Poslato: Pet Jun 22, 2007 12:52 am
Pa jesam ti ja to govorio pre dva mesecaGumetina napisao:upravo sam saznao da se u 156 moze uterati 20v turbo iz coupe-a koji moze da se nadje od 1000-1500e sa menjacem...


Forum Alfa Romeo klub Srbija
https://arcs.org.rs/forum/
Pa jesam ti ja to govorio pre dva mesecaGumetina napisao:upravo sam saznao da se u 156 moze uterati 20v turbo iz coupe-a koji moze da se nadje od 1000-1500e sa menjacem...
a izashao na dupe....Player napisao:Pa jesam ti ja to govorio pre dva mesecaGumetina napisao:upravo sam saznao da se u 156 moze uterati 20v turbo iz coupe-a koji moze da se nadje od 1000-1500e sa menjacem...Nikad ne slushash.... ush'o ti selespeed u ushi
pa vidi ovako, ovo je bila ironija na moj racunKao prvo i najvaznije, uopste nisam bio bezobrazan, vec realan i nisam apsolutno nikog vredjao vec iznosio svoje misljenje... to sto si se ti osetio prozvanim govori lose o tebi a ne o meni... Zelim ti puno srece i uspeha u tvojim nastojanjima da postanes inzenjer... Lepo je imati ambicije a jos lepse ih je i ostvariti sto ti od srca zelim...
a i ovo jesamo da proverim... dobro je, pise Alfa Romeo Club... za trenutak sam pomislio da sam na nekom drugom forumu... Za jugica tempo super jeftina registacija, da menjam ja moju 156 2.5 V6 za jednog, onako odma' glava na glavu...
samo da te obavestim, da tebe licno niko nije terao da radis bilo sta, cak sta vise mozes kao sto sam ti rekao i trabanta da kupis, pa konstatuj kako je 2-takt ipak puno bolji od 4-takt, vidim odlicno ti ide sa retrogradnim idejama...Kao drugo, drago mi je cuti da je jedan od najboljih Alfinih motora sranje... Odoh odmah da ga prodam, ili jos bolje poklonim, ili JOS bolje da platim nekom da ga uzme
pa da ponovo kupim moju staru 2.0 TS i u nju uguram sta god mi se kaze...
1k + 1k = 2 k eura sto je smesno u odnosu na novitec ili autodelta kit za koji se dobija garancija na 50 000km , slobodno cu ti je dati, kad i meni platis koliko i novitec-u oko 5-6 k eura....1k za delove (mnogo dobre delove) i 1k za ruke je izuzetno mnogo... BEZ GARANCIJE, sto si izgleda prenebegao u mom prethodnom postu... A opet uvek bih pre za ISTE pare uzeo 2.5 v6 (skoro 40 ks vise + zvuk) nego dao 2k za totalnu neizvesnost... Nisam rekao da je tvoj posao buranija, naprotiv, dobri majstori, oprosti, inzenjeri, su kao i dobri doktori, prilicna retkost i ZLATA vredni... Delovi za TS nisu skupi? Stvarno? Vozio sam TS 4 godine i bogami nije bilo bas nista jeftino na njemu... Doduse nisam radio generalku, ali...
TS ostaje TS, samo TurboKazes da je TS zanimljiv jer mozes od njega da naprvis nesto drugo, znaci to vise bas i nije TS, zar ne? Zasto onda ne bi prodao 156 ts i kupio 166 2.0 v6 turbo, nije neka razlika u ceni, u vr' glave 500 - 1.000 jurica, opet manje nego 2k za konverziju... Ah, da V6 je sranje, izvini, zaboravio sam... Onda recimo moze da kupi FIAT (koji ima sve do j*ja) Coupe Turbo 2.0 20v... to eto, nije sranje (V6) a vidim ti bi bas te klipove upotrebio... polovne, naravno... I kolilko dugo bi uzivao u tako sklopljenoj .azdaji.? Ali, objektivno...
Zato sto ti je 192ks malo ? (urnebesno zar ne?)I zasto bih ZA IME BOGA overload-ovao 2.5 V6????? 192 KS na prednjoj osovini je vec, za nas ne-profesionalce, na samoj granici upravljivosti... OK, moze i 250 ks, ali to stvarno treba umeti iskontrolisati... sta cemo onda?
Opet moram da ponovim, pogibija nije do .sprave. vec do vozaca... Ako mislis suprotno, onda, cini mi se da je krajnje vreme da osiguras zivot i kasko na autoda .nabudzimo. pogon na sva 4? Da uzmemo od Audi-ja? Posto je Q4 verovatno sranje... Polovno, naravno, treba da prodjemo sto jeftinije, a glava u torbi, sta ima veze... Ili da mu ga damo po 300 ks posto-poto pa da ginemo, ko ga j*be, vazno da ispadnemo baje na semaforu... Ah da, ni to ne mozemo jer bi nam trebao launch control da to cudo startuje kako treba... Imam ja jos milion pitanja i nedoumica u vezi .projekta., ali zaboravi...
E tu sam te cekao, isplativost kao pitanje pri trosenju para za tuning se svodi samo na to -koliko brze ce auto da ide- a ne koliko ce da traje, koliko ce da se isplati hoce smanjiti potrosnju itd. to je za ove kretene sto chipuju TDI-jeve pa se dice svojom prosecnom potrosnjom po lazljivom board computeru, cini mi se da bi ti prosto uzivao u takvoj lazi, mozda i gresim, ali moram da te pitam, jesi vozio nekad VW ? a jel dobar feeling ? a i ribe se pale na gnojf 4 spusten sa muzikom, a koska viri kroz prozor... takav auto se sigurno isplacuje, i to po raznim frontovimaVoleo bih zapravo da me ubedis da je to moguce, isplativo, i kao takvo dobra investicija... Napravi, pa da vidimo... Ja sam laik, kao sto si i sam vec presudio, pa kao takav volim da vidim to o cemu pricas... Sve ostalo je za mene .stavis kataklinger, pa ga ojacas na cincilatoru.... Seeing is believing...
Koji je tvoj?Dora napisao: Zato što postoje ljudi koji baš to traže ne ulazim u razloge.
Posto si nastavio da prozivas a nisi procitao post aj da probamo jos jednom pre prekida filma !Prvo kazes kako je to maltretiranje motora isplativija varijanta, nego jednostavno kupiti jaci a isti model za iste pare, a onda kazes da ti u stvari nudis kratkorocno resenje za 2k jurica, koje ce sjebati auto od 6-7k jurica vrlo brzo????
...je cist bezobrazluk, verovatno izgleda mnogo losije posmatracu sa strane nego li meni licno, al ako tebe ne brine ne brine ni mene, posto si ti verovatno astronaut ili bar kvantni fizicar pa mozes da delis packe kome stignes , eto ja se necu ljutiti, ja sam samo wannabe inzenjerA ti sebe poredis sa Novitec-om i Autodeltom? Wow... Alal ti mooda shefe... Sve si ih provalio, a? Pa, eto to sto ni oni ne daju garanciju vecu od 50.000 dovoljno govori koliko je to pametno... Nemoj da se ljutis, ali da imam 5-6k koje zelim da investiram u tu svrhu, svakako bih se pre obratio njima nego nekom wannabe inzenjeru...
a kad stigne gnev tunera, onda zaboravi miran san :hahaha:Dobro si rekao samo jednu stvar - mene niko ne tera da to radim, i to sto sam to istakao je uparavo i pokrenulo ceo ovaj tvoj krsh od kurobecanja i pametovanja... uvredio si se sto smatram da je to g0vnarenje po motoru iskljucivo za klince zeljne kurcenja i da nije ni malo pametno i da je, kao sto si i sam priznao u krajnjoj liniji, pogubno za motor
s*res
sjebe
g0vnarenje
balav
mooda
j*be
etc.qrac