Stranica 1 od 2

Ko zna da objasni

Poslato: Uto Okt 23, 2007 9:51 pm
od sasa km
Od skora je imam (2 meseca) ide ko luda ALI za mene je novina, tek treba da je naucim.Pomoglo bi ako neko ima servisnu za nju da se dogovorimo da dobilem primerak.Ona je 1748 cc 85 kw 94 god. Kupio sam je u BG blue spacio ,slike sutra. Pozdrav i hvala.


Stari vlasnik je koristio Selenia HPX 20-40,(zasto to neznam).
Kod mene to ulje nema pa sam stavio Selenia GOLD 10-40 (jedva sam nasao filter, po katalozima nema zamena jer postoji samo jedna varijanta). :mad:
Sa zamenom nisam primetio razliku u radu masine ALI u forumu sam negde procitao da od GOLD-a je bolje staviti 20-K.

Da cujem vase misljenje posto ste iskusniji u ovome i imate vece znanje
@alfacrazy: Skinuo sam manuel za 155 (16V,2,5TD i 8V) kome treba nek se javi.
Slika

Slika

Poslato: Uto Okt 23, 2007 9:56 pm
od Gost
Sto se tice manuala na ovoj adresi imas uglavnom sve sto ti treba
http://david.unix-systems.net/alfa/

Pozdrav

Poslato: Uto Okt 23, 2007 10:00 pm
od Gost
Evo, ovde imas link sa kompletnim Workshop Manualom za 155:
http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/page2.html
Ukoliko ti je veza slaba, ja manual imam na disku i mogu ti ga ili poslati ili dati ukoliko skorije prolazis pored ili dolazis u Kg :cool

Za moderatore: da li bi mogao ovaj link da se stavi kao sticky tema u tehnickom podforumu za 155 da bi ljudi mogli odmah da ga preuzmu ukoliko im je potreban?

Edit: Pretece me VOR75 ;) , bilo koji od ovih linkova bi mogao kao sticky, ukoliko vec nema, naravno, priznajem, mrzelo me da trazim :oops: ) :cool

Poslato: Uto Okt 23, 2007 10:18 pm
od Gost

Poslato: Uto Okt 23, 2007 10:57 pm
od Gost
Sta da kazem do ups :oops: :oops: :oops: :lool: :cool
EDIT:
Za sasu km iz zakljucane teme:
Moze, samo mi posalji pm bar dan ili dva ranije da bih imao vremena da narezem i da se dogovorim oko susreta sa tvojim prijateljem. BTW, najbolje bi bilo da to bude sledece nedelje ili kasnije jer ove nikako necu moci.

Poslato: Sre Okt 24, 2007 7:13 pm
od sasa km
alfacrezy hvala puno ali prvo da probam sa jacom masinom da skinem sajtove, hoce poznanica da uradi.Pomoc kako da obrisem teme: skola 2 i onu novi clan? :?

Re: Promena ulja

Poslato: Sub Nov 03, 2007 12:28 am
od Flavio
sasa km napisao: jedva sam nasao filter, po katalozima nema zamena jer postoji samo jedna varijanta. :mad:
Na ovom LINKU klikni na .Primena. da vidis od cega sve odgovara filter ulja.Zipa kad ladno ide filter od Keca (Z-101) na 1.7 T.S. :shock: !
@All,se nije neko zeznuo u Fradu ???

Poslato: Sub Nov 03, 2007 11:45 am
od Player
Pa i na moj pasuje od keca :roll: Ma, to je sve fiat :lool:

Poslato: Sub Nov 03, 2007 11:47 am
od Gost
hm :D i na v6 pasuje od keca :D

Poslato: Sub Nov 03, 2007 6:49 pm
od sasa km
Hvala @Flavio na [color=cyan:0c78504ec7]LINKU [/color] ali onaj filter sto je vec bio i drugi koji sam zamenio su siri i gumica je ispod prvog prstena (prsten je izbacen van ulaza-izlaza pre spoljne ivice a gumica je ispod nje pa mu dodje kao semering ) u Frad katalogu takav nema a mozda su ovi kao zamena, pa ce moci posluziti za dalje.Kad idem po Srbiji nacicu da ga imam za sledeci put kad menjam.

Hvala momci na pomoci i savetima. :computer1: :beerchug:

Poslato: Pon Nov 05, 2007 12:14 pm
od srdjan_p
I na 16v boxer-a pasuje filter ulja od keca.... :lool:

Poslato: Sub Nov 10, 2007 9:41 pm
od sasa km
Kad pokrenem auto osecam da podrhtava (skroz mala brzina ).
U toku voznje preko pukotine na asfaltu i rupica se oseca da trese.

Dali neko moze da objasni jel ove dve stvari su iz jednog problema.
Gde je put dobar pravo uzivanje je voziti 155.

Dva majstora su pogledali i rekli da sa trapom je sve u redu.
Na sta da obratim paznju : lagere, kineticki ili korpu i lamelu?
Lamela je samostelujuca, kako da proverim u kakvom je stanju? :?

Poslato: Ned Nov 11, 2007 12:17 pm
od Gost
podrhtavanje pri startu uglavnom ukazuje na lamelu i korpu!

sto se tice osetljivosti na zrno maka na putu :lool: jednostavno je tako, vece pukotine - neravnine - rupe ce ti dati utisak da nesto na autu nije kako treba, pogotovo ako imas nizi profil gume!
ako si pretres'o trap i bez luftova je, sedi i pun gas! :)

Poslato: Ned Nov 11, 2007 3:57 pm
od sasa km
Hvala Milose , pao mi kamen sa srca ( dok ne otkaze lamela skroz ). :lool:
Gume su 180/60/14., zbog puteva razmisljam da menjam za 180/70/14. ili felne 15.. :idea: kacim i policajce ......mislim one lezece :dugokosi:
Ali mislim da cu pre da se odlucim za vece gume.

Poslato: Ned Nov 11, 2007 6:22 pm
od dekideki
*standardne dimenzije predvidjene za 155 su:
185/60-14
195/55-15
205/50-15
...

stavi visi profil od nabrojanih i kacice ti. probao sam...

***sad sam se setio slicnog problema koji je imao moj brat, to sto se tice podrhtavanja. relativno ocuvane gume su bile na kolima koja je kupio ali se ispostavilo da su krive jer su se izdeformisale od stajanja i nevozenja. kad ubrza sve je bilo ok a kad krece i na malim brzinama, katastrofa. nove gume, balansiranje i resen problem. a hteo je da radi ceo trap korpu lamelu itd... prvo idi kod vulkanizera na balansiranje ali ga nateraj da pogleda gumu bas na to, nije skupo.

Poslato: Ned Nov 11, 2007 7:23 pm
od sasa km
radio sam reglazu i balansiranje Avgusta kad sam bio na odmoru u Makedoniji, samo sto sam je bio uzeo.Tamo majstori su mnogo jevtiniji od nasih.
Za vreme puta je vukla u desno i tresla na 120 -140 km/h, preko nista.
Tamo sam menjao i prednje gume (stavio neke kineske koje je doneo surak iz Italije nove ) i problemi su nestali. U povratku ide kao zmaj, zena mi nije dala preko 180 km/h na autoputu, ALI gume mi se ne svidjaju jer sam primetio da po malo proklizavaju pa svakako moram da ih menjam.

Poslato: Sre Nov 14, 2007 9:05 pm
od Flavio
dekideki napisao:*standardne dimenzije predvidjene za 155 su:
185/60-14
195/55-15
205/50-15
Fabricki preporucena mera je i 195/60R14 ;) .

Poslato: Sre Nov 14, 2007 9:26 pm
od dekideki
ajde kopiraj mi odakle ti to ;) nikad cuo za tu dimenziju kod 155... :| na koju felnu (koliko J) ide ta 195/60-14?

meni pise u crvenoj knjizi, u tabelama na poslednjim stranama, proverio vise puta. konkretno u ovom slucaju sam dao primer iz moje 1.8 16V gde su sve tri dimenzije nabrojane. ima i pritisak u gumama pri maksimalnom opterecenju i pritisak u slucaju .praznog. vozila.

pozdrav za PO

Poslato: Sre Nov 14, 2007 11:58 pm
od Flavio
He,he,i ja konja(malo starijeg :lool) za trku imam :) .LM,preporuka je iz moje Crvene knjizice ;).Look:

Slika

Pozdrav i za tebe ciao ;) !

Poslato: Čet Nov 15, 2007 1:15 am
od alfaskorpion
ja sam dugo vozio tu dimenziju guma 195/60/14 na njenim fabrickim ali felnama , one sa krugovima mislim da su bile 6j ... za ove nase drljave puteve NAJBOLJE ;)

Poslato: Čet Nov 15, 2007 7:08 pm
od dekideki
primetio sam razliku. 185 su 82H a 195 su 85V. brzina trazi sirinu... (ko ne zna, H su do 210, V su do 240, a 85 izdrzavaju malo vise kg (515) po gumi od 82 (475)...) inace, 195 imaju 12mm veci spoljnji precnik.

sto ce reci, za zimske - koje sada stupaju na scenu - 185/60-14 je pozeljna dimenzija... ja sitno brojim do kupovine bas tih, jos uvek se dvoumim izmedju tri modela i proizvodjaca. :roll:

korisan link:
http://www.carbibles.com/tyre_bible.html#loads

Poslato: Čet Nov 15, 2007 7:44 pm
od Gost
He he Flavio,stvarno si car! :plavi_voli:

Poslato: Pet Nov 16, 2007 9:29 pm
od sasa km
Slika


Ovo sam nasao na nekom linku odnosi se na 167A4H. :lool:
kaze da nema zamena.

Poslato: Sub Nov 17, 2007 12:44 am
od Flavio
Neko generalno pravilo je da se tolerise + - 2% u dimenziji gume. 185/60R14 ima nazivni precnik 577,6 mm + 2%=589,2 mm,dok 195/60R14 ima 589,6 mm.Mislim da slobodno mozes staviti 195/60 ako zelis ;) .

Poslato: Sub Nov 17, 2007 12:50 am
od sasa km
Ja sam da ga podignem i razmisljam za 185/65 ili 70 /14.

kako ce to da se uklopi a da ne kaci, da ne bude da ih kupim, probam pa vracam.?