Stranica 1 od 1
temperatura mi se dize
Poslato: Sre Avg 22, 2007 8:10 pm
od dachisss
ljudi ja sam ispucao sve ideje,imam 155 2.0 16v i konstantno mi je temp za mm preko 90 a kad upalim klimu penje se dok se klima sama ne iskljuci zbog temperaturne zastite.Dakle,ispirao sam hladnjake spolja,danas izvadio termostat jer je slobodno landarao u kucistu posto mu je jedan nosac zakinut,cirkulaciju antifriza ima jer se vidi konstantan mlaz kroz ono tanko crevce na cantri,ima plin ali se oba creva ka rasplinjacu greju,ima grejanje,sva creva su vrela,a i problem je postojao pre ugradnje plina.nisam pametan vise pa zato dajte da cujem Vasa misljenja,po meni je jos ostalo da isperem hladnjak iznutra mada kad sam ispustao antif. nije bilo prljavstine u njemu!!!!!!!!!!HELP!!!!!!!!!!!

Poslato: Sre Avg 22, 2007 8:20 pm
od dekideki
plan
a. ono sredstvo za ciscenje rashladnog sistema + zamena tecnosti (sipaj Tutelu 100% presecenu sa 50% dest. vode)
b. pranje hladnjaka iznutra
c. vodena pumpa
termostat si resio kako kazes, da njega ne pominjem...
ne obaziri se na gas. klima moze biti problem da je izmenjivac temperature (hladnjak klime) zapusen iznutra pa se kompresor muchi. jaka makina pa se ne oseca sem po temperaturi.
inace, nemas temperaturu za zabrinjavanje. taj motor ima i hladnjak ulja. kolika ti je temperatura ulja u navedenim situacijama?
poz.
Poslato: Sre Avg 22, 2007 8:39 pm
od dachisss
kazaljka za temp ulja mi ne radi,vodu mi ne gubi uopste tako da sumnjam da moze biti pumpa,probacu tu tecnost.kako se koristi i verovatno se odmah menja tutela,jel tako?
Poslato: Sre Avg 22, 2007 8:54 pm
od dekideki
***popravi skazaljku temp. ulja!!! meni na otvorenom ide dole do 65-70 stepeni, a u gradu kreni stani i do 100, dok se temp. vode zakuca izmedju 85-95 otpr.
svaka flasica ima nalepljeno uputstvo, nema pravila kako se to radi. kupi na OMV-u nesto kvalitetno, .Wynns. ili sl.
P.S. a koliki ti je nivo ulja, kad si to kontrolisao poslednji put? dobar sistem za ulje znacajno hladi motor iznutra. imas i .Wynns engine flush. za ciscenje motora iznutra na OMV. prospes, zamenis filter, sipas novo ulje.
Poslato: Sre Avg 22, 2007 10:16 pm
od dachisss
salenia 20k sipana pre 500km,to je ok.videcu to za temp ulja,nego bi pomoglo kad bih znao gde je senzor,mozda je otkacen!
Poslato: Sre Avg 22, 2007 11:04 pm
od dekideki
Poslato: Sre Avg 22, 2007 11:07 pm
od Gost
Pozdrav,
Imao sam slican problem do skoro i resio sam ga tako sto sam
za 80 eur kupio nov hladnjak, zamenio i sad ne prelazi 92 stepena.
Pre toga sam bespotrebno zamenio termostat, menjao davace, prekidace,
cistio ga, spolja cetkicom detaljno a iznutra Wynns-om. Iako mi je majstor rekao da je wynns bacanje para i gubljenje vremena ja sam hteo da probam. U principu to sto wynns moze da ocisti, ta prljavstina moze i da prodje kroz hladnjak, problem je kamenac. Posle wynnsa izasla je samo tecnost a kada sam posle zamene rasturio stari hladnjak bila je gomila kamenca koje je smanjila na pola protok kroz hladnjak.
Ako ti je donje crevo nesto hladnije nego gornje i ventilator ti malo kasnije pali resenje ti je ovako kao i meni

mali osvrt na .kozmetiku.
Poslato: Čet Avg 23, 2007 9:36 am
od Gost
kada sam menjao dihtung dekla ,,,imao sam retku priliku da vidim kako taj Wynns za flush motora radi posao.....
Ukratko.....nikako!!!!
pre ispiranja sam video neke fleke ili naslagice, posle ispiranja giga-mega najskupljim flush-om nije bilo nikakve promene......
Mozda ima nekih koji rade posao ali ovaj je svakako bio bachenih 1000 i neshto dindzi....
Poslato: Čet Avg 23, 2007 12:12 pm
od dekideki
moje iskustvo:
- 480 dindzi ako se ne varam, ko ti ga naplati 1000? (konzerva, markica...)
- posle dva minuta utisao se varijator faze koji je zakivao koliko se drao na leru (znaci procistio mi uljne kanale)
- cisto ulje koje je bilo pre operacije se posle pretvorilo u tamno kad sam ga istocio
*ako si ocekivao da ti doslovce oriba motor iznutra kao u reklami naravno da se to nije desilo. ne postoji preparat koji bi to sam odradio...
P.S. ne reklamiram, ali ja imam dobro iskustvo sa pomenutim. ponovo cu ga kupiti (OMV) kad budem menjao ulje za par stotina km.
Poslato: Čet Avg 23, 2007 6:19 pm
od dachisss
Vlado:kada bih mogao negde da proverim protok kroz hladnjak i da mi se utvrdi da je zapusen kupio bih ga,ovako mi se ne baca 80e.A cisto info radi,gde si ga kupio?
Reli:mislim da nije pumpa jer je mlaz na tankom crevu na kompenzacionom sudu konstantan i jak sto znaci da pumpa tera ok,varam se.
Milos:nema mehurica uopste,na cepu za ulje nema one skrame,vodu ne trosi,neznam,gremlini su na delu!
Poslato: Čet Avg 23, 2007 11:41 pm
od dachisss
Poslato: Pet Avg 24, 2007 9:25 am
od Gost
Cekaj kako to? u 19h je tu, a posle 5 sati je nema?
Sta ti se desilo?

Poslato: Pet Avg 24, 2007 9:35 am
od Gost
Dacisss govori bre...nemo zezas!

Poslato: Pet Avg 24, 2007 9:36 am
od Gost
Verovatno je prodao
Poslato: Pet Avg 24, 2007 9:53 am
od dekideki
alo dachissse nisi valjda i kompjuter prodao, daj obavesti nas sta se desilo sa crnkom. ima nas ovde sa tankim zivcima...
@Dinko nadam se da si u pravu, daj ti makar potvrdi umesto njega kad saznas