?
Jesi li proverio nekim rucnim manometrom?
Poz
Poslato: Pon Dec 17, 2007 11:55 am
od Gost
Prica ima srecan kraj.Napravio sam prikljucke prilagodio navoj,skinuo
davac pritiska,usrafio spravu i odusevio se.
Na hladnom ulju pritisak je 6,5 bara kada se ulje dobro ugreje max.prisak ide do 5,5 bara u zavisnosti od ture.
Po mom mislenju lazno prikazivanje prouzrokuje neispravan davac.
Evo i slike sto sam napravio .spravu. i sada je imam pa nedaj boze da nekom zatreba.

Poslato: Pon Dec 17, 2007 1:41 pm
od superfly tnt
super
Poslato: Pon Dec 17, 2007 5:35 pm
od ljube-kugla
da da davac pritiska,imao slican problem,pokazivao dobar pritisak a palio lampicu,pa se tu malo ispitivalo,nego kad sam ubacio drugi motor,nije izbusen blok za davac od lampice,pa sam na mesto davaca pritiska montirao racvu,pa je tu davac pritiska,temperature i lampice i sad sve funkcionise kako treba,nego mi juce pukne cev od grane pa je malo nervirao ali je i to sanirano mada mi se nije legalo pod kola ali sta cu,nece mi niko uraditi ako ne zasucem rukave
Re:
Poslato: Uto Jan 20, 2009 7:53 pm
od Nigy
Guest napisao:Prica ima srecan kraj.Napravio sam prikljucke prilagodio navoj,skinuo
davac pritiska,usrafio spravu i odusevio se.
Na hladnom ulju pritisak je 6,5 bara kada se ulje dobro ugreje max.prisak ide do 5,5 bara u zavisnosti od ture.
Po mom mislenju lazno prikazivanje prouzrokuje neispravan davac.
Evo i slike sto sam napravio .spravu. i sada je imam pa nedaj boze da nekom zatreba.

Da li se neko seca ko je ovo napravio - prestao je da mi radi manometar, pa bih da proverim kakvo je stanje.

Re: Pritisak ulja (AR75)
Poslato: Uto Jan 20, 2009 8:32 pm
od ljube-kugla
lako se moze napraviti,navoj je 10x1,sto se moze koristiti od kocionog creva i bilo kakav manometar,za tolko ce raditi,samo se napravi prikljucak sa creva na manometar,ili od bakarne cevi sa okcetom i srafom i neki traktorski manometar sa buvljaka,sto moze da se desi da ima i cev sa manometrom
a inace sam i pumpu malo frizirao podmetnuo jednu sajbnu i digao drasticno pritisak,bio je hladan na leru oko 4 bara,a sad ide i do 7.5 bara,na obrtajima skace kazaljak ali nisam bas zagledao tacno na koliko obrtaja koliko stoji samo u voznji ne ide ispod 3 bara
Re: Pritisak ulja (AR75)
Poslato: Uto Jan 20, 2009 11:50 pm
od Nigy
Da, nije problem napraviti, ali meni treba resenje odmah, ne da ga sad fabrikujem...
Re: Pritisak ulja (AR75)
Poslato: Sre Jan 21, 2009 8:44 am
od ljube-kugla
imam ja rezervni davac za kazaljku ako ti znaci za probu