Stranica 1 od 1

Brzinometar i obrtnomer...?

Poslato: Pon Maj 07, 2007 8:15 pm
od JaMaL
E ovako... posle prvobitnog odusevljenja stanjem, .idenjem., kola i sve kako to ide kada kupite novu igracku krecemo sa problemima...

Za obrtnomer nisam siguran jer nemam realan reper a i kapiram da on nema sta da laze... [valjda] ali brzinometar je poludeo... uvek pokazuje mnogo vishe nego sto realno idem...

dakle samo sam se nasmejao kada sam video 120km/h u 2. na 5000 obrtaja... lazhe masno samo pitanje je zasto?

takodje ima neki .tik. koji sam tek danas primetio... kada radi na leru desi se ponekad da kazaljka brzinometra samo poskoci 1-2 cm i padne dole... kao da sam ga pomerio prstom... ne desava se cesto ali sam ga uhvatio par puta...?

Poslato: Pon Maj 07, 2007 10:15 pm
od Gruja
Brzinomer je na 75ici elektricni, dakle ne klasicni sa sajlom...
Stoga moze da bude svasta....

Koliko znam ljube kugla zna da petlja oko toga, a ako nista drugo tu je uvek Zika Sajla...

Poslato: Pon Maj 07, 2007 10:28 pm
od ljube-kugla
ma napali te neki gremlini,salim se,moze biti svasta a ako ti toliko laze,onda je neko garant otvarao sat cackao kilometrazu pa skidao kazaljku i nije je vratio,a od svega moze biti da je pinjon na menjacu prolupao,okrunio se i poceo da brljavi,najjednostavnije povedi jos jedan auto sa sobom da ide uporedo sa tobom i uporedite kilometrazu,ako su minimalna odstupanja,moze biti da je sat prljav,pun prasine koja brljavi na stampanoj ploci,sto znaci skinuti i izduvati sa kompresorom sa malo manjim pritiskom da ne pocupa nesto,ako i to nijepravac otpad i uzmi drugi sat pa probaj,pinjon retko strada

Poslato: Pon Maj 07, 2007 10:43 pm
od Gost
Meni se tikovi de

Poslato: Uto Maj 08, 2007 11:29 am
od Sasha
Meni na gtv-u sat laze 40%, i na brzini i na predjenim kilometrima, verovatno je taj pinjon nesto popizdeo.

Amandman...

Poslato: Ned Maj 13, 2007 9:38 pm
od Gost
:shock: Nije to pinjon i nema nikakve okrnjene zube to je el.senzor. A da niste mozda menjali neke sklopove u menjacu ili stavljali drugi R felni? Obrtomer je izveden sa komutatora ili sa ECU zavisi koji je motor unutra.

Poslato: Pon Maj 14, 2007 12:01 am
od JaMaL
Kod mene konkretno ne znam za menjac jer imam auto 7 dana sad... tako da jos nista ne znam... od renoviranja lokala ne stizem da rasklopim zver...

A felne su 15'' 185/60 gume dakle kriminal... samo ne verujem da brzinometar moze toliko da laze... bas je mnogo za mali R felni... otprilike prvih 80 duplira a onda preko 110 pocne da usporava....

2 brzina , 2000 rpm, pise 51-54... a treba valjda 30.... tako da kapiras... laze gadno... obrtnomer ne mogu da proverim nikako realno.... mada mislim da je on ok... mozda se tripujem i za njega da radi...

sat je otvaran milion posto jer mi reset lokalne kilometraze ne radi... i auto ima mnog manje na satu nego sto se oseca po njemu...

Poslato: Pon Maj 14, 2007 7:24 am
od ljube-kugla
uzmi drugi i resi problem,mislim da se za dvadesetak evrica ne isplati popravljati,ako nisi do sad otvarao,polomices sigurno nesto,ne zove se dzabe precizna mehanika,oprugicu koja vraca kazaljku da malko savijes i odma pocne da brljavi

Poslato: Pon Maj 14, 2007 11:49 am
od Nigy
Postoji i mogucnost da su menjali sat i stavili sa sektasice druge kubikaze (nije bitan motor, vec svakoj kubikazi ide pripadajuci prenos u menjacu, pa je na njega stelovan sat). Baci sliku sata, mozda provalimo ako je to u pitanju. U svakom slucaju, naj bolje ti je da uzmes drugi, al' za taj model.

Poslato: Čet Jun 14, 2007 10:25 pm
od JaMaL
Pa mali update... sat jeste cackan ali nije on... samo je vracena kilometraza ostalo radi kako treba...

Posle svih j..... sa zicama i glupostima ispade 99.9% pinjon... dakle spala knjiga na 2 slova... kako je to crklo ne znam, ali smo provalili po tome [posle promene table i merenja el. senzora] sto kad krenes lagano pocne da skakuce od 20-40 onako random i posle cim se doda gas samo skoci na 50 i odatle krene, nekada spadne do 30 i opet na 50... dakle ludilo... kada bih gledao u sat mislio bi da vozim HF Integrale Grupe B... 0-50 1 sec :)

tako da sada trazim .nov. pinjon od 2.0ts.. veselo...

poz... i thx na savetima

Poslato: Čet Jun 14, 2007 10:49 pm
od ljube-kugla
trebalo bi da su svi isti,meni je na 1.6 elektronski i nije vezan kao klasican pinjon da ga vrti osovina i zubcanici nego je na prolazni senzor,i zato je osovina zarezana na 4-5 mesta,a od giuliette je na klasican mehanicki pogon a na njega ide el.pinjon,a na kucistu su iste dimenzije i isto kacenje,samo sto je na 75-ici kompletan plasticni a na giulietti pola metalni a pola plasticni

Poslato: Pet Jun 15, 2007 8:13 am
od superfly tnt
imam ti ja taj senzor ali neznam jel radi :?

Poslato: Pet Jun 15, 2007 1:19 pm
od ljube-kugla
lepo izvadis tvoj ubacis taj i provozas,i ustanovis ispravnost istog,ralativno lako se vadi

Poslato: Pet Jun 15, 2007 2:18 pm
od superfly tnt
jel curi ulje ako ga vadim?

Poslato: Pet Jun 15, 2007 7:39 pm
od ljube-kugla
moze lako da se desi,postoje dosta nisko,jedino kadbudes menjao ulje da ga probas