Srebrna GTV
Poslato: Čet Sep 20, 2007 11:13 pm
preuzeto sa http://www.cuoresportivo.hrPajo Kanižaj prodaje srebrnu GTV
--------------------------------------------------------------------------------
...i ne traži puno...LOL
c/p s CICA:
Dakle ovako, prodajem auto. Nakon neprospavanih noci zbog pitanja da ili ne, odgovor je da, prodajem!
Dakle, radi se o Alfi GTV.
Auto je 1999 godina, a cijeli je obnovljen, restauriran i naravno tuniran. U osnovi radi se o 3.0V6 24V Lusso modelu u koji je ugradjeno slijedece.
Muzika:
- Alpine F1 CD tuner
- Alpine PXA-H700 procesor
- Soundstream DaVinci pojacalo
- Focal Utopia Audiom TLR visokotonci
- Focal Utopia Audiom 6W srednji
- Focal Utopia 5WS subwoofer (13cm u vratima) 4 kom
- Focal Utopia 27VX subwoofer
- Hifonics BLT konverteri
- Ožičenje: VanDenHul+WBT rca kablovi, opticki kablovi, IXOS TripleX bi-wiring u snake skin buziru, BRAX power kablovi
- Oprima Red top
- Brax NoiseEx, Dynamite Xtreme, Original i carpet liner damping
Unutrašnjost:
- Sparco Pro2000 školjkasta sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
- Zadnja sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
- Crni Alfa logotipovi uvezeni u kožu na svim sjedalima
- U kožu tapecirana instrumentna ploca, centralna konzola, obloge vrata, zadnje bocne obloge, zadnja polica
- Prtljažnik (original + fiber konstrukcija hifi sistema) obložen alcantarom
- Obloge krova i štokova od GTV Cup verzije (kao u 147/156 GTA) crne boje
- Custom ručica mjenjača aluminij
- Sabelt pojasevi u 4 tocke s profi kruznom kopcom
- Linea accesori alu pedale i odmoriste
Ovjes:
- Novitec (KW) ovjes s regulacijom tvrdoće i visine
- Prednji silent blokovi Powerflex, teflonski ovjes prednjeg mosta
- Zadnji ovjes: Powerflex, uniball i teflon kombinacija, ovisno o poziciji (straznji multilink ovjes)
- Prednje poprecno pojacanje za mulde, alu-carbon, custom
- OMP donje prednje poprecno pojacanje
Kocnice:
- Prednje: diskovi 360mm sa alu tacama i kočiona kliješta Brembo 6 klipova (Porsche 911 GT3 Cup)
- Stražnje: diskovi 340mm s alu tacama i kočiona kliješta Brembo 4 klipa (isti Porsche)
- Brembo kociona klijesta za rucnu kocnicu
- Opleteni kocioni vodovi naprijed i straga
- Ventil za regulaciju balans kocenja
- Alu posude za kociono ulje
- Ferodo Racing kociono ulje
Felge i gume:
- BBS CH 8,5x19 ET30
- Advan Sport 245/30x19
Izvana:
- Novitec donji dio prednjeg branika
- Prozirni bocni pokazivaci
- Cup zadnji spoiler
- Hella Xenon kit na glavnim i dugim svjetlima
- Lakiran zbog estetskih razloga i manjih ogrebotina Auto design Meglaj
Ispuh:
- Supersprint ispušna grana 3u1+3u1
- HJS metalni katalizatori
- Shaqal srednji i po dva zadnja lonca sa izlazima 2x70mm, sve ručni rad ukljucujuci i nastavke, spajano federima
Mjenjač:
- Original 6 brzina
- Quaife (thorsen) zatvarac diferencijala
- OMP/Sachs korpa i lamela
Motor, opcija 1:
- originalan motor iz Alfe 147 GTA (22000km, sa servisnom knjižicom, legalan uvoz itd...)
- kompresor Z-engineering
- mapiran originalan komp
Motor opcija 2:
- 3.8 l sa kovanim klipovima za hi-comp
- Kovane celicne klipnjace -30% lakse +80% cvrsce od originala
- Inox ventili i konverzija na mehanicke podizace (radi velikog broja okretaja)
- Uredjene glave (preko 60 sati po glavi utroseno)
- Colombo & Bariani bregaste osovine (4 komada)
- Custom alu remenice bregastih osovina s podesavanjem
- Balansiran cijeli pokretni sklop motora
- Alu zamasnjak smanjene mase
- Usisna grana sa 6 leptira i ?veci? injektori, custom prirubnice
- Cijeli motor plastificiran u crno, glave u crveno
- Novi nosaci motora
- Pumpe goriva Bosch motorsport
- Regulator tlaka goriva s podesavanjem
- Autronic SM4 motor managment
- Svi novi dijelovi (pumpa ulje, pumpa vode, brtve, svorni vijci, svorni vijci glave i matice
To je uglavnom to iako auto ima jos stotine sitnih detalja koje bi se moglo spomenuti da su izmjenjeni, modificirani, obnovljeni i unaprijedjeni ali jednostavno nema smisla sve pisati. Cijenu NECU pisati niti odgovarati na upite o njoj osim osobno sa stvarno zainteresiranima nakon sto pogledaju auto. Cijena nije mala, od oko 30t Eura pa na dalje, a sve komponente koje sam naveo su NOVE, dakle, jesu na autu ali nisu bile koristene niti u jednoj voznji jer auto stoji u garazi. Moguce su kombinacije za dio casha, dio kredita, prebijanja za neki novi auto i casha, uglavnom,otvorene su kombinacije ali samo za konkretne ponude. Za hrpu stvari imam racune, uz auto dolazi kompletna dokumentacija (nacrti) za sve dijelove koji su modificirani ili naknadno ugrađeni.NIŠTA ne skidam s auta u smislu smanjenja cijene, a jedine dvije opcije su odabir motora s kojim bi ga potencijalni kupac zelio. Snaga u varijanti 1 je oko 310Ks dok je u varijanti 2 oko 400Ks uz 10000 o/min i memetnom od 480Nm na 4000o/min
Za sva pitanja molim na PM ili mail petark@vip.hr, kao i ako netko ima volje iz usluge postati dalje na druge forume ovaj oglas.
Ovo ne postoji, ali sta si time dokazao...nista. U principu si u pravu, ali svoje stavove dokazujes na pogresan nacin.svima cu pismeno da priznam sve sto pokusavate da mi kazete u vezi ovoga kada budem video bilo koji beskompromisno sportski auto, dal italijanski, nemacki, japanski ili bilo koji drugi koji je imao/ima >350ks prednju vucu i da nesto vredi u realnom svetu autosporta, dakle kod ljudi koji se razumeju u nesto i kojima budzet ne znaci realno nista...