Stranica 1 od 1
Manjak rashladne technosti
Poslato: Čet Nov 22, 2007 7:03 pm
od speedfreak968
Danas sam kontrolisao nivo rashladne technosti i vidim da je na minimumu... hmm.... Kada sma kupio auto u Maju takodje je bilo tu negde oko minimuma i tada su mi u servisu doilili vodu do max. crtice... evo sada, 6 meseci kasnije opet je tu negde oko minimuma... Normalno?

Poslato: Čet Nov 22, 2007 7:12 pm
od starac vujadin
Nije nenormalno.
Poslato: Čet Nov 22, 2007 7:16 pm
od speedfreak968
hmm mogu ti reci da meni kao poznatom panicharu kada je moj auto u pitanju svakakvi horori padaju na pamet... mozes da pretpostavish... pa kud se dede ta razlika u nivou, obzirom da nisam video da bilo gde curi?
Poslato: Čet Nov 22, 2007 7:40 pm
od Gost
pa moze da pusta na bilo kom mestu, sudeci po kolici koju gubi i vremenu, to je truncica, koja isparava i jako tesko ces naci gde pusta

ja se ovih dana borim sa rasphladnom tecnoscu, i napatio sam se ko zuti... jako nezahvalan posao, svasta mi je padalo na pamet, da nekako prikljucim kompresor i nabijem pritisak u sistem i vidim gde pusta... ali kada sam sipao rashladnu tecnost (bila obicna voda u sistemu) curenje se povecalo! dakle to mi je pomoglo da lociram mesto curenja... probaj da opipnes mesta koja su ti dostupna dok je motor hladan...
probaj da se raspitas o aditivu koji sluzi za zaptivanje, stvarno ne znam nista o tome tako da ne pomislis da te savetujem... ne znam koliko je pametno i koliko je zdravo za motor, naci ce se tu neko iskusniji da da savet

Re: Manjak rashladne technosti
Poslato: Čet Nov 22, 2007 8:01 pm
od neshaoct
speedfreak968 napisao:Danas sam kontrolisao nivo rashladne technosti i vidim da je na minimumu... hmm.... Kada sma kupio auto u Maju takodje je bilo tu negde oko minimuma i tada su mi u servisu doilili vodu do max. crtice... evo sada, 6 meseci kasnije opet je tu negde oko minimuma... Normalno?

Normalno
Vent. se pali u prvu brzinu na oko 93-94*C, a u drugu ako dodje do 97*C...
[ tako je bilo na mojoj Bravi ] Jel' ta voda koju imas u sistemu ne isparava na 90 ili 91*C ?
Zato ti se i spustio nivo na min...
Dospi, opet u istoj srazmeri...nemoj dosipati samo cist antifriz, vec mesavinu, i nemas problema...
Naravno, potpuno je druga stvar ako ti se potrosena rashladna tecnost meri u litrama... :cool
Poslato: Čet Nov 22, 2007 8:11 pm
od starac vujadin
Za 6 meseci normalno je da opadne nivo. Kao sto se i ulje potrosi i guma ispumpa za 6 meseci...
Poslato: Čet Nov 22, 2007 8:29 pm
od speedfreak968
Hvala na brzim odgovorima... nisam ni sumnjao u vas... OK, sad mi je malo lakshe... Znachi kupio sam Paraflu i dolijem ga u proporuchenoj razmeri, ne malo jache, mislim ide zima jbga...?
Poslato: Čet Nov 22, 2007 9:47 pm
od neshaoct
..ne malo jace ! Vec je dovoljno jak u srazmeri 1:1...
Ako je jaci, onda nagriza hladnjak...itd..itd... :cool
Poslato: Čet Nov 22, 2007 10:10 pm
od dekideki
bez uvrede, ali moram da te pitam...
jesi gledao nivo na hladnom ili zagrejanom motoru? 8l nije mala kolicina a razlika u zapremini tecnosti na +-0 i na +90 nije ista...
pozdrav
*takodje, na 8l ta razlika koju pominjes je cca 4-5dl... a to je jako mali %
Poslato: Čet Nov 22, 2007 10:49 pm
od Gost
malo vise od 8l

Poslato: Pet Nov 23, 2007 4:28 pm
od speedfreak968
Dolio sam danas... Razlika je bila 7-8 dl... Gledano na hladnom i zagrejanom, bilo je razlike, ali i dalje oko minimuma u oba sluchaja... Sad cemo da vidimo kako ce se kretati stvari... U ponedeljak ionako idem do servisa pa cemo za svaki sluchaj da bacimo okce...
Poslato: Pet Nov 23, 2007 4:45 pm
od Gost
Ne verujem da je nesto nenormalno u pitanju, za 6 meseci to zvuci sasvim ok. Ukoliko ne primetis u narednih nekoliko dana da imas manje tecnosti mislim da je sve u redu.
Poslato: Pon Nov 26, 2007 12:20 pm
od Player
@veXon
Ne morash da nabijash pritisak u sistem
Ako bash nisi siguran gde pushta ima da se nadje neka bochica technosti namenjena bash za to...
Sipash to, UV lampu u ruke i da vidish kako sija mesto curenja... neka fluorescenta stvarchica

Poslato: Pon Nov 26, 2007 12:29 pm
od Gost
pazi meni na 164 je vuvek stajala malo iznad MIN. 4 godine sam je vozio i bilo kada da sam dopunio za kratko vreme se vratilo do istog nivoa, ni kap manje.... Prosle godine kada sem promenuo motor isto se nije menjala situacija.... a tragova curenja nigde..... Tako da bez brige ako se naravno ne potrosi ispod minimale.
Poslato: Pon Nov 26, 2007 1:31 pm
od Gost
Meni je slicna situacija na novoj Z10, potrosi se nesto. dodje do min i onda tako ostane ?!?
Poslato: Uto Nov 27, 2007 12:27 am
od Gost
Ista je situacija i kod mene na 33-ojci.
Svaki put kada menjam antifriz napunim do fula ali posle nekog vremena padne na nesto malo iznad minimuma i tako stoji.Takodje nigde nema curenja.Pretpostavljam da taj deo tecnosti izbaci kroz odusak na cepu od boce...ili mozda gresim?
Poslato: Uto Nov 27, 2007 12:35 am
od Driver_GT
Kada se menja rashladna tecnost, i treba tako da bude. Da u pocetku bude do vrha, odnosno na max, i posle par km-a, treba da padne, jer voda treba da udje u nedostupne delove gde se nabija pritiskom..
Poslato: Uto Nov 27, 2007 12:47 am
od srdjan_p
To se podrazumeva, mislili smo na nesto drugo...Ja recimo u jugu imam takav slican problem, kolko god da dosipam u onu posudu uvek padne na minimum i stoji tako...gde ode ne znam, sve sam proveravao i nigde ne curi...
Poslato: Uto Nov 27, 2007 2:24 pm
od Driver_GT
Pa mozda jednostavno ima neki iberlauf il tako nesto gde pusta vodu i drzi je na odredjenoj granici.. Nesto slicno kao kad prepunis rezervoar gorivom, pa ono iscuri..nemam pojma, lupam, al verovatno ima negde da visak iscuri..
Poslato: Uto Nov 27, 2007 2:39 pm
od Gost
Na cepu ima ventil koji se otvara pod pritiskom, da li je moguce da se kroz taj ventil, ispusta deo tecnosti kao vodena para?
Poslato: Čet Nov 29, 2007 11:33 pm
od Gost
nije moguce

Poslato: Čet Nov 29, 2007 11:46 pm
od Gost
Evo i ja da kazem,auto sam uzeo u martu ove godine,tecnost je bila na sredini izmedju min i max kad je auto hladan,a kad je vruc neznatno prema maximumu,i dan danas je situacija potpuno ista...
Ipak,mislim da je normalno da ti je malo isparila tokom onih letnjih vrucina,tako da nema potrebe da brines...
Poslato: Čet Nov 29, 2007 11:50 pm
od Gost
i ja mislim da brinete preterano! pa pricate o milimetrima, od minimuma do maximuma ima mozda 5-15mm... pa da vam auto gubi kap tecnosti verujte osetili bi ste... zato proveravajte redovno pa i nije katastrofa da se malo dolije za 6 meseci ako zafali...
Poslato: Sre Dec 19, 2007 1:24 pm
od speedfreak968
mali update... skoro mesec dana kasnije, nivo je isti kao i kada sam doilo... znachi, sve OK...