Stranica 1 od 4
AR 149, 169, Junior, 8c Competizione i drugi! Sta mislite?
Poslato: Sub Jun 02, 2007 1:17 am
od flugzeug
Poslato: Sub Jun 02, 2007 1:24 am
od Gost
ja mislim da je tema otvorena na pogresnom mestu
a o ovim modelima je vec bilo price...
Poslato: Sub Jun 02, 2007 1:27 am
od Gost
a tek sad vidim, kako je uspela stradale 33 da ti se pomesa sa svim ovim modelima

pa covece taj auto je napravljen '67!!!
Poslato: Sub Jun 02, 2007 1:45 am
od flugzeug
Pa pomesalo mi se. Malo sam se borio sa onim uploudom na imagesh... kako li se vec zove i tako sa harda malo brcno. Cu skinem!

A, sta kao sam pogresio mesto za temu? Pa opet se izvinjavam. Ali toliko mi se svideo junior da sam morao da proverim da li jos neko gaji slicne simpatije prema alfici.
Poslato: Sub Jun 02, 2007 1:59 am
od flugzeug
Vidi stvarno sam pogresio mesto, nisam ni video ono alfa nova generacija u teh. i modeli!
Poslato: Sub Jun 02, 2007 12:05 pm
od Sasha
To su sve nagadjanja i photoshop-ovi. Meni se junior ne svidja ni u jednoj, do sada, predstavljenoj varijanti.
Poslato: Sub Jun 02, 2007 12:10 pm
od Gost
:thinkof: slazem se, junior mi se ne svidja kako izgleda ni u najavi, ali verujem da zavrsni oblik biti daleko drugaciji od ovoga sto vidimo... 169 je 159 doradjena u photohopu tako da nju ne komentarisem...
a ni 8c Competizione ne treba komentarisati jer je on ugledao svetlost dana...
Poslato: Sub Jun 02, 2007 6:10 pm
od flugzeug
Vidi, prebaciste post na pravo mesto! A niste mi odgovorili za model tamno plavi, sta je to ili sta bi trebalo da bude?
Poslato: Sub Jun 02, 2007 6:11 pm
od Sasha
169
Poslato: Pon Okt 29, 2007 8:34 pm
od Gost
Alfa 169 će biti prva standardna Alfa sa zadnjom vučom, a posle nje će svi ostali modeli izuzev Juniora imati zadnju vuču.
Samo mogu reći - najzad...
Poslato: Pon Okt 29, 2007 8:58 pm
od speedfreak968
Gde si to chuo????
Poslato: Pon Okt 29, 2007 9:10 pm
od speedfreak968
Poslato: Pon Okt 29, 2007 9:44 pm
od Flavio
TopSpeed napisao:the 169 will feature a longitudinal engine, RWD and a transaxle gearbox

:cool !
TopSpeed napisao:Later ... more powerful engine will be added:the GTA 5.0 liter V8 with an output of 530 hp at 7000 rpm

,uu jeee

!
Poslato: Pon Okt 29, 2007 11:26 pm
od Sasha
Poslato: Uto Okt 30, 2007 12:21 am
od starac vujadin
Da, pocela je isporuka i Top Gear je uspeo da se dokopa jednog primerka na jednu vrlo kratku voznju. No, bice i ozbiljnjih testova uskoro...
Auto je izrazito sirov i brutalan u voznji...
Poslato: Uto Okt 30, 2007 12:59 am
od HEMI 426
8C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...

Poslato: Uto Okt 30, 2007 1:21 am
od starac vujadin
Na sta mislis?
Poslato: Uto Okt 30, 2007 7:49 am
od Gost
Pa mnoge stvari koje su ispred svog vremena su propale.
Poslato: Uto Okt 30, 2007 7:57 am
od starac vujadin
8c je rasprodat i njegova cena ce u buducnosti biti visa nego sada kao novitet. Tako da je ovaj auto bio osudjen na uspeh od samog pocetka. Mislim da bi `ladno mogli da prodaju bar 5000 primeraka po istoj ovoj ceni.
Ne vidim nijedan element u paketu zasto bi 8c mogao u necemu da bude neuspesan. Mozda nece biti najbolji sportski auto svih vremena, niti danasnjice, ali ce biti u najmanju ruku odlican auto za voznju sto uz kombinaciju njegove kolekcionarske vrednosti daje odlican miks.
Poslato: Uto Okt 30, 2007 8:25 am
od Gost
VOR75 napisao:Pa mnoge stvari koje su ispred svog vremena su propale.
A sta je tacno na 8C ispred svog vremena... ?
Poslato: Uto Okt 30, 2007 12:37 pm
od Sasha
HEMI 426 napisao:8C je fantastican auto ali samo da ga ne zadesi sudbina Montreala...

Na cemu si? Daj malo i nama....

Poslato: Uto Okt 30, 2007 1:31 pm
od Gost
Moze 149 za mene
Samo pretpostavljam da ce biti preskupo, kao i 147sto je sad. . (mislim na novo)
Poslato: Uto Okt 30, 2007 2:02 pm
od HEMI 426
@ Starac i Sale
pa cisto da fabrika ne zaboravi kakav dijamant ima u rukama, kao sto je zaboravila kod Motreala... iz moje perspektive sumnjivo mi je to odsustvo reklamiranja, press kitova, promocija, voznji, marketinga svake vrste, sto je cudno u odnosu na konkurente a 8C je definitivno auto koji zasluzuje paznju. Prema ustaljenim prinicipima reklamiranja, takav high end auto kao sto je 8C ako se dobro izreklamira, mocice kod publike da predstavlja simbol svega onoga sto bi Alfa zelela da se o njoj misli i odlicnog .manekena. buducnosti Alfe. Isto kao i na primeru drugih sportskih modela te klase, njihovo reklamiranje podize prodaju i ostalih, manje interesantnih modela fabrike. Bukvalno, vise ce ljudi dolaziti u salon Alfe da vide kakvi su to automobili ako im je 8C onakav... Mozda je lezi smisao 8C, da podigne nivo .showroom traffica. kod Alfe, jer ovaj auto nece biti prodat u dovoljnom broju primeraka da bi napravio neki profit, nece se tamiciti da bi postao slavan zbog toga i nece biti toliko brz da bi obarao neke rekorde, mozda mu je smisao da stoji u velikim salonima Alfe i privlaci ljude da ga gledaju, jer dok oni zapanjeno posmatraju 8C i balave pred njim, prodavac im uvaljuje 147cu...
a da je lep auto...lep je!

Poslato: Uto Okt 30, 2007 2:14 pm
od Sasha
Poredjenje sa montrealom nema nikakvog osnova. Veci deo proizvodnje 8c, namenjen je amerima i tamo je usmerena sva paznja Alfe u ovom trenutku. Gde si ti video da se jedan superautomobil reklamirao kao konfekcija? U poslednje dve godine vise se pricalo i pisalo o 8c, nego o kompletnom proizvodnom programu Ferarrija.
A da je lep......hm, najlepsi auto svih vremena!
Poslato: Uto Okt 30, 2007 2:19 pm
od starac vujadin
Sve bi to bilo ok da je auto u serijskoj proizvodnji, ali posto nije to sto si naveo nije odgovarajuca vrsta marketinga. Upravo pokazivanje vozila po Peeble Beach i drugim ekstravagantnim mestima, sto su radili unazad dve-tri godine je mnogo delotovornije nego neki masovni, komercijalni pristup.
Inace, pre par dana bila je prezentacija za novinare (samo probrane) na test stazi u Balloco. Uzecu da copy-paste nesto od tih prvih voznji. Ima i nekih primedbi na sam auto, ali sve u svemu utisci su odlicni.