sto se ladinih delova tice, jednostavno je u pitanju to da uvoznici nabavljaju najjeftiniju varijantu kao default i onda dobijes krstove koji traju 5k.
dimenzije krstova i hardijevog zgloba su iste. jesi li nekad stavio na ladu krst od 20e? gmg japanski, ili motorcraft od forda? traju bez luftova po 50k najnormalnije i to sa redovnim paljenjem guma. meni su cesce crkavali diferencijali nego krstovi. hardijev zglob isto. i ne cudi me uopste da zabari koriste isti deo za auto od 70ks i od 170ks. godinama sam vozio fiate 132 i trapovi su isti na benzincu i na dizelu iako je dizel motor okruglo 100kg tezi od benzinca. samo su stavili jace opruge. naravno, kugle i amortizeri na dizeliu zato traju duplo krace nego na benzincu. zabarske gluposti. jeste da ih volim ali bas umeju da budu magarci...
75 & delovi od drugih automobila
-
ki
- Drug Član
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
Sto se tice hardi zglobova na Alfi, ja nisam imao prilike videti bilo sta drugo osim Pirelli-a.
Sto se tice magarchenja - tu si u pravu ali imamo srece da je sve predimenzionisano. Tako da npr. svaki sklop menjac - diff trpi do 380Nm bilo da je od 1.6 ili 3.0.
Sto se tice magarchenja - tu si u pravu ali imamo srece da je sve predimenzionisano. Tako da npr. svaki sklop menjac - diff trpi do 380Nm bilo da je od 1.6 ili 3.0.
- radzulin
- Garaža: 75 2.0 TS
- Lokacija: Šabac
Post
Re: 75 & delovi od drugih automobila
Gume na usisu od zastava florida nalivno crevo od rezervoara za gorivo!I to provereno na mojoj 2.0 ts, zamenio sve 4 gume!